Whoehoeee delta, hopelijk is het inderdaad echt begonnen! Zet hem op meid, you can do it!!! hier vandaag drukke dag gehad! vanavond hadden we een kerstborrel, was erg leuk en gezellig! maar ga nu richting bed! ben best moe en morgen gaan we een dagje spoorwegmuseum doen! Ben benieuwd hoe Dinand het vind hihi! truste allemaal!
Het is idd het echte werk. Half uur geleden 6/7 cm en hebben ze mn vliezen gebroken. Net pethedine gehad en dat doet iets nu, maar pff die weeen. Zal blij zijn als het klaar is straks.
Zo, ze is er. Om 4.42 is onze dochter Noor geboren. Het eind ging erg snel en met 3 persweeen was ze er. Ze heeft al lekker gedronken en ligt nu lekker te slapen. Schisis valt ons alles mee, lipje is open en een klein deukje in de kaak, gehemelte is gelukkig dicht. We mogen straks al lekker naar huis.
Jaaaa gefeliciteerd met Noor! Toch nog wel erg snel gegaan zeg, ga maar lekker genieten... Enne we willen wel snel een mooie foto hoor!
Nelta, hey voorpieper!!!!!!! dit was niet afgesproken he !!! gefeliciteerd meid gauw naar huis met je meisje. Voel je je verders goed? We bellen!!!
@ nelta: Joehoe! Gefeliciteerd! Ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter noor! Toch nog snel gegaan! Geniet ervan meid!
Nelta gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Noor!! Lekker van genieten nu!! Zo zie je maar, geen enkele bevalling en kind zijn hetzelfde!!
Nelta, van harte gefeliciteerd met dochtertje Noor!!! (oeps, die naam stond ook op ons lijstje , prachtig!!)
Goedemorgen Hier eigenlijk net wakker... heerlijk geslapen. Wel last van me rug, maar een goede masseur naast me hihi!! De kids zijn ook al beetje wakker aan het worden... Straks ff snel cadeautje voor me oma halen, en wat boodschapjes. Dan vanmiddag op visite!
Wow, dat heb je snel gedaan! Van harte gefeliciteerd met jullie Noor! Past goed bij stijn en ik wist al wel dat je een meisje zou krijgen super leuk! Ga lekker genieten en we zien vast gauw spam! Nu heeft maurits zeker niet meer kunnen slapen Liefs, stephanie
nelta en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noor dat is toch nog wel snel gegaan gelukkig en wat fijn dat de schisis mee valt. Nu lekker genieten
JAAAAAA Nelta, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Noor! Geniet van haar en heel erg fijn dat de schisis erg meevalt! Top gedaan wijfie! Ennuh, snel een foto plaatsen van je mooie meisje he. Ben ook erg benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Whaha die nelta, nu alweer online hihi. Hoest ermee meid? Moet ik trouwens nodig zeggen, ik was ook 1,5 uur na de bevalling alweer op ZP hihihi. Heb trouwens net gup een sms gestuurd. Vond het wel leuk om haar even het nieuws te melden! En ze had nog wel zo gezegd dat alle beebjes binnen moesten blijven zitten hihi.
Zo we zijn nog in het ziekenhuis. Temp is nu te laag, 36.1, was net 36,5. En eigenlijk moet ze weer drinken, maar ze ligt diep te slapen. Eind is idd heel snel gegaan. Volgens mij had ik om 3.30 6-7 cm en toen zijn mn vliezen gebroken. Weeen waren daarna redelijk op te vangen door de pethedine, maar toen ik eenmaal persdrang kreeg ging het heel snel. Met 3 weeen was ze er.
@ lila: Over je testen die lichter zijn dan de vorige: Ik heb dit bij Dinand ook gehad. Was bij mij rond de 7 weken. Ik had toen best wat bloed verloren en ik dacht ook een lekkere snuggere actie te hebben, als ik donkerder test, dan zal het vast goed zitten. Niet dus, die test was veel en veel lichter. Maar uiteindelijk zit er hier een ventje van ruim 22 maanden in de kinderstoel een broodje te eten hihi. Mijn VK zei toen: een streep is een streep, en dan issie positief. Dat maakt niet uit of hij ervanaf knalt of niet! Komt vast goed wijfie!
Aaah, lekker 2 kruiken bij haar leggen, of lekker op de blote borst laten liggen, dan is ze zo weer op temperatuur. Fabiënne was de eerste 2/3 dagen ook heel beduusd van de bevalling en sliep als een bezetene. Hopelijk lekker snel naar huis, daar lig je toch het lekkerste! Is Stijn al geweest? Wat issie dan opeens groot he als je zo'n klein wurmpie in je armen hebt!
Stijn is net geweest, hij vindt het wel leuk, maar ging daarna weer verder met zn eigen ding. En het is idd echt een ukkie naast stijn. Ze lijkt wel op hem.