Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoe gaat het nu Nelta, zijn/mogen jullie al naar huis?

en fijn idd dat het meevalt met de schisis.

Stijn zal vast snel aan zijn zusje gewend zijn en alleen nog maar kusjes en knuffels willen geven hihihi...

Hoe voel jij je verder?

Liefs!

2. Jaaah Nelta!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Hele leuke naam Noor. En wat heb je het snel gedaan zeg! Super! Nu lekker aan het genieten zeker, en wat heerlijk dat ze bij jou kan drinken!

Ik wist wel dat het een meisje werd met al die crea dingen die je aan het maken was, voor een jongen is dat toch een stuk minder leuk ivm de keus aan stofjes.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zal ff me nieuwe look spammen, ben er wel blij mee :D

4. Leuk hoor!! Chique!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mooi hoor staat je goed.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nelta nog bij deze had daar straks al gereageerd. Maar was via mobiel. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noor( mooie naam) En het is zeker snel gegaan. En hopen dat jullie vandaag of morgen naar huis mogen.;) En vermoede hier ook al een meisje. Idd die frutsels hihih

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

K ligt net op bed maar daar is ze het niet MEE EENS. Dan heeft ze pech ze blijft even liggen. Hihih.

Vanmiddag even alleen naar me moeder met me brommer me stiefpa even mijn brommer na kijken en de banden op pompen. Daarna even naar mijn gehandicapte tante en daarna naar me oma even. Ben daar al drie weken niet geweest dus even gaan.

Hoe is het met de rest.?

O ja hier ook prima geslapen trouwens.;)

8. Hier ligt er ook 1 op bed. Slaapt tussen de middag vaak nog 3 uur en daar is mama heel blij mee!

Ik zit lekker achter de laptop en straks nog ff wat was wegstrijken. Vandaag weer alleen thuis, manlief is werken en vanavond kerstdiner. Zal straks ook een wat lekkers gaan halen bij de AH voor mij en mijn kleine mannetje. Nog tips?

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier een foto van ons meisje.

10. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    wat een schatje Nelta!

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gefeliciteerd met de geboorte van Noor!!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat een mooi meisje.

En ze lijkt idd op stijn. Grappig;)

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Staat je goed!!

14. mammamia

Aaaaaah, wat een mooi kindje! Ze kijkt al mooi helder uit haar oogjes, lief hoor!

Hier ook ff me-time. E. ligt er nu een uurtje in, maar het eerste halfuur was ie nog een btje aan het miepen, daarna aan het kletsen/zingen en nu slaapt ie... We zullen zien voor hoelang vandaag...

Huisje is weer schoon, dus hoef nu niks meer te doen. Ja, met de beentjes omhoog btje wordfeuten en misschien nog ff dvdtje kijken. Kopje thee erbij en ik ben helemaal zen voor vanavond (gesprek met schoonouders) hihi...

Fijne dag allemaal!

XxX

15. mammamia

@sm: wat een super mooi kapsel en leuke kleren ook:D Je ziet er goed!
    Hoe is het nu verder met je?

Fijne verjaardag bij je oma!

@pnir: jij ook veel plezier bij je oma en tante.

16. Wat een schatje Nelta. Het is wel een klein poppetje niet? Wat weegt ze?

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Nelta Noor is zeker een mooie meid

Sm je nieuwe look staat je goed

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta ahhh wat een lieve foto!! Lekker genieten met elkaar!!

@ All thnxx!! Vind zelf ook wel erg geslaagd :)

@ Mammamia kapsel had ik al, alleen nu ff iets meer tijd in gestoken hihih!! En het gaat wel hoor, redelijk goed met af en toe een dipje. Maar komt wel goed!!

@ Pnir tja soms willen ze niet... deze 2 ook weleens alleen vallen ze dan wel zelf senl in slaap.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Verjaardag was gezellig, en cc's vielen uitermate in de smaak!! Zal ze ff spammen...

Het waren vanille-sinaasappel cc's met toef monchou/slagroom/sinaasappel, frambozen cc's met toef monchou/slagroom/frambozen en chocolade cc's met toef chocolade met slagroom.... jummie!!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jaylinn met d'r nieuwe jas en Devin met z'n nieuwe stoere blouse

Deel Deze Pagina