zo, ik ben weer bij 4maanden wave voor mn meissie! wbt broertje: maandag mn moeder aan de lijn gehad, toen mocht hij nog niet naar huis omdat hij nog niet mobiel genoeg was. Gevoel in zn arm is wel weer terug en kan ook weer bewegen, maar gaat wss wel langdurige kwestie worden. Voor de rest ging het wel met hem. Was niet zijn schuld, andere scooter haalde 2fietsers in...
Thanks lieverd! We hebben geen haast hoor maar de kriebels komen echt wel weer. Ach als we er voor gaan duurt het toch nog zeker een jaar voordat het raak is houd ik rekening mee. (knoop eruit, ik ga uit van weer icsi/ivf dus...)
Gup, vind het super lief van je. Hier gaat het ook in dus verre zoals Pnirmal beschrijft, maar ook ik voel me niet aangesproken dus kon haar reactei ookw el begrijpen. Ben wel blij met mensen zoals jij die dit doen voor Pnrimal bijvoorbeeld. En zij evrdient het vind ik Dus een goed, al goed
Zo ik weer bij bellie: wil nog even laten weten of je de jruk nog wilt? verkoop hem liever aan jouw natuurlijk
Hoihoi, Zo ff tijd om een beetje bij te lezen, dacht ik maar Noor is weer wakker. Straks nog maar een poging.
Zal zo ff terug lezen/reageren. Krijg over 15 min. wel bezoek, laatste keer belijdenis catechisatie. Tis hier een keer bij mij thuis. Had geen oppas en manlief moest op koopavond werken. Hoef ik lekker de deur niet uit Gup, welkom terug!
ff een vraagje. Ik pak Noor net en dacht wat voelt ze warm, dus ff temp is die 37,6, wat te hoog. Kan dat kwaad? Ik heb dr vestje en dr mutsje ff afgedaan en dr bedje was wel voorverwarmd met een hete kruik, maar die hadden we eruit gehaald toen ze erin ging.