"dat moeten we dan nog even bekijken" maar zn broertje is er dan dus die kan mooi helpen met lossen en kinderen dus ik vind dat het moet kunnen dat ik alleen weg ga.
kheb nog een paar dagen om erover door te zagen dus dat komt wel goed hoop alleen wel dat het dan droog is want er zit geen overdekt stuk tussen en zal wel op de fiets moeten
Succes gup met het leed dat mannen heet Kga ook maar eens op bed. Zat btje naar Ned. 1 te kijken, gaat over C'borg en de onrust die 2 jaar geleden heerste in een bepaalde wijk. Wel grappig om 'bekenden' te zien... Tot morgen! XxX en jaaaa, vind het heeeeel spannend om te zingen voor de gemeente, wilde het toen al doen met mijn bruiloft maar toen was ik te zenuwachtig. Nu wil ik over die drempel heen...
Zuid-Willemsvaart lang gestremd wegens kapotte sluis | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl hm, lekker. Hopelijk blijft die deur nog wel even hangen totdat we weer weg zijn uit den bosch... anders hebben we verplicht vrij
Hooooii Pff t is vroeg.. Schoonouders net geland.. Vriend is ze nu aan het halen.. Dus t aankleden en mijzelf en dan richting hun.. Ze kunnen niet wachten om t te zien..., De poes had hier weer ergens gepoept. En mijn vriend stond gewoon te spugen. Bah . Gup neem lekker tijd voor jezelf
Bleeegh! Wat een vieze plaatjes kom je hier tegen! Hallo dames. Ik kom even snel een virtuele knuffel geven en laten weten dat ik aan jullie denk! *KNUFFFF!!!* Fijn te lezen dat het goed gaat met de kleine hummeltjes en jammeer dat er een paar ziek zijn. Beterschap! @ Mammamia, cool zingen voor de gemeente. Je kan het! @ Pnir, Prrrtt, bleegh, wat een plaatje. ieks @ eh... @ Meisje nog steeds snotterig en hangerig en dit grote meisje nu ook. En schoonmam's kwam gister weer door de bocht. Kersvreugde weer goed de kop in gedrukt. Ik ben laaiend. Later meer mocht men het willen weten. Maar schoon mama staat nog wat te wachten (stel hier lange hoektanden bij voor en stoom wat uit oortjes komt). Dit is echt de laatste keer geweest dat ze mijn man heeft gekwetst. GRRR!:x
Ik baal als een stekker.. Gisteren repetitie gehad met de band en dat ging zo ruk! Het kost me enorm veel moeite om te zingen terwijl ik normaal gesproken alles er moeiteloos uit knal. Als je zwanger bent hebben de hormonen effect op je stembanden, en daarnaast heb ik al een opgezette buik die ik krap 1 cm in kan trekken dus dat is alle ademsteun die ik heb. In januari nog een optreden staan met mijn andere band en in juni 2.. (kan wel janken)
Goede morgen, Ik ben net terug van de 20 weken echo en alles is goed met ons kleintje ik ben zo blij. Ook het geslacht weten we nu hihihi. Maar dat zet ik niet open en bloot hier neer ivm meelezers. Want voor de Fam. Willen we het nog geheim houden. Maar back je had gelijk betreft het geslacht Voor degene die niet meer weten wat back voorspelde wil ik het ia pb nog wel vertellen.
zo, iedereen goeiemorgen gezegt? dan kunnen we over tot de orde van de dag plannen hier: strijken, strijken, strijken en euh strijken. Lydia is al lekker in bad geweest, ben zelf ook gelijk gedoucht gruttemetijd, want is die meid aan het spetteren de laatste dagen. En heb goeie redenen om te gaan winkelen, dr maillootjes zijn te klein (gek, is nog maat 56 terwijl ze met kleren naar 68 gaat) en wil een badzitje ehben zodat ze samen in het grote bad kunnen ipv samen in het babybad met 2liter water En heb geen goeie deken voor het ledikant, moet zelf nieuw ondergoed hebben. Genoeg redenen om dag weg te gaan he Best raar idee, daniel ging op deze leeftijd rollen van rug naar buik, zitten en kruipen! Als ik lydia nu zie denk ik: dat moet echt een raar gezicht zijn geweest, zo'n hummel die kruipt.