kan je na gaan hoe erg jullie naar mij luisteren als ik wat zeg...dat jullei niet eens meer weten wat ik heb gezegd dat het geslacht is bij LT. Ben diep beledigd.
Dan weet je het toch nog niet? of denk je dat je het dan al kan zien? Heel gek maar ikw eet het nog steeds niet helemaal zeker bij je. Ik ga toch voor een meisje maar het zal zo mijn eerste foutje kunnen zijn.
mamamia: veel plezier en succes! Gup: leuk Voorspellen wat het wordt: ik heb het alleen bij mijn ex schoonzusje mis gehad verder heb ik het altijd goed. weet niet wat dat is, gave of zo Hier: vanmorgen heerlijk mij nagels laten doen. L mocht mee en ze hebbend aar een hondje dus ze had de grootste lol mocht ze ook nog eens dvd kijken. en toen kwam oma ook nog binnen. die had een afspraak na mij dus broodje gehaald bij de bakker en nu is het al een uur de bedoeling dat ze gaat slapen maar ja...daar is mevrouw het niet mee eens. boekje gegeven en nu is het stil. Straks op mijn vriendin op de thee en meteen mijn haren doen. Hard nodig maar ikw eet toch nietw at ik wil. wil wer eens wat anders en twijfel of ik kort zal gaan...iemand tips? Verder gisteren wonderbaarlijk genoeg een kadotoje van mijn stiefzus egkregen voor L. (jullie zijn opd e hoogte vand at ikd elen van mijn familie links heb laten liggen he...) Afijn, ZO SCHATTIG! L mocht het al open maken omdat ze er niet is met de kerst. zal zo eens foto's spammen, staan bij me moeder opde camera
Zwangere let op: Buikbanden.com -De Officiële Website voor buikbanden- - Teksten :: This ones for mama
Jawel, volgende week ben ik 17 weken en hebben we een pretecho om te kijken wat het wordt. Haha ik ben weer een twijfelgeval Ben benieuwd of je het goed hebt!