meiden, ik heb (sommige, toch wel de meeste) van jullie via email of hyves een berichtej gesturud. laatste wat ik moest doen. ik ga bankhangen! Welterusten voor straks!
navond! sm leuke spam! gup stress zou ik ook zeggen! kan veel met je doen!! laura ook leuke spam! Nelta gister had jij ook spam van je mooie meisje! Krijg alleen maar meer kriebels door dat soort lieve schattige baby fotos!! en verder..... sorry .. Hier natuurlijk vriend naar de mac gestuurd! jullie zullen wel niet denken! ...schaam hier komt de ongi denkt weer op gang gister een paar druppels oud bloed vanmorgen en nu niks meer ... als et nou gewoon gelijk goed door komt! grr
@ Back; Ik kan het me wel voorstellen hoor, er zijn zoveel meiden zwanger of met zwangerschap bezig op dit moment. Ik kan me voorstellen dat dat alles wat meer aanwakkert bij je. Frustrerend dat je dan door een situatie waar je zelf niet voor kiest je dromen niet waar kunt maken. Heeft jouw vriend wel een baan? (ik weet dat hij jou bij samenwonen moet onderhouden) Samenwonen met één inkomen is vast niet te doen, met zijn alimentatie.. Heb je al eens een financieel overzicht gemaakt, om inzicht te krijgen in wat jullie nodig hebben (minimaal) om samen te kunnen wonen? Het is heel verstandig om aan je financiële situatie te denken bij de keuze voor eventueel meer kindjes, aan de andere kant is het ook best vergaand om je dromen aan te passen aan geld.. Lastige situatie meis, praat er over hoor, ook hier.
OH MY GAAAWD!!! Ik heb een boek besteld, Mama wat zit er in je buik.. zie net dat de link gepost is op mijn FACEBOOK!! ZOMAAR!! Ik heb hem uit de tijdlijn gehaald, maar wil iemand die mij op Facebook heeft alsjeblieft gauw kijken of het helemaal weg is?? Dit mocht echt nog niet zo duidelijk op Facebook..
Back, meis ik snap datje het er soms best moeilijk mee kunt hebben dat je zo graag een 2e kindje wilt, maar dat de situatie het niet toelaat. Maar vergeet niet, dromen zijn er om ze waar te maken! Wat lila zegt, maak eens een financieel overzicht! Misschien schept het duidelijkheid! Hier doen we het ook met de dingen die we hebben. Ik geef niet de duurste voeding (en liever nog had ik BV gegeven, dat had best veel kosten bespaard). Een kind kun je zo duur maken als je zelf wilt. Ik koop geen merk kleding omdat dat het beste zou zijn voor je kind. Ook hier gaat de kinderbijslag vaak op aan iets anders dan waar het eigenlijk voor bedoeld is. Het is niet zo dat Dinand en Fabiënne het slecht hebben hoor, ze hebben warme kleding in de kast liggen, hebben goed te eten, maar het belangrijkste is toch altijd nog dat ze ouders hebben die van elkaar houden! Als ik zelf op een houtje zou moeten bijten, zou ik dat niet erg vinden, als mijn kindjes maar goed te eten hebben! Dikke knuff meis, en ik hoop echt dat het begin van 2012 jou een stuk beter vergaat! Dat je snel een baan mag hebben en dat dan snel je wensen in vervulling mogen gaan. @ iedereen: Dat zelfde geld ook voor jullie. Dat 2012 voor ons maar een goed jaar mag brengen! (ben volgens mij een beetje vroeg met het beste wensen, maar ach, wat maakt het ook uit!)
Geen idee Gup, er stond gewoon op mijn eigen profiel een mega groot plaatje van het boek met "mama, wat zit er in je buik?" Naar mijn weten heb ik nergens op geklikt!!!
Heb wel facebook maar zit er nooit. Hoe is het met iedereen.? Leuke slinger Nelta. Voor de rest niet echt bij gelezen. Net een film gekeken Elf was wel even leuk. Wel discussie met vriend daar over hij wilde darten kijken en ik speciaal die film. Hij van jij kijkt altijd als ik wil kijken. Nou ja zeg ik zit meestal s avonds achter me laptop haha. Hij was gewoon aan het mokken omdat hij zijn zin niet kreeg. Pech gehad voor hem dan Nou ja in elk geval een fijne nacht allemaal en slaap lekker.
Lila, ik zie ook niets meer staan hoor. En moet zeggen ondanks dat facebook vandaag de hele dag heeft aan gestaan (hoe bedoel je social media verslaafd) is me niets opgevallen over dat boek!