nelta, hoop afspraken nog dan. Moet er dan wat aan het neusje gedaan worden? Trekt dan niet vanzelf bij? Aan wat voor syndroom denken ze dan?
Dat weet ik niet precies, ik heb ook eigenlijk geen zin om er op te gaan zitten googlen. Ik weet wel dat een schisis plus die deukjes in de onderlip ook al een syndroom is. Nu zijn de bij Noor minimaal. Verder heeft ze die oortjes die iets afwijkend zijn en daarom willen ze algehele check bij de kinderarts.
Nou ja beter dat ze het helemaal willen checken wel vervelend dat je zoveel afspraken hebt nu. Hopelijk is het allemaal goed met jullie prachtige meid
Nelta, ik denk dat ze het van der Woude sydroom bedoelen. Ik ken iemand die ook een kindje heeft gekregen met een schisis. Ze mist een paar tanden, maar kunnen ze heel goed verhelpen! Maar verder is de spleet nu operatief dicht gemaakt, en het ziet er echt super uit!
Sterkte meis. Weet een beetje wat je mee maakt. Super m dikke knuffel meis. Wat een schipsbedrijf idd zeg. Snap dat je daar down van word. Lilalief beterschap met de verkoudheid. Zo hier net terug van de ha even me b12 injectie gehad. Een week of twee over geslagen en merk het meteen ben gewoon moe. Kan ook van de suiker komen. Daar gaan we in het nieuwe jaar weer mee aan de slag. K ligt net op bed. Arun is net terug van school. De kerstvakantie is dus heerlijk begonnen Fijne middag allemaal.
Word je niet gebeld, maar krijg je gewoon per mail nogmaals de uitleg dat je teveel salaris hebt ontvangen en om mij daar niet de dupe van te laten worden besluiten ze maar even 759 euro in te houden van mijn 13de maand... Hallo overleg zonder mij? Ik ben erover zou worden terug gebeld en vervolgens wordt het gewoon ingehouden en heb ik een groot probleem met mijn rekeningen... hoe kan ik nou een maand rondkomen met 77 euro echt te belachelijk voor worden dit!! Ben zo kwaad!!
Ik heb misschien het complete verhaal gemist, maar je hebt toch wel gewoon je normale salaris van december gekregen!?? 77 euro voor een maand :x (en dat in december... ). Dat is onmenselijk en je hebt keihard gewerkt (en dit was hun fout, toch? Duh :x). Je 13e maand is extra toch? Ik heb een eindejaarsuitkering, dat is niet hetzelfde geloof ik - ik krijg 8,3% van bruto jaarloon en daar gaat 52% belasting af... daar blijft dus niet enorm veel van over, iig echt geen maandsalaris. Dikke knuffel, en laat het de feestdagen niet teveel verpesten! Heeft je vriend wel gewoon salaris en 13e maand? Ik heb ondertussen ook verhaal gehaald (mijn verhaal is heel anders hoor, en lang niet zo erg!!). Gelukkig sprak ik een zeer aardig mens op de afdeling - de enige die er vandaag nog was en die is er samen met mij ook gewoon 2 januari weer, en ze gaat dan meteen met mij om de tafel zitten om alles door te rekenen en recht te zetten. Ik krijg nog best veel geld, en het maakt ook uit voor toeslagen ed, dus ik erger me mateloos aan dit gedoe (fout op fout op fout, en ik kan er dus eindeloos veel tijd aan verspillen, grbrrr).
Nee heb alleen 77 euro gekregen meer niet, krijg om de 4 weken salaris dus groot deel salaris en eindejaarsuitkering is ingehouden. Ben inmiddels wel gebeld dat ze er druk mee bezig zijn en het tot de bodem uit gaan zoeken.
Ja ik denk het, maar die deukjes zijn bij Noor wel echt minimaal, verder hoort daar niet die oortjes bij en is dat autosomaal dominant, dus dan zou een van ons het ook moeten hebben. Ik denk/hoop zelf dat het wel meevalt, maar zou het graag zeker willen weten en daar moeten we nu dus weer ff op wachten.
Thanks voor je lieve berichtje! Om eerlijk te zijn: we hebben een idee maar nee nog niet op papier gezet. dat heeft met een heleboel dingen te maken. Mijn "situatie"met mijn ex wordt een rechzaak en ikw eet nietw at het dan wordt met alimentatie ect. Mannetjes situatie moet herzien gaan worden want het ie werkelijk belachelijkw at hij betaald. Hij ligt er echt krom door en dat kan natuurlijk niet. (ook weer een lang verhaal dus ) Dan hebben we dat we andere woonruimte moeten zoeken straks. Groter. Die meerprijs heb ikw el meeberekend in wat ik zal moeten gaan verdienen. Eventuele vergoedingen heb ik niet meegenomen. mannetjes kosten en uitgaven, samen met die van mij, moet ik nog op een rijtej zetten. Mannetje werkt wel, als ventilatiemonteur. We hebben het er wel eens over gehad dat hij misschien beter terug kan gaan in zijn odue beroep als banketbakker ( niet lachen ) maar dat is qau tijden niet te doen en zeker niet met ons beeld van een gezin. We bespreken dus alles en zijn wel realitisch genoeg om te weten dat het nu gewoon niet goed is. Kijk gebeurt het toch, wat dus echt een wonder is, is het prima en redden we ons echt wel maar nee, eerst ik een baan, dan kan het balletje gaan rollen.
willen jullie niet allemaal zo verschrikkelijk lief zijn... Zoals ik bij lilalief heb gezegd: een overzicht hebben we niet maar we weten best dat het niet mogelijk is financieel op dit moment. in mijn beleving dan, misschien moeten het inderdaad eens uitdenken. Ben het wel helemaal emt je eens hoor, ik doe alles voor mijn kids. Maar, ik vind, dat als ik kan keuze in de keuze voor een kind, ik uit moet gaan van wat voor hen het beste is en momenteel ben ik van mening dat het niet handig en verstandig is.
leuk he werkgevers...(dubbel zinnig grapje van mij ) maar even zonder gein, sterkte het met regelen en voor elkaar krijgen!
oh, dus ze hebben het ingehouden van je 13de maand? Dat is een ander verhaal. Niet om het goed te praten hoor, dat ze het heben gedaan zonder overleg met jouw. of tenminste zonder jouw toestemming.
Het is mijn eindejaarsuitkering en 13de maandsalaris maar heb het gewoon nodig om mijn rekeningen van jan. te betalen. Het is zonder overleg en ze brengen mij gewoon in de problemen... ben gewoon kwaad op de manier waarop! Ik heb gebeld om aan te geven dat het niet kan gezien mijn situatie en daarop werd gezegd dat ik terug gebeld zou worden, nu wordt zonder pardon mijn salaris en eindejaarsuitkering gehouden. Volgende salaris is pas eind jan. dus dat red ik nooit!