Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja, wij denken zelf dat het wel meevalt, maar ja we hadden graag zekerheid gehad en dat hebben we nog steeds niet.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, relaxmiddagje gehad. Toen kindjes sliepen (en wim ook) eerts 5 kwartier in bad, toen daniel wakker gemaakt, lydia was ondertussen ook wakker. Jassen aan en lekker wezen winkelen met de kindjes. Kerstdingetjes, halve apotheek, zwart fluwelen jurkje voor lydia en broek + blouse voor daan. Dinsdag met zusje de rest:)

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    maar, je eindejaarsuitkering en je 13de maand is toch extra? je zal toch rond moeten kunnen komen met je maandsalaris om de rekeningen voor januari te betalen? Lijkt mij dan.

Ik bedoel, ik moet alle eiondjes aan elkaar knopen om mijn rekeningen te betalen dus ik kijk naar de situatie vanuit dat oogpunt.

Dat ze het zonder overleg hebben gedaan is inderdaad niet goed te praten.

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Dikke knuffel!

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Good for you!

Ik denk dat ik zo lekker in bad ga. Haar verven, scheren, gezichtsmasker.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn salaris is om de 4 weken, en daarom heb ik het nodig voor mijn rekening, van begin dec. zijn rekening van begin december betaald, dus zo komt het dat ik het gewoon nu nodig heb om jan. te betalen.

Ik bekijk het ook van alle kanten maar dit is mede door gemeente zo gedaan, dus heb dit geld gewoon nodig, buiten het feit dat ik niet vind dat ze zomaar al het geld wat ik verdient heb door hard te werken zomaar in te gaan houden en ook niet in een keer. Want ik kom zo wel dus in de problemen.

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ik begrijp het! en ben het helemaal met je eens hoor.

8. Wij hebben net al kerstcadeautjes gedaan en mannetje had echt super lief!! positiekleding voor mij gekocht! Hij is speciaal naar een positiemodewinkel in de stad gegaan en heeft daar een t-shirt en een vest gekocht. Vest is helaas een beetje erg groot dus moeten we ruilen, maar vond het zo lief bedacht van hem!! Voor sam had ie een dekbed gekocht voor op z'n nieuwe bed. Ik had voor sam 2 kabouter plop dvd's en voor manlief scrub en boxershorts en een boek. Oh ja, voor mezelf had ik een geurtje gekocht!

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aah wat lief van bloemenman! *jaloers op jou, wil ook zo\n vent*

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    :(:(:(

We zouden naar de WinterEfteling morgen, zijn Lila en ik beide ziek.

:(:(:(

Héél misschien kunnen we volgende week nog, de kaartjes zijn nog tot eind dit jaar geldig.

Bleh..

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ajakkes lila, dat is ook niet leuk:(

12. Met de draagdoek geoefend, Sam was niet lekker en wilde alleen maar door mama gedragen worden.

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedenavond meiden,

@hier: alles goed. Gistermiddag dus geoefend in de kerk. Was echt zo leuk om te doen. Ik was helemaal niet zenuwachtig en het ging lekker. Binnenkort nog eens oefenen en dan moet het helemaal goed komen de 15e januari:D

Vandaag ff in mijn eentje Utrecht in geweest. Moest nog nieuwe schoenen kopen voor onder mijn kerstoutfit en heb mijn wenkbrauwen laten verven, haren laten stylen, broodje gegeten en lekker genoten van het feit dat ik ffies alleen weg was zonder kind of wie dan ook;)

Was ook eens voor de gein langs een brillen winkel gegaan. Heb regelmatig last van hoofdpijn en dacht: goh, misschien zijn mijn ogen niet meer zo goed ofzo... dus oogtest laten doen en er kwam wel uit dat ik eventueel een bril zou moeten... ff rustig over nadenken dus... als het helpt, dan graag...

@back: leuke spam van je meisje. Prachtig jurkje!

@ninja: hoe is het nu met je? Voorweeen? en mag je bij de gyn blijven?

@knor: ben jaloers, lekker verlof! Geniet ervan, je hebt het verdiend!

@tonka: dikke knuffel en sterkte met de sprongetjes van je ventje.

@gup: hoe is het nu met de buikpijn?

@nelta: erg leuk die geboorte vlag met haar naam. Die had je zelf gemaakt toch?
    en succes met alle ziekenhuis afspraken!

Waar kan je me precies advies in geven? Ik heb aan 1 oog -0.50 en aan de andere 0.75. Bij een andere opticien stond er juist ook weer +0.50. Weet het niet zo goed...

@pnir: leuke film: ELF! en pech voor vriendlief dat ie niet zijn ding kon kijken hihihi...

@sm: ook al mooie spam van je kindjes! Mooie kerstkleding van J.
    en wat een naaistreek van je werk zeg over het ingehouden geld. 77 euro!!! wat een stelletje hufters zeg, bah!

@laura: mooi buikje! mooi bedje!

@lila: nog reacties gehad op je facebook over het boek wat je besteld had? Wat stom dat ze dat zomaar naar je facebook linken... meestal wordt dat gevraagd toch? en beterschap met jezelf en je meisje. Jammer dat de efteling nu niet door kan gaan!...

@bloem: leuk cadeautjes shoppen;) en wat een super lieve spam van jou en Bram.

Zo, weer een btje bij!

Ik wens iedereen een fijne avond/nacht en heeeeeeeeeeeele fijne feestdagen!!!

Liefs, mammamia

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah lief zeg! zat dat nog beetje lekker? heb daniel er nog niet in gehad

15. Ja, voor ff ging het wel. Denk dat het met lange afstanden wel zwaar is hoor. Maar het gewicht is op zich goed verdeeld met zo'n doek. Je went er ook wel aan denk ik. Net als gewoon je kind dragen, als je dat niet gewend bent vind je dat ook zwaar.

16. Hij blijft ook maar huilen in bed, dan is het weer even stil en dan begint hij weer. Weet het ook niet, denk dat ik hem straks maar bij mij in bed neem, maar heb eigenlijk nog geen zin om naar bed te gaan. Hij is nu net weer even stil.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia, is soms lekker he, helemaal alleen weg! vandaag gewinkeld met kindjes, maar dinsdag ga ik met zusjelief en mag zij allemaal nieuwe kleren voor mij uitzoeken:D die heeft er maar kijk op als ik heb... en heb veel kleren echt al jaren hangen (en dus nog van de puberteit:D)

buikpijn: vandaag niet gehad, maar gister wel nog heel de dag, met vlagen. Ging vannacht pas over. pcm's waren op dus kon niks pakken. Vandaag eerst maar halve aptheek gehaald

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier Noor er gisteren voor het eerst in gehad, ze lag erg echt super relax bij.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kom maar hierheen:D ik heb ook een jochie wat niet wil, roept heel de tijd papa maar die is naar verjaardag van zn zus;)

20. Fijn he, zo'n doek! Vond het zelf ook echt genieten :D lekker dicht tegen je aan.

Deel Deze Pagina