Jep, ben aan het wachten tot ze wakker wordt. Ze heeft om 8 en 9 uur een halve kant gehad. Ben ook benieuwd hoe het straks gaat me de krampjes, vandaag geen stuwing meer dus hoop dat het goed gaat zo.
Nee, aap is wel zn meest favoriete knuffel, maar die blijft bijna altijd in bed en hij kan ook slapen zonder.
dacht vanmiddag: ik ga die beha eens passen die al een jaar ongebruikt in de kast ligt. En waarempel, hij PAST weer! ik=blij! volgende week nog ff paar nieuwe kopen en dan kunnen de voedingsbeha's weg
Nee valt wel mee met de visite. vandaag wel een hoop kaartjes binnen, misschien dat mensen eerst de feestdagen en drukte afwachten. En er zit een klein beetje beweging in nu
hm, spuitsneeuw gekocht vanmiddag, maar weet niet wat ik er nu eens mee zal doen... Kan moeilijk het hele raam volspuiten he
Alleen computermeting. Heb dan meestal gelijk hoofdpijn bij het opstaan. Al heb ik het alleen op de dagen dat ik uitslaap of tijdens mijn menstruatie hihi... Maar zou jij iemand met die uitslag een bril aanmeten?
@gup: hier zijn de knuffels ook favoriet de laatste tijd. Alle knuffels krijgen een kusje of hij gaat ermee dansen. Laatst moest grote beer ook een luier om en schaap moet altijd op zijn commode kussen slapen. Tis trouwens een echte stunt piloot aan het worden. Had al paar keer koprol met hem gemaakt op bed en hij snapt nu hoe het moet. Waren we vanavond in onze kamer en ik was ff mijn kerstoutfit plus schoenen passen en lette heel ff niet op. Lag ie in 1x naast bed, zag nog net in mijn ooghoeken dat ie iets van een koprol maakte. Gelukkig huilde hij niet en viel het allemaal mee hihihi... oooh wat een boeven toch!
Hoi hoi. Even snel alles door gelezen. Bloem wat een lieve foto. Zo zielig al ze ziek zijn. Beterschap. mamamia fijn dat het zingen goed ging. Nelta Idd een baby er bij en dan al een grote er bij hebben wat een verschil hihih. Hier was het verschil nog groter Hij paste al lang niet meer op het aankleedkussen. Back sterkte met verstandige keuze.s maken. Lt slaap lekker. Gup sneeuw vlokjes maken op de ramen. Erg leuk. Ik koop het alleen niet meer daarna moet je alles er weer af zemen haha. Lilalief beterschap voor jou en lila. Hier ook een ziek meisje. Vanaaf in eens 39.8 zetpilletje gegeven. Ze is net ook nog even wakker geworden en is hopelijk nu weer lief gaan slapen. Ze had het ook koud. De koorts is door de zetpil aardig gezakt. Ik had vanaaf om 17 u een zetpil gegeven en net met verschonen merkte ik dat vriend haar rond 20u weer een zetpil gegeven had? Ik wilde namelijk ook nog een zetpil geven. Voor de rest van de nacht. Vandaar ik er achter kwam. Dus maar even niet gedaan. Kan een keertje geen kwaad een paracetamol te snel maar moet geen gewoonte worden. Hij had haar gebad en zo. Ik lag heel even op me bed. Vandaar we denk langs elkaar heen hebben gewerkt. Nou fijne avodn allemaal. En beterschap met alle zieke kindjes waar onder die van mij O ja knuffels. K heeft er drie in haar bed een standaard een soort eendje. En dan bumba en een baby popje die moet ook altijd mee. Daar knuffelt ze ook vaak mee s nachts en hoor haar er vaak tegen aan praten.
@mamamia, hihi, nou al koprollen hopelijk rolt hij niet nog een keer van het bed! @Pnir, ach dan heb ik wat te zemen maar hoe moet ik die sneeuwvlokjes spuiten dan? @nou, ga denk ook maar richting bed, wim zal zo ook wel thuiskomen. Had willen wachten maar zit bijna te slapen hier. Morgen komt zn broertje, blijft tot na oud&nieuw. Niet echt veel zin in
Lege wc rol. stukje van af knippen anders spuit je in die rol. en dan tegen het raam aan zetten en spuiten maar.
Goedemorgen Knuffels: Jaylinn heeft een konijn, slaapt/speelt ermee en moet overal mee naartoe. Devin heeft een bumba slaapt daarmee en moet ook overal mee naar toe, als ie moe is pakt hij hem. Pnir: beterschap met K. Hier: wel redelijk geslapen, was nog gezellie... hihihi! Eerst dvdtje samen gekeken en toen richting bed gegaan... Wel redelijk vroeg op gestaan, zo nog ff beleg halen en nog 1 cadeautje voor Devin. Dan hebben we alles. Dan kamertje van Devin even doen, nieuwe kastje erin zetten en commode eruit halen... wat zal hij een ruimte hebben !
Goedemorgen, Ik wil jullie allemaal even hele fijne dagen wensen! Geniet van je gezinnetje! Liefs knorrie!
uitslapen zit er hier ook niet in. Daniel zat om 4u te krijsen en was alleen stil in bed naast papa. Soort verlatingsansgt? wim is gister niet mee wezen winkelen en savonds naar verjaardag gegaan, normaal kan daniel hem natuurlijk haast altijd zien. Liep ook echt te zoeken gisteravond. Lydia nu ff fles, dan ga ik denk maar aankleden en opruimen/schoonmaken Sm: lekker actief bezig laatste tijd