Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Whahaha, Nelta! wat gemeen! En Back weet het al?!? OHHHH!!! gemeen *fronst met grote pruillip.* hihi.

@ Die kleintjes van ons zijn echt de pubertijd in gewaggeld he? Tjonge jonge. Vandaag was ze volgens manlief achter het behang te plakken. Ze heeft helemaal ontdekt dat ze een eigen willetje heeft en dat die niet altijd wil stroken met die van ons...

@ Qua eten wordt dat dus echt, brood neerzetten voor haar neus en negeren? Maar als ze dan de worst van het brood eet / likt? mag van mij niet. (Huilen...)

@ ninja, ja joh! Eentje die alleen brood zonder iets eet. Wow. en zijn worst of kaas dan?!? Krijgt hij dat los erbij?

@ Back, douche ze!

@ gup, ik heb een vergiet hoofd geloof ik... hihi. ok net na de middag. hihi..... eh... wat ook alweer?!? ik ben het vergeten...

@ opruimen gelukt. niet alles maar... ik heb 2 lades leeg gekregen. mooi!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    WHOEHOEEEE!!! Fijn! 2 goeden dagen!:D:D:D
    Dat het er nog maar lekker veel meer mogen worden. Dat verdien je!!:D KNUFFF!!!
    en veel plezier met sjoppen morgen. Geniet ervan. En ik hoop ook dat het weer lekker mee werkt!

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

37 weken wave voor nelta!!!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, weer wat genaaid voor de baby. :D Alleen volgens mij is het mega groot, zou maatje 68 moeten zijn, maar volgens mij is het echt wel groter. Morgen nog ff knoopjes er aan zetten en alle draadjes wegknippen.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Thx.
    Moet er nog steeds aan wennen dat ik al zo ver ben.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mammamia, fijn dat het weer wat beter gaat en lekker shoppen morgen :D

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Oh! Gewoon vergeten! Ik WAVE mee! Gefelie Nelta!
    ZIEN!!! wat heb je genaaid?!?

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, voor jou nog een 29 weken WAVE!!! (iets te laat maar... hihi)

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Nee :p:p:p

Na de bevalling kom ik spammen :p:p:p

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Morgen een wave voor Bloem! 13 weken! hihi

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ninja! WAVE voor je 33 weken!!

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier een ventje die snel huilt hihih!! Zodra ik nee zeg op iets, dan kijkt ie boos en gaat ie huilen. Hoofdje naar beneden grote ogen die je dan aankijken...
    Ach hij is zo'n lekker mannetje aan t worden... zo lief!!

Bij Jaylinn vanavond de pleister van bloedprikken van maandag van dr armpje afgehaald, wat was ze boos zeg!! Ze zei: nu moet ik terug naar het ziekenhuis voor een nieuwe :O!!
    Gelukkig is ze daarna snel gekalmeerd, maar was even drama!

Verder uhmmmzzz even bij me ouders geweest, cadeaupapier en zak brengen, vieren daar zondag sinterklaas, de cadeautjes liggen er al, maar nog niet alles was ingepakt hihih! Even met meisje in het ziekenhuis geweest, ze deed t super! Blies ook netjes in t kapje. Deze mama krijgt wel een beetje de kriebels dat het daarna best pijnlijk is... wat doe ik mijn meisje aan!

Kids nu lekker in bed, wij ff op de bank. Zo nog ff wat eten... maar ja wat! Denk denk denk

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Flauw hoor. hihi. :D:D:D;)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ hoi! super m, chips, sjoko-lade, kruidnoten, popcorn, appelmoes met eh.... iets?

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ja, morgen zit het weer geloof ik niet echt mee. Dus denk dat we naar overdekt centrum in Nieuwegein gaan, is pas nog helemaal vernieuwd. Dus ben benieuwd!

Knor alweer 29 weken??? Jeetje, wat gaat het hard!!!

Heb een btje vluchtig doorgelezen, niet alles is blijven hangen...

sm: leuke kamer! vervelend al die kwaaltjes, maar het hoort erbij:D

donder: al ongi?

back: knuffel terug! bij mij op het werk is er een babygroep van 0-1/1,5 en dan de groep waar ik werk is van 1/1,5-4. Bij Etienne is het van 0-2 en van 2-4. Al hebben we geluk dat Etienne nu al over mocht, want hij was er zwaar aan toe...

@ninja: wat een klote streek van je werk zeg. Ik zal er lekker mee kappen, als je je al zo voelt en dan toch niet beloond worden, dan kunnen ze toch lekker de boom in? Sterkte!

Ohh, manlief is thuis, had vanavond koopavond dus ga ff socializen!

Fijne aaf allemaal!

XxX

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihihi nehhh niet echt... heb geen idee wat! *zucht*

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedeavond,

@ Ninja:
    Wat lees ik nu? Ontslagen? Wat een kl*te situatie zeg!!!....
    Dikke knuff..... En nu? Uitkering?

Hoest met vriend? Is die al opgeknapt?

En nog wat gedaan met al die goedbedoelde adviezen van ons mbt Sem en opvang???

@ Donder:
    Ahhhhh, nee.......Had het zo voor je gehoopt!....
    En idd, als hij zo nodig dat wil laat hem dan maar zelf een afspraak maken....Maar wat ongelofelijk k*t zeg.....Dikke knuff voor jou!!!.....

@ Super Mummy:
    He, Jaylinn ook bij de KNO? Zit het in de fam? Ook een operatie dus......sterkte! En wat een kl*te organisatie zeg ivm je vrije dagen enzo...Net of jij er voor kiest dat Jaylinn geopereerd moet worden. Snap dat het lastig is voor hun maar een beetje begrip zou fijn zijn.....Grrr....

@ Mammamia:
    He meid...Even een dikke knuff voor jou!!! Wat fijn dat je moeder er is voor je en dat je inziet dat je hulp kunt gebruiken en dat je het accepteert....

@ Nelta:
    Wow, alweer 37 weken.......time flies!!!

@ Back:
    Ohhhh, wat k*t!!! Niet naar Moke....mannetje ziek, balen zeg....

@ Niet eten:
    Herkenbaar.......
    Aidan weigert ineens zijn avondeten!!! Alles is bahhhh en wordt weggeschoven.........Brood 's ochtends en 's middags gaat wisselend.....Nu een weekje zo....Echt irritant....Het is al geen dikkerd......Maar blijf alles netjes aanbieden en wordt niet boos, hopelijk is het een fase.......

@ ................

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ...

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Knor ja helaas... lijkt er wel op!! Ze wordt volgende week donderdag al geholpen, arme meid! En tja me werk... idd een kl*te organisatie! Nog ffies volhouden...

@ Mammamia thnxx! En tja hoort er iid bij...

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn kan idd ook zo huilen en dan heel zielig bij kijken, moet er dan stiekem een beetje om lachen.

Deel Deze Pagina