Zo, broodje ardenner boterhamworst is het geworden.. ik snap mezelf niet! Normaals gesproken haal ik het uit zelfbescherming niet in huis, maar nu is er vanalles van de kerst (ook uit kerstpakketten van klanten) chips, chocola, nootjes, koekjes, slagroom.. ik hoef het gewoon niet!
ja ik wacht het maar af kijk met de dag hoe het loopt. Ik heb don nog een echo mocht het kindje weer niet goed gegroeid zijn dan moet ik in het zh blijven en neem aan dat ze dan wel actie gaan ondernemen toch..
Je had het wel niet tegen mij, maar ik ga toch reageren hihi. Ik was totaal 7 kilo aangekomen (lucky me)
Ik ben bang dat sem alles uit zijn kasten gaat halen als ie in een gewoon bedje ligt haha. het is z,n donderstraal geworden. Ja dat kunnen jullie je niet voorstellen he haha. Tijdens uitjes was ie altijd een beetje de kat uit de boom kijken maar nu pffff vermoeiend haha
Wij laten Aidan nu iedere keer op zijn nieuwe kamer spelen. In het begin ontweek hij zijn nieuwe bed steeds, nu gaat hij er steeds vaker even op liggen. Vertel hem ook iedere keer dat dat zijn nieuwe bed is en zijn nieuwe kamer..... Vind het wel een goede tip, eerst het nieuwe bed op de vertrouwde kamer en daarna over naar nieuwe kamer. Mijn moeder zei ook al: anders is het ledikant mee naar nieuwe kamer. Dan ligt hij in een vertrouwd bed.....kan hij wennen. Vond ik ook wel een goede tip.... We zullen wel zien...Komt vast goed....Morgen gaan we beginnen!
@ aankomen weet niet hoe dat is tijdens een zwangerschap ik zit nog steeds op -15 deze zwangerschap. Ja daar heb ik dan weer geluk mee haha
Al hadden de weeën nou nog voor ontsluiting gezorgd, dan weet je weer waarvoor je het ook alweer doet, maar in jou geval is het niet prettig om weeën te hebben die niet voor ontsluiting zorgen! Zie je de laatste weken nog een beetje zitten?
Nou dat niet denk. En maar hopen dat ze komt. ken haar een beetje. hihih. Ach het idee er achter dat er iemand komt. Maar dat ze komt is al gewoon fijn.( al durf ik het niet te dromen) Arun neemt ze zonder slag of stoot mee. Maar daar hoef je niet meer achter aan. K moet je natuurlijk de hele tijd achter aan.
Ja zitten pffff haha nee niet echt meer. het is wel dubbel want dit is de laatste zwangerschap dus ik zal het ook wel heel erg gaan missen
Dat gaan wij denk ik ook meemaken...Hij vind zijn nieuwe kast geweldig....Steeds la open, la dicht...en alles eruit pakken!!! Hihi, grappig toch dat Sem wat losser is geworden, al kan ik me voorstellen dat het erg vermoeiend is... Aidan is nog steeds erg verlegen....Moet echt ff 10-minuten acclimatiseren.....en dan als je mazzel hebt komt ie los, maar soms blijft ie ook de hele tijd bij je hangen.....
Dat mag ik hopen van wel. Zou het wel een beetje onverantwoordelijk vinden van het ZH als ze je gewoon weer laten gaan!
Gisteren gekke bekke parade! Mijn ouders aten hier en opa zat gekke bekken te trekken. Tsja, Lila kan niet achterblijven natuurlijk..