Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ld ben wel benieuwd of je pendel goed is met de tweeling haha

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik ga er ook vandaag effe lekker een pittezak warm maken en hopen dat ik kan slapen

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ooooo ik heb zin in oliebollen!!!!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier lekker broodje pita met kaas aan het maken:D.

@ alle meiden die gaan slapen: trusten!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh ja!! Hebbe hebbe!!

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ninja ik hoop t niet! Denk dat vriend dat niet overleeft!

ik wil ook pita kaas!!!
    of oliebollen!

ik ga maar naar bed.. tot morgen!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oliebollen zijn vies :(

Ik moet ook slapen maar heb van 18.00u tot 20.30u op de bank liggen ronken en nu ben ik klaarwakker!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vangen dames!:D

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook me bedje maar eens opzoeken! Nog even een stukje the green mile kijken. Blijft een goede film!

Trsute allemaal!

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Maar eh, die zien er niet lekker uit hoor.. :x

:p

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Slaap lekker allemaal!!!

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Bellie, inbakeren is toch meer als ze zich wakker maken met dr armpjes? Dat doet ze verder niet. Soms trapt ze wel dr dekens weg en kruipt ze wat omhoog.

Ninja, spannend he. Vanaf vandaag mag ze komen. Hopelijk laat ze niet al te lang op zich wachten.

Lila, leuke foto’s

@slaan, hier valt het op het moment ook weer mee, maar een poos terug deed hij het idd ook. Wat hij nog wel eens doet is haren trekken, maar dat wordt gelukkig ook wat minder.

@wennen aan baby, Stijn was er ook niet echt mee bezig en nu nog niet echt heb ik het idee. Hij vindt het eigenlijk normaal dat Noor er ook is. Op het kdv had hij het wel over baby’tje

@zwanger zijn missen, hier wel en dat terwijl ik deze zwangerschap best pittig vind en het op het eind best zat was. Gelukkig gaan we hier waarschijnlijk nog wel voor een derde over een paar jaar, ik zou me er ook niks bij voor kunnen stellen dat ik nooit meer zwanger zou zijn.

@green mile, hier ook een stukje gekeken, de rest opgenomen.

Hier een hele brakke nacht gehad. Noor ging pas om half 2 slapen en daarvoor echt alleen maar huilen. Daarna kwam ze om 3 uur en half 7 weer. Overdag huilt ze amper en ze heel zoet, maar s nachts is het vaak drama. Hebben jullie nog tips hiervoor? Al zouden we dat huilen maar wat naar voren op de avond kunnen verplaatsen of zo.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Nelta inbakeren helpt ook bij baby's die niet makkelijk zelf in slaap kunnen vallen, doordat ze de geborgenheid van de doeken voelen, lukt het vaak wel.
    Balen van de nacht!! Miss kun je straks nog ff liggen...

@ Hier kwart over 8 wakker... meisje was aan het roepen. Devin is ook wakker en zijn nu aan het spelen (lees: boel verbouwen). Zometeen ff kamertjes opruimen, wasje vouwen en ophangen, nieuwe erin doen... Aan schoolopdracht werken.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mja we hebben aardig wat visite staan vandaag, maar ik ga proberen tussen de middag nog wel ff te liggen.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal.
    Me zusje heeft de kinderen even mee genomen tot 12 uur wel lekker kan ik even verder rustig uit zieken.

De nacht is prima gegaan maar een keer me bed uit. Maar nu al drie keer naar de wc geweest buik loop. Heb alleen nog maar twee kopjes koffie op met lekker dot suiker. En voel me nog weeeig je snapt me wel denk.

Hoop dat ik in de loop van de dag goed opknapt. Gelukkig geen koorts meer zo te voelen.

K ging met plezier mee met haar tanten. Zo van uit bed. Ze heeft haar aangekleed en ze eten daar zo ontbijt. Daar ging ze dag mama;) haha.

Nelta vervelend in de nacht een onrustig meisje. Wat te doen. Zou het niet weten. Met twee kinderen verder heb ik nooit echt iets gevonden dat hielp. Ja een ding bij je houden sussen troosten en drinken maar dat soort dingetjes. knuffel meis.

/super dus bij jou zijn ze de boel aan het verbouwen haha grappig. Kan me er wel iets bij voorstellen hihi. fijne dag ook verder.

Fijne dag allemaal.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh!

nelta, zou gewoon eens proberen om met een hydrofyle doek in te bakeren. Fabienne was hier ook best onrustig, maar warme zichzelf ook uit de doeken. Ik heb toen een woombie gekocht! ze ligt er nu nog in! vind het echt ideaal en ze zijn niet duur in aanschaf!

@hier: Ik zit in rotjeknor! controlle van mijn pols. Verwacht dat dit de laatste keer is want heb totaal geen last meer! ben benieuwd!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Succes. Wel fijn dat je pols geen klachten meer geeft.

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Pas op met koffie hoor, dat laxeert nog meer en prikkelt je (lege) maag!

Beterschap!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Succes!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Bleh.. misselijk!

Ik heb Lila naar het KDV gebracht.
    Vanochtend was ze koortsvrij, en ze had babbels.
    Kom ik daar, trekt ze weer wit weg. :(

Toch even proberen in overleg met de leidster, en als het niet gaat wordt ik gebeld.
    Ik ga zometeen zelf ook even bellen om te vragen hoe het met haar gaat.

Deed zeer om haar achter te laten vandaag.. :(

Deel Deze Pagina