Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, nee nog geen ongi.

@ Knor, ach, ik geloof dat hij het knoopje alweer vergeten is. hihi. En idd hij mag zelf een afspr maken. We zien het wel, het laatste woord is er nog niet over gesproken. Wie weet ooit en zo niet dan hebben we gelukkig een prachtige, lieve, ondeugende, schat (onze alles) van een dochter.

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het ging er meer om dat ik die pleister eraf haalde en ze er zo een terug wilde en niet eentje van mama met leuke plaatjes erop :$

Gelukkig is ze zonder problemen gaan slapen.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Vanmorgen kon ik er niet om lachen.
    Maar soms... doe ik het echt niet stiekem... Echt, dan brul ik het uit.
    Gup heeft al gezegd dat ik een ontaarde moeder was.... hihi. en dat ik haar een trauma bezorg :)
    Gelukkig doet ze het zelf niet... hihi;):D

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja, daarom. jij werkt toch ook zo nu en dan in het ziekenhuis?... Dan zou ik zeggen van de doctor ... enz...
    en dan een nieuwe opplakken. hihi
    sniekie (ik ben niet in de correcte Engelse schrijf bui...;) )

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    SOW! het is druk!

Gezellie!:D

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo,
    Nog 3 weken werken....oftewel 9 dagen!!! En dan VERLOF!!! Zo'n zin in....

Ben er ook wel aan toe....Man o man, wat sloopt zo'n aanloop naar Sinterklaas je.....De kids zijn zo DRUK!!!....En verder een hoop gesprekken/verslagen/nakijkwerk/rompslomp rondom een paar kids...dus erg druk en veel vergaderingen. Gisteren gelukkig laatste cursusavond gehad, heb mijn diploma binnen!!!

Moet nu wel echt rustiger aan gaan doen. Merk dat ik te druk ben, heb het idee dat ik geleefd wordt ipv zelf leef.....Snappie??? Het gaat maar door en door.....

Morgen lekker "relaxed" zwemmen met Aidan en boodschappen doen. Vrijdag staat er niks op het programma. Zaterdag Sint vieren en zondag helemaal NIKS....Lekker!!!

En jullie plannen???

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee helaas niet... wil ik wel gaan doen maar doe het nog niet!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dat laatste is zeker waar!!!
    Het is een droppie!!!...Hoest nu met haar??? Nog verhoging???

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    NAvond!

Men oh men, ben moei! Vanavond eens lekker optijd het bedje in! (dat zeg ik nu wel zo mooi, maar ik ken mezelf:D).

Mammamia: Fijn dat je vandaag weer een goede dag had! Dat er maar veel en veel meer mogen komen:D!

Niet eten: Hier gaat het opzich wel goed eigenlijk. Mja, heb dan ook wel een dikkertje dap die alles eet. Hij heeft niet altijd zin hoor, net als wat Back vertelde met het op de grond gooien dan is het Ach, het zullen fases zijn waarwe doorheen moeten. Gelukkig kunnen we hier onze gal spuien tegen elkaar:p.

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Moe:
    Wil op zich ook slapen...Maar manlief is er niet (hangt in de touwen).....en kan dan nooit slapen.....Dus begin er niet eens meer aan....Maar misschien moet ik het juist wel proberen.....

*twijfel, twijfel....denk denk denk*

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @eten, gaat nu weer goed, maar soms met periodes heeft hij er geen zin in. Mja jammer dan, maar dan ook geen toetje met avondeten en dat heeft hij nu wel door. Brood geeft hij zelf aan wat hij erop wil en dat gaat ook meestal goed nu.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, verhoging is gezakt. Maar komt zo nu en dan om de bocht kijken. Ze is nu alleen maar vervelend... hihi. Aan het puberen. hihi. En zo nu en dan idd het dotje uit aan het hangen... als haar bui het toelaat. hihi.

En ja, het geleefd worden ken ik. Meis, nog 9 dagen! OH! Jaloers! hihi. rustig aan doen jij! Let op jezelf!

Oh en gefelie met je diploma! (eh... waarvoor? ik heb iets gemist geloof ik)

@ Hoi bel! Vroeg naar bed! ik ook. hihi...

@ Knor, de plannen zijn om heerlijk te chillen bij mijn ouders (klink ik niet jong... hihi). En sinterklaas te vieren.
    Zin in! hihi. Die kleine gaat verwend worden. hihi

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Grrrr, waarom zit er maar 300gr choco-kruidnoten in zo'n zakkie van de appie???

Op = op!!!.....

Het was heerlijk....maar heb nu wel mega maagzuur....blehhhh.....

Mmmm, gevalletje van eigen schuld, dikke bult zullen we maar zeggen!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ nelta, maar eh... eet hij dan niet alleen maar zoet? Die van ons wel...

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gewoon doen en anders lekker op bed gaan ligfen met een boek of zo.
    Enook al bijna verlof lekker hoor.

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha! :D
    heb jij die dikke bult van de choco-kruidnoten?!? Oh!!! Gaat dat zo! Nou geef mij dan ook maar zo'n zakkie. hihi ;):D

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Aidan geeft het idd ook zelf aan.....Hij "lust" alleen niet heel veel op brood....Het houdt op bij kaas, smeerworst, chocopasta.....

Heb ook wel zo'n attitude van: niet eten, dan niet.....maar.....vind wel dat ik erop moet blijven letten....Het gaat nu alweer een week dramatisch, en qua gewicht moet hij echt wel blijven eten.....

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, laptop mee naar je bed nemen? Plezier voor 2... maar dan anders... hihi

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Worst e kaas is favoriet, heeft hij van mij denk. Pasta vindt hij ook wel lekker.
    Tegenwoordig zit hij met zn avondeten eerst al het vlees eruit te pikken. Klein carnivoortje ;)

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heb een cursus gevolgd mbt rekenonderwijs (verdieping).....en communicatie met ouders......en sociale vaardigheidstraining.....Dus dit jaar zeer productief geweest!!!....

Ohhhh, leuk dat je naar je ouders gaat.....Geniet ervan! Weet je al wat de kleine krijgt? Wat heb je zelf gekocht???

Deel Deze Pagina