Ze slaapt nu. Rond vier uur werd ik gebeld om haar te halen, ze had de hele dag lief gespeeld maar ineens alles onder gespuugd en bleek weggetrokken. Daarstraks lekker in badje met eucalyptus geweest en nu lekker schoon in bed.. Arme meid..
wat is dat dan? hm, kan hij er hier ook 1 brengen dan? wim wil straks wel pizza meenemen maar ik hoop te slapen als hij weer thuis is. Helaas denkt daniel er anders over...
eerst de zak chips nog leegeten, maar als ik dat nu doe weet ik zeker dat hij voorlopig nog niet slaapt.
wahaha, mn voeten stinken blijkbaar zo dat daniel daar wel kan slapen die heeft mn been omklemt en ligt met zn hoofd op mn voet
T gaat hier altijd om kwart voor 8 in.. en dan horen we hem eigenlijk niet meer! .. Hier gaat hij zo naar de mc.. Ik groei nog is dicht! .. even voor de duidelijkheid ik ben 1.56 en weeg 54... dus ik mag nog net een paar burgers...
daniel gaat normaal ook wel lief slapen, maar niet als wim weg is. jij blij ik ben 1,65 ofzo en 58kg dus ik mag er ook nogjammer dat ze geen bezorgservice hebben
Kraamtranen? Die horen er wel een btje bij... Of had je dit bij stijn niet zo? Sterkte meid en komt heus goed! Niet aan jezelf twijfelen... Knuf!
@lt: foto van de cars kamer? Leuk dat hij zo enthousiast reageerde hier is het ook steeds als hij iets moois ziet: mooi mama of prachtig hihi
Mijn zus belde me .. zegt ze heb je echt alfred gekeken..??? ... omdat hij er vandaag weer stond... Ze moest is weten
Hoi hoi. lt weer aan de big mac haha lachen. Je kunt het zo te zien nog hebben met je gewicht haha. Geniet er van meis. Mamamia ook alles goed. Lilief idd zielig dat ze toch ziekjes naar huis kwam. Maar ze heeft toch nog even lekker kunnen spelen en jij had even je handen vrij. Gup wat lief dat Daniel op je voeten slaapt hihih. Grappig. Hoop dat je hem zo wel over kunt leggen naar zijn bedje. Hier net home allone gekeken. Arun heeft zich blauw gelachen hij vond het geweldig weer deze film. Morgen weer. Het kdv is hier dicht wel jammer hihih. Mis me dagje rust ook wel een beetje. Misschien volgende week weer als alles klaar is met de gemeente en contract tekenen bij het kdv. De zelfde. Als waar ze al ging... Komt goed anders een week je extra thuis niet erg. Nou fijne avond allemaal...
heb ook home alone gekeken! blijft leuk.. heb m al 1000 keer gezien! Whaa quarderpounder is gearriveerd!
Hier alles super pnir, thnx voor asking! Ikke ook home alone gekeken, kan er niet echt meer om lachen, maar blijft leuk om naar te kijken @ld: hihi, jah ze moest eens weten maar je voelt je nog goed? Geen last van kwaaltjes?
home alone: 2weken terug al gekeken, is grappig pnir, hij ligt nu lekker op bed, hij werd geeneens meer wakker toen ik hem overlegde dus hoop dat hij nu doorslaapt