Een gyn mag toch meer beslissingen nemen?? in het zh werken klinisch verloskundigen als je zwangerschap gewoon goed gaat zullen zei de bevalling doen. Zodra er iets mis gaat komt er een gyn aan te pas. Een klinisch vk is gewoon hetzelfde als een gewone vk. Bij sem was ik een medium risk ofzo iets en daarom doorgestuurd naar het zh heb daar nooit een gyn gezien. Maar bij deze zwangerschap wel steeds een gyn als ik op controle kom
Met beide kinderen meteen naar een gyn. Er was geen twijfel mogelijk. Ben een des dochter. En we wisten toen nog niet of het invloed op mij had. Zo te merken niet. Geen moeite gehad met beide zwangerschappen. Wel met beide overgewicht denk dat ik daarom ook al gelijk in een risico groep viel. Heb dus nooit een verloskundige van dicht bij gezien. Bij de oudste was er meteen een gyn tijdens de bevalling(ks) dat mag een gyn alleen doen. Dat mag een verloskundige echt niet. Beide jongste ook gelijk tijdens de bevalling een gyn. En uit eindelijk een ks. Wel gyn in opleiding aan me bevallings bed gehad met Karishma maar de ks werd door een gyn gedaan die klaar is met haar zijn studie verloskundige hihih. Denk wel dat een verloskundige misschien wat eerder normaal met je zou praten dan een gyn, Dat is echt alleen maar thechnies heb ik het idee. Dat is wel jammer. vond dat ook tijdens de controlle.s niet even over je babytje praten in je buik. Is je uitzet klaar ect ect.
pita met kaas is ook lekker!!!! uit de oven jammie haha. ik heb net een meergranen broodje met rookvlees gegeten
Met beide kinderen meteen naar een gyn. Er was geen twijfel mogelijk. Ben een des dochter. En we wisten toen nog niet of het invloed op mij had. Zo te merken niet. Geen moeite gehad met beide zwangerschappen. Wel met beide overgewicht denk dat ik daarom ook al gelijk in een risico groep viel. Heb dus nooit een verloskundige van dicht bij gezien. Bij de oudste was er meteen een gyn tijdens de bevalling(ks) dat mag een gyn alleen doen. Dat mag een verloskundige echt niet. Beide jongste ook gelijk tijdens de bevalling een gyn. En uit eindelijk een ks. Wel gyn in opleiding aan me bevallings bed gehad met Karishma maar de ks werd door een gyn gedaan die klaar is met haar zijn studie verloskundige hihih. Denk wel dat een verloskundige misschien wat eerder normaal met je zou praten dan een gyn, Dat is echt alleen maar thechnies heb ik het idee. Dat is wel jammer. vond dat ook tijdens de controlle.s niet even over je babytje praten in je buik. Is je uitzet klaar ect ect. Even over des. Ik ben idd een des dochter. Mijn moeder heeft dat des medicijn gehad in de derde zwangerschaps maand ze dreigde mij kwijt te raken. Toen dachten ze nog dat het een goed middel was. Maar jaren later werd bekend dat het veel schaden kan toe brengen aan moeder en kind. Voor vrouwen/dochters vruchtbaarheids problemen afwijkende baarmoeder en dat soort dingen hier gelukkig was er geen spraken van. Was met Arun zwanger. Waarom ik met k zo lang niet zwanger ben geraakt dat is voor mij ook een raadsel maar. Denk niet dat het met des te maken heeft gehad. Ik denk eerder met me gewicht stress en andere factoren. Des werd voor geschreven aan vrouwen tot 1975 en laat ik nu van 1974 zijn. En mijn moeder twee miskramen voor mij door gemaakt had vandaar zij dat medicijn toen kreeg.
pita kaas van de grill!! jam jam! Rookvlees is ook lekker! Ik ga naar bed! Truste! En bedankt voor het verschil uit te leggen!
Ook lekker denk dat jij na de zwangerschap snakt naar een lekkere maaltijd. Hoor je vaak er over dat je zo moeilijk kan eten hoop dat na de bevalling snel weer een stuk beter gaat. Even over mijn dubbele post er ging wat mis met mijn laptop zit zonder muis op de bank te computeren en vind het erg lastig en gaat van alles mis elke keer haha.
idd pnirmal haha ik heb z,n zin om eens lekker uit eten te gaan!!! Hopelijk zijn me klachten dan ook verdwenen maar ik heb er niet z,n hoop op haha. Ik vraag me af wat nu weer het volgende is waar ik mee te maken krijg. Ik hoop zo dat ik in me verlof kan gaan genieten en geen tegenslagen meer heb
Goedemorgen Hier vroeg op... viel lastig inslaap omdat ik zo misselijk was, (.)(.) waren ook beetje pijnlijk, dus kon niet liggen zoals ik wou... zucht!! Zometeen werken en heb geen zin... blehhh! Eigenlijk niet goed... maar ja wat wil je als je geen salaris krijgt! @ Ninja wat goed dat je meisje gegroeid is!! Succes met de laatste loodjes! @ Knor ahhhh wat cute!! @ Uhhhhhhh sorry blijft niet veel hangen! Tot later!
pfff kletstantes op de late avond zeg! nelta: leukedoekjes en mooi meissie! knor: leuk kamertje (was bij jou toch?) hm, geen mac-cers geweest vandaag ninja, fijn dat echo goed was! gyn: vond alleen de laatste gyn die ik kreeg fijn, was een reus van een vent, maar was wel de beste. Legde alles tenminste goed uit en nam de tijd (vandaar dat hij ook giga achter liep met spreekuur) sm: werkse hier: gister bij zwager en schoonzus geweest, was wel gezellig mar man o man, wat kan zij een herrie maken en dan was dr nichtje er ook nog en die kon er ook wat van dus daniel ging ook lekker meedoen Nu al leker gedoucht, lydia heeft net fles op, mannen slapen nog. Wat doen jullie trouwens met oud en nieuw, laten jullie ze liggen of halen jullie ze er even voor 12u uit? ik weet neit goed wat ik moet doen. Daniel vind het heel leuk om te zien, maar om nou zn nachtrust te gaan onderbreken...
Oud en nieuw: Ik haal Dinand er wel uit. Hoewel, ik laat hem zelf wakker worden! Anders haal ik hem er pas uit na twaalven, nadat de champagne open geknald is en ik een slokkie op heb. Wij vieren het dit jaar gewoon eens thuis. We zijn werkelijk nog nooit thuis geweest met oud en nieuw. Nu is het wel zo handig om met 2 kinders gewoon fijn thuis te zijn! Krijgen wat vrienden over de vloer, dus wordt vastgezellig. Heb helemaal geen gevoel dat het morgen alweer oud en nieuw is!
Vandaag voor het eerst kledingsetje gekocht voor de kleine. Oh ben nu alweer verliefd op die kleine kleertjes Morgen uit mijn werk nog even naar de Hema en de prenatal voor de zwangerschapsbox en te kijken of ik mijn cadeau bon nog kan uitgeven Bloem ik denk ook een jongen