Wat een mooie echo. En shop ze bloem en lady. Ninja 7 dagen koorts is wel wat veel. Zou hem toch heel even na laten kijken bij de ha. En klinkt gek maar bij mij gaan de bellen gelijk rinkelen. De oren. Hij slaapt ook moeilijker zeg je de laatste dagen dus het kan zijn dat hij pijn of last heeft van zijn oren dan zijn ze ook vaak humeurig en niet lekker.
Ik heb gebeld de assistent vond het beter om er effe naar te laten kijken. Wou bloempje wat mooi je ziet al een lief neusje haha
Bloem mooie echo! Ninja is denk ook even beter! Ik haat mannen en vooral die van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, kheb toch nog een gaatje gevonden om te reageren @knor: super knap van Aidan dat hij zo goed is gaan slapen in zijn nieuwe bedje! Waar kun je je soms zo druk om maken he? en goed bezig geweest met alle huishoudelijke taken! Fijn dat alles goed was met jullie meisje! en doe maar rustig aan, waggel waggel hihi... en mooie foto van Aidan's nieuwe bed en dat hij jouw buik een kusje geeft. De schat! Welke kindjes liggen er nog in een ledikant hier? Ik wil er eigelijk nog wel ff een tijdje (halfjaar) mee wachten met E. Heb nog niet het idee dat hij er te groot voor is en hij slaapt prima... Hij sliep afgelopen dinsdag voor het eerst goed op een stretcher bedje op het kdv... @spoorwegmuseum: twas leuk, maar super druk vanwege de kerstvakantie. Dus dat was wel jammer. E. vond het wel interressant, maar denk dat als hij wat ouder is hij het nog leuker vindt... We konden gelukkig voor de helft van de prijs, want kon een museumjaarkaart van een collega lenen... @ld: ongelofelijk hoeveel zin jij in de mac hebt hahaha... pas maar op dat je hoofd niet op een burger gaat lijken o, nu wordt je er misselijk van en ga je over op de pita broodjes hihi... succse met lijnen in het nieuwe jaar... ik zou er lekker 9 maanden mee wachten @lila: wat een grapjas die Frank. ik kwam niet meer bij toen ik het las hihi... Hoest nu met jou en Lila? en wat ... dat ze het behang kapot heeft getrokken... ik neem aan dat je boos op haar werd? Hoe reageerde ze toen? @bellie: hihihi leuke spam van Dinand die aan de stiften heeft gezeten, boefje! @nelta: hoe gaat het nu met je? Alweer wat minder down? en wat een plaatje die Noor, mooi meisje zeg, smelt! en wat een crea spam weer, ben jaloers dat jij dat zo goed kunt! @sm: ga eens testen jij @ninja: gelukkig, je bent er nog! Al had ik bij jou al babynieuws verwacht ondertussen Wordt dan misschien toch 2012? Fijn dat ze goed gegroeid is! @gup: eerlijk verdelen met de familie dacht ik zo over jullie vakantie... succes ermee! @lt: fijn dat het gips er bij Bram af is. Hoe vindt hij het zelf? @pnir: heftig hoor destijds met dat des-medicijn. @bloem: weet niet meer precies wat back voorspelt had, maar kan het wel raden... SUPER LEUK! Gefeliciteerd! en wat een mooie echo! @oud en nieuw: wij blijven lekker thuis. Schoonouders komen hier gourmetten en gezellig tv kijken en kletsen haha. Denk dat ik Etienne ook wel ff wakker maak, of in de vooravond nog ff wat sterretjes met hem afsteek. Manlief heeft deze week al in de achtertuin wat vuurwerk afgestoken en hij vond het prachtig hihihi... @jas: leuke jas ninja. Hier heeft manlief ook een super stoere jas voor Etienne gekocht. Zal zo ff kijken of ik er een plaatje van heb!!! Ook met bont kraag... erg stoer! @nelta: vervelend spruw... Sterkte! @nee-fase: valt me hier nog alles mee. E. is de laatste week juist super goed te spreken en het alleen spelen gaat ook steeds beter. Hij is ook niet meer zo mama mama en je kunt al een redelijk woordje met hem communiciren (ook aan de telefoon hihi) gisteren zei hij 2 hele zinnen, iets van: mama, waar ben je? en papa, wat ben je aan het doen? Echt super leuk! @ninja: ik zal de ha maar eens bellen met Sem. Zolang is niet helemaal de bedoeling. Vandaar dat ie daarom niet in een goed humeur is! Beterschap! Misschien zit er iets dwars? @ld: ojee, wat is er met mannen? hihi... @bel: nee heb geen nummer van back, sorry! Zooooooooooo, dat was alweer een heel rijtje hihi... Hier het hele huisje weer schoon gemaakt, gestoft, gestofzuigt, gedweild en nog wat gerommeld. Voelt goed! Yeah! Schoonmoeder komt me zo halen, daar blijf ik vanavond eten. E. is er al de hele dag. Morgen samen boodschappen doen voor de avond en voor de rest niet zoveel... Ga nu ff de container terug zetten en nog ff wordfeuten hihi Fijne avond allemaal! XxX
Hier een plaatje van E's nieuwe jas: Hij was afgeprijsd van 119 naar 71 euro. Vond het nog duur, maar manlief had em gekocht hihihi... http://www.hippekippe.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_20.jpg
en mijn eigen nieuw gekocht jas: http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/918190_pb_01/2009artikelDetailVisualLandscape/outfitters-nation-winterjas-blauw.jpg Dus mama en E. gaan glanzend en bont door het leven hihi
Nou, ik jaag jullie allemaal weg geloof ik Ik ben ook weer weg, kan elk moment opgehaald worden door de taxi hihi (schoonvader of moeder) om lekker naar mijn moppie te gaan en daar te eten... Kom vanavond wel weer ff koekeloeren als moppie op bed ligt en gtst is gedaan. Komt toch niet zoveel boeiends op de tv vanavond. Ben een btje tvoh zat en er komt wel een film, maar die begint pas om 22.45 The Notebook op NL. 2. Voor degene die em nog niet gezien hebben: Hij is prachtig! XxX
BLoem gefeliciteerd met je goede echo!! en wat leuk een ..........!! ! Mammamia idd dure jas, maar wel stoer!! En voor jou ook!! Hier drukke dag... natuurlijk een 2de gezin! Ging wel redelijk vandaag! Daarna ff snel champagne gehaald voor morgenavond. Net tatjes gegeten, kids zo naar bed en languit op de bank! Wat zijn jullie nieuwsgierig zeg!! Nog 7 dagen wachten...
Hoi hoi. Ik ben als het goed is vanavond kinderloos jaja vriend is met k en a naar zijn zus in den haag en waarschijnlijk blijven ze daar ook slapen was heel onverwachts. Ik ga ze verschrikkelijk missen maar ga even pret met me zelf maken. Ik denk eindeloos dvd kijken eindeloos op me kont zitten. Een broodje besteld en en en denk even genieten van mijn rust haha. Toen hij me belde! Ik was Arun halen bij me zusje. Hij zij kom je zo thuis ik zeg waarom zit net aan de koffie haha. Hij zegt ik ga zo naar den haag. O zeg ik leuk. Wil Arun ook mee die sprong op en rende naar huis.. En dus ben ik nu kinderloos. Onverwachts. Klinkt gek maar naar z.n avondje als vanavond heb ik maanden naar uit gekeken even niemand die echt wat van me wilt. Mocht het niet lukken met het slapen van K daar verwacht ik vriend wel terug maar dat geeft niet... De voorpret alleen is er al leuk aan. Dus ik ga ze missen maar ook echt genieten van een dagje geen mama zijn Lijk wel een kind zo blij
Bloempje bedankt voor die onzettend leuke site. Heb ook maar een flinke bestelling geplaatst Ben weer honderd euro armer maar gelukkig had manlief daar geen problemen mee.( Hij zei ons kindje moet toch kleren hebben) Pnir idd lekker genieten van je kinderloze avond LD wat is er gebeurd? Mamamia leuke jassen en wat stoer is die van Etienne Oh meiden wat is het shoppen toch weer leuk Vooral voor een ..... Is zoveel leuks te vinden hihihi ( alleen niet goed voor.de portomenee )
Hoihoi, Ladytijger, shoppen is idd heel leuk . Mammamia, leuke jassen zeg. Ik voel me wel weer iets beter, maar het is nog niet zo dat als het hoort te zijn. Volgende week gaat manlief ook weer werken . Gelukkig is hij de eerste twee weken de dagen dat Stijn thuis is ook vrij. Ninja, ik zou ook ff bellen idd. Bloempje, ach wat lief zeg. @spruw, hier denk op net op tijd medicijnen, want ze gaat nu ook minder drinken. Elke keer heel kort en komt dan snel weer. Nu maar hopen dat het snel aanslaat. @groot bed, hier over een maand of 2 over. Dan is hij eraan gewend voordat Noor in het ledikant kan. Hier vanmiddag naar de oma van manlief geweest. Was leuk. Allemaal lekker verwend. Nu wel helemaal gaar, hopelijk wordt het een beetje rustig nachtje.
Nelta hopelijk slaan de medicijnen snel aan voor de spruw! En hoop dat je rustig nachtje hebt vannacht! Hier net lekker gedoucht, nu op de bank met chocolade kerstkransjes... oei wat slecht maar ozo lekker!!
@pnir: dat klinkt goed voor jou! Ga er lekker van genieten meid, het is je enorm gegund! @nelta: sterkte met de spruw! en je gaat je vast weer sneller goed voelen. Tis allemaal ff wennen met 2 kindjes en in het ritme komen. Maar dat kun jij! @sm: hihi, wij zijn heeeeeeeeeel nieuwsgierig Hier zei Etienne vanavond voor ie naar bed ging heel vaak: mama baby in buik, mama baby in buik en moest er toen zelf hard om lachen. Nou, ik weet van niks... Heb het er weleens met hem over zo van: wil jij een broertje of een zusje of zullen we aan papa vragen dat mama wel een baby in haar buik wil hahaha... dus denk dat ik er iets te enthousiast mee om ben gegaan...