Oh, kijk. Dat is mooi. hier ook een carnivoortje. hihi. zit ook vaak het vlees overal uit te pulken. hihi Maar, tuttie hier, eet het liefst geen brood. En ik hamer er op dat ze het beleg op haar brood moet houden en anders niet.
Eh... ik ben op advies van iemand nog door gegaan naar de makro... En ik heb het gekocht. hihi... Opa en oma betalen mee. Een pop, lego en een huisje van little people.
zo ik krijg me toch een pb van iemand vol met scheldwoorden haha. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/319061-vergoeding-baby-uitzet-10.html#post11474638 Het gaat over dit topic. nou ik word me toch uitgescholden zeg! heb er wel een melding van gemaakt
Aidan was heel gek op vlees.....Dat ging als eerste op, nu lijkt hij ervan te walgen....Alles is: BAHHHHHHHHH, en dan dat bekkie! Hij kijkt net of hij stront moet eten ofzo....En dan schuift hij het bord weg....Dan vraag ik altijd: gaat Aidan nog eten? En dan zegt hij: NEE!!!.....(op zich heel duidelijk)..... Maar wel frustrerend...Maar goed, het zal vast geen weken duren (of wel...het schijnt wel de leeftijd te zijn waarop eten heel lastig en frustrerend kan zijn!).....We zullen zien. Gelukkig gaat het brood nog redelijk en eet hij zijn soepstengel op....Drinken is ook wat minder, maar ben iig blij dat hij iig iets eet.....
Ik laat hem meestal ook kiezen uit 2 dingen, dat gaat hier ook goed. Dinand is eigenlijk helemaal niet van de vleeswaren, meer van de smeersels pindakaas, smeerkaas, leverpastei of jam.
Oh! Wat doe je dan moeilijk. even 2 sec je ogen dicht als je moe bent... f5 en dan ff bijlezen en dan weer oogjes laten rusten en dan... snurk... @ nelta! Goed plan...! Alleen dat kreng van ons doet het in bed niet zo goed... en ons laptoppie heeft geen batterij meer... dus dan zou ik het snoer mee moeten nemen en moeilijk moeilijk... zucht! Laat maar. Ik blijf gewoon wel ff zitten. hihi
Ik ben aan het kijken of ik geen opleiding in de kinderopvang of iets kan doen. Solliciteren heeft nu geen nut ik zie allemaal leuke banen maar ben pas over 16 weken beschikbaar grrr
Wat belachelijk zeg....Alleen al hoe ze zelf het topic opent.....Ik ben heel zielig bla bla bla....maar wil wel perse een JOOLZ...Net ofdat er geen goedkopere, ook goede kinderwagens zijn.....MUTS.....
ja ik ga dr maar niet meer reageren haha ik word gek van dat verwende nest. En nu zegt ze dat me niet uitschold nou heel dat pbtje stond vol met kut bla bla en ze begon al met wijf,,
Solliciteren is nu idd lastig..... En misschien is omscholing helemaal niet zo'n gek idee.....Doe vooral wat je hart je ingeeft....Wat lijkt je nu echt leuk om te gaan doen.... Maar ze hadden geen ongelukkiger moment kunnen kiezen zeg voor je ontslag......Ga je ook lekker relaxed je verlof in....maar niet heus!
@ Ninja, leuk plan om je om te scholen. Maar waarom zou je nu niet alvast kunnen solliciteren? als het je leuk lijkt en het gesprek gaat goed... dan heb je over 16 weken een nieuwe baan? Toch? Gewoon nu voor de leuk. En niet voor de must. Snappie? je moet geen druk op jezelf leggen. Gewoon voor de lol solliciteren en kijken wat er uit komt. zo niet ook goed. snap?
Ja ik heb het wel een beetje gehad met de horeca. Wil graag de kraamverzorging in maar dat is niet te doen met kleine kids en haast geen backup voor oppas. Kdv lijkt me ook wel leuk om te doen
weet je ik wil het liefst nu al solliciteren maar aan de andere kant denk ik. Waarom moet ik me daar zorgen over maken en me daarmee bezig houden in me verlof. ik heb toch net zo als ieder ander recht op een verlof zonder zorgen en gedachten over het werk.