Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja die weegschaal schommelt ook wel wat als ik haar erop leg (het gewicht dan he, weegschaal staat stabiel). Maar hij schommelt nu al een paar dagen rond het zelfde. Dat lijkt me niet helemaal goed.
    Vk bellen, moet ik die nog daarvoor hebben dan?

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    cb is nu niet bereikbaar. Huisarts ook niet denk ik, dan zit je weer bij de hap. En aangezien dat Noor pas 2 weken is denk ik dat vk ook kan hoor

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik heb allee het spoednummer van de vk, zou ik die ervoor kunnen bellen?
    En jij zou wel vandasg bellen???

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoeveel gaf weegschaal maandag aan en en wat vanochtend?

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en zie je al verbetering in dr mondje?

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Elke keer rond de 3500.
    He was trouwens dinsdag toen 3500 en nu ook, tussendoor 3510 en 3480 gehad.
    Vorige week zaterdag was ze 3200' maar dat was een andere weegschaal

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dr tong en lipjes zijn schoon, wangen nog niet. Aanleggen is ook nog pijnlijk en drinken nog onrustig.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dus sinds maandag niks meer gegroeid. Zou wel even bellen dan hoor, al is het alleen maar om gerustgesteld te worden. Waarschijnlijk vraagt ze dan naar de plasluiers en alertheid. Nu ze nog zo klein is zou ik wel bellen hoor!

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellen voor je eigen rust zou ik zeggen. Verwacht niet dat vk veel doet, maar beter keer te vaak dan te weinig bellen. Dan kan je maandag altijd nog zien of er meer actie nodig is

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb ff gebeld, na de voeding ff kolven en dat bijgeven.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kijk, daar kan je wat mee! hopelijk krijgt ze zo iets meer binnen en gaat ze weer groeien

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd, ik hoop alleen niet dat ze dan gaat spugen omdat ze teveel binnenkrijgt.

(anders laat ik manlief zo voor de zekerheid alvast nutriton meenemen, want dat kan ik dan door het flesje doen mocht ze spugen)

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Sterkte met je meisje Nelta... altijd fijn om ff te bellen voor je eigen gerustheid!

Heb net de 'baas' van manlief gebeld of hij het weekend van 20 januari vrij kan, omdat hij 16 januari 30 wordt wil ik graag een weekendje weg met z'n drietjes! Hij heeft het in de agenda gezet, maar weet nu nog niet of ik al kan boeken of dat ie er nog naar moet kijken, had em wel aan de lijn, maar moest de data's door smsen... al moet ik zelf ook nog vrij vragen die dag hihihi... Hopelijk hoor ik nog wat van hem... Ik wil naar 'het land van Bartje' gaan in Drenthe. Iemand al weleens geweest?

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    weeg je op een gewone weegschaal? of op en babyschaal. Die gewone dingen wijken ook nog wel eens af.
    Maar hopelijk werkt het bijvoeden netla.

K wou niet daar slapen maar thuis ach ja toch effe een avond alleen gehad.

Sm werkse!

Mammamia en iedereen een goed uiteinde allemaal!!!

@ hier denk geen 2011 kindje meer jippie haha. Sem ligt al 1,5 uur bij papa te slapen. Mij oren piepen echt te erg hopelijk gaat het over en blijf ik er geen last van hebben.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Babyschaal, die op de 10 gram nauwkeurig meet.

16. Hoi meiden,

Gisteren heb ik nog flink geshopt voor de beeb en Sam. Was voor hun samen 170 euro kwijt! Maar wel 15 stuks kleding, dus dat is niet veel toch? Alles in de uitverkoop. Voor sam al een aantal dingen voor volgend jaar gekocht.

Gisteren in Breda ook nog even bij kidsfactory voor mezelf positiekleding geshopt. Een shirtje en een setje ondergoed (voedingsbh + broekje) Zal straks ff linkje zoeken. En we hebben een soort trip trap stoel voor sam gekocht waar hij zelf op kan klimmen. Hoef ik hem niet meer elke keer in de stoel te tillen. Scheelt weer met m'n bekkenklachten.

Nelta, vervelend dat Noor al een paar dagen niet aankomt in gewicht, bijvoeden is dan denk ik idd de enige oplossing.

Gup, lekker van die slaapkoppen. Sam was al vroeg wakker, ligt nu wel weer te slapen. Denk dat ik zelf zo ook ff een uurtje ga liggen. Het wordt tenslotte een lange dag.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nelta fijn dat je even gerust gesteld bent door de verloskundige. Daar zijn ze ook voor. en misschien als super m ook nog online komt aan haar wat extra tips vragen zij is natuurlijk de kraamverzorgenden onder ons;) leuk extratje;)

Mamamia leuk een weekendje weg. Je man word dus 30 leuk. De jeugd voor bij zeg maar.

Idd ninja geen 2011 babytje meer maar de dag duurt nog 10 uur of zo hihh. En beterschap met jou en je mannetje. Vermoede al dat hij last van ze oren had. Ben er helaas mee bekend:( en zo te lezen heb jij ook oorontsteking. Kijken of jij ook nog een kuurtje kan krijgen in ver band met de naderende bevalling.

Niet echt verder gelezen. Ben zelf hier ook niet echt lekker weer last van me buik. (diarree) K hebben we heel snel vandaag weer op bed gelegd die was niet te genieten. Natuurlijk over ver moeit van gisteren avond ze sliep natuurlijk pas rond 12 u.

De reden dat het daar fout is gegaan kan ik wel raden. Te druk was het daar zijn zus met haar gezin en dan zijn broer nog met zijn gezin en dan je kind in slaap sussen met zo veel mensen om je heen nee dat gaat niet lukken.

Maar we hebben het geprobeerd en ooit komt de dag wel dat ze wel ergens wilt logeren. Zo iets daar moet je eigenlijk vroeg mee beginnen met soms logeren. Dan wennen ze daar makkelijker aan. Arun ging als baby peuter ook vaak gewoon mee en sliep overal wel zonder problemen.

K is echt een kind van oost west thuis best;)

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Alvast veel plezier allemaal vanavond en een goed uiteinde!!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lekker geshopt!

ja heerlijk, zulke slaapkoppen! Daniel heeft gewoon 13u geslapen vannacht:)

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    was hij niet op de slaapkamer gaan zitten dan met dr?

Daniel gaat vanaf volgend jaar ofzo af en toe nachtje logeren, langzaamaan voorbereiden op internaat

Deel Deze Pagina