Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ook ik wens jullie alvast een liefdevol en gelukkig 2012!!! Dat er mag hele mooie kindjes geboren mogen worden:D.

Nelta: Vervelend die spruw. Heb het bij Fabiënne ook 2 keer achter elkaar gehad. Hoe geef jij de nystatine? Ik moest het 3 keer op een dag doen, maar heb het anders gedaan, ik deelde de 3 porties door 2 en deed na elke fles wat in haar mondje spuiten en dan de delen die wit waren extra met mijn vinger overheen. Niet fijn voor die kleintjes, maar het werkte hier wel het beste. Desnoods wat vaker kleine beetjes melk geven. Hopelijk is het snel over meid!

Ninja: Ik geef je groot gelijk. Ik voelde me op die momenten altijd schuldig tegenover m'n mannetje als ik langer wilde blijven liggen. Maar het is ook gewoon retezwaar op het eind. Zeker als je er nog 1 heb rondlopen. Hij is ook nog eens een keer niet lekker, dus das al helemaal niet fijn. Hoop dat jullie kleine meid zich snel laat zien en dat je er dan lekker van kunt gaan genieten!

Gup: Whahaha pssssssssssjt BOEM. Dinand zit de hele dag al: Waaaaaaauwww, mama mooi he! Papa mooi he! En als het dan afgelopen is zegt hij klaaaaarrrr, afgelopen! Ja he mama. Ja lieverd het vuurwerk is afgelopen. De schat!:D

@hier: NEEEEEEEEEE manlief heeft een xbox gekocht. Je raadt al wat ze hier met zijn alle aan het doen zijn...xboxen for life. Pleur dat kreng mooi uit zo:D! Ik wil namelijk zien hoe ik die30 miljoen ga winnen:D.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling en dat 2012 een heel mooi jaar mag worden.

Bellie, ja ik heb idd nystatine. Geef 4 keer per dag 1 cc.
    Verder heb ik haar totaal vandaag 100cc bijgevoed en ze ligt nu weer te drinken, was nog maar een uur geleden. Vind het wel lastig hoor. Ik hoop ook echt dat ze morgen gegroeid is. Heb ook besloten dat we morgenochtend alleen naar mn schoonouders gaan. Wilde eigenlijk s middags naar mijn oma, maar ik denk dat dat haar toch teveel energie kost en ik heb liever dat ze dat in groeien stopt nu.
    En succes met xbox........

Ninja, fijn dat je nu ab hebt voor sem.

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hey meiden,

Kennen jullie me nog? Ik kom even spieken bij jullie en zie dat er veel zwangeren én babies zijn bijgekomen! Leuk, leuk, leuk! Gefeliciteerd allemaal.

Zelf heb ik helaas minder goed nieuws. Weten jullie nog dat mijn derde zwangerschap niet gepland was en dat mijn man wilde dat ik het liet weghalen? Dat heb ik toen niet gedaan en we zijn er uiteindelijk wel uitgekomen. Dacht ik, want eigenlijk heb ik het hem nooit echt kunnen vergeven. Onze relatie was al wat aan de koele kant, maar sinds de ongeplande zwangerschap was er eigenlijk niets meer tussen ons. De afstand werd steeds groter en ik werd steeds eenzamer.

We hebben het laatste jaar nog in relatietherapie gezeten, maar eigenlijk wist ik al dat ik niet meer wilde. Ik durfde alleen de stap niet te zetten. Tot ik verliefd werd op een andere man. En hij op mij. Toen durfde ik het wel.

Nu zijn mijn man en ik dus uit elkaar en wordt de scheiding in gang gezet. Helaas is mijn verliefdheid niet zo makkelijk omdat hij (ook) getrouwd is. Hij weet alleen nog helemaal niet wat hij wil. Ik word dus een beetje heen en weer geslingerd en hij ook. Erg vermoeiend allemaal. Dan verbreken we weer het contact, dat houden we dan weer een dag vol, enzovoort. Geen idee waartoe dit gaat leiden.

Intussen ben ik druk bezig om het huis in mijn eentje te kopen en dat lijkt te gaan lukken. Ook de zorg voor de kids zal voor 90% bij mij komen te liggen omdat mijn man ze alleen om het weekend wil. En dan begin ik maandag ook nog in een nieuwe baan!

Een paar van jullie stelden voor dat ik weer bij jullie kwam meekleppen en ik merk dat ik dat eigenlijk wel heel fijn zou vinden. Ik kan alleen onmogelijk alles teruglezen :)

Dus, mag ik dan gewoon weer een beetje aanhaken? Ook al ben ik niet zwanger (en denk ik niet dat dat ooit nog zal gebeuren).

Liefs!
    Angelsfire

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja natuurlijk ben je welkom wat mij betref. ;)

Wel een vraagje als ik dat mag stellen. Heb jij pas geleden een topic onder een andere naam geopend. Met gevoelens voor een ander? Zo nee alvast sorry en stoer dat je als nog de kracht heb gevonden om een ander leven te beginnen.

Knuffel.

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hoi Pnir, nee ik heb niet laatst een ander topic gestart. Ik heb nog helemaal niets over mijn gevoelens voor die ander op internet gezet. Veel te gevaarlijk :)

Ik denk dat zijn vrouw het namelijk wat minder geslaagd vindt allemaal ;).

Daarom ga ik mijn profiel ook een beetje anoniemer maken!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Oke meis.

Hoop dat allemaal goed voor je gaat komen.

;)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Angelsfire lijkt me idd een zware en moeilijke tijd. Hoop dat 2012 een beter jaar voor julle gaat worden!!
    En tuurlijk ben je hartstikke welkom om gezllig met ons mee te kletsen. Je hoort er immers gewoon bij ;))

8. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2012!!!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Allemaal een heel mooi en gezond 2012 toegewenst!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Gelukkig nieuwjaar!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Happy new year!!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pas vertelde iemand al ja dat jullie uit elkaar waren, maar fijn dat je zelf nog een update geeft!
    Tuurlijk mag je gewoon weer mee komen kletsen, zwanger of niet, jou jongste is net zo oud als onze kindjes!

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Gelukkig nieuwjaar allemaal.
    ( nu mag ik helaas weer richting mijn werk om tot 15.45 :( daar te blijven )

Angel natuurlijk ben en blijf je welkom. Echt vervelend dat je relatie over is.maar ook knap dat je nu wel de stap heb gezet om te gaan scheiden.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Ladytijger werkse!! K moet zometeen ook weer aan de slag... geen zin in!!

Hier kort nachtje... nu eerst ff kopje thee en dan douchen en weer aan t werk... *zucht* Verder wel redelijk kunnen slapen... (.)(.) zijn nog gevoelig en lijken wat groter geworden... nog wel heel ligt bloedverlies gehad net, echt minimaal... Nog paar daagjes dan weet ik het... hihih!

Nou fijne nieuwsjaarsdag en tot later wellicht!

Xxx

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sm en ladytijger, werkse vandaag

Angelsfire, tuurlijk kan weer mee komen kletsen. Heftige tijden maak je mee, lijkt me zo.

Joepie, Noor is vandaag weer gegroeid!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    De beste wensen voor 2012!!!!

Sem is niet te genieten pfffff nu slaapt ie hopelijk even weer. Hij vond het vuurwerk wel geweldig hij zei steeds wouwwwww haha
    Hij was ook boos toen ie naar binnen moest hihi.

Verder dit is de maand dat ons kindje komen mag!!!!! spannend haha.

Angelfire sterkte meid!!! Hopelijk word 2012 een goed jaar voor je en tuurlijk ben je welkom!!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat al onze wensen uit mogen komen..

Hoi hoi hier een goede jaars wisseling gehad. K is mee naar buiten geweest en ze vond het op de grote knalle na geweldig. Ze zou eerst niet mee gaan. maar toen papa weg wilde gaan wilde ze ook mee.

Dus even naar me zusje gelopen en daar met de kinderen vuurwerk afgestoken. Arun heeft lol gehad hihi. Hij was helemaal gesloopt om 2 uur vannacht. En k sliep gelukkig ook weer lekker door tot 9 uur vanmorgen.

Fijne dag allemaal..

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sm, spannend!

joepie, noor weer gegroeid!

ninja, je bent er bijna, je bent er bijna,maar nog niet helemaal:D nog effies meid!

daniel vannacht toch maar wakker gemaakt, toen het eenmaal begon wist hij niet waar hij moest kijken. Was met hem in de hut gaan zitten dus hij kon alle kanten op kijken. Ben niet met hem naar buiten geweest, vind het zelf eng om dan buiten te lopen. Ben altijd bang dat er dan een ding op me valt wat nog brand. Om half 2 kon ik hem weer lekker op bed leggen en nu is hij net wakker en lydia heeft dr 1ste slaapje al weer achter de rug, die kwam natuurlijk wel gewone tijd. En dr was een idioot die belde, eerste 2x niks zeggen, 3de x werd ik in de wacht gezet dus heb hem erop gegooid. Zal wel weer een reclame ding zijn, Loterij sowiso niet want daar doen we niet aan mee:D

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    helaas is kikkertje wel dood gegaan vannacht:( echt jammer, was zo'n grappig ding! Maar hij liep gister al heel tijd raar te springen dus had het wel beetje verwacht

20. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Gelukkig nieuwjaar!!

Hier is T even wakker geweest hij vond het prachtig!
    Is daarna weer lief gaan slapen!
    Ik ga even douche want ik word maar niet wakker!

Tot straks!

Deel Deze Pagina