Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ok, maar ze lag eindelijk te slapen, dus heb dr maar gewoon laten liggen en goed in de gaten gehouden.

2. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    kdv: had het misschien niet zo moeten zeggen dus sorry.

L is gewoon bijdehand en snel met dingen en dat "wijt" ik persoonlijk wel aan het feit dat ze naar het kidnerdagverblijf gaat. Ik merk het aan mijn neefje die nu 3 is en veel minder kan dan L. en dat bedoel ik echt niet opschepperig.

Wel is het bewezen zo dat meisjes sneller zijn dan jongens.

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

*zwaai* kom vanavond hopelijk nog ff teruglezen/reageren.
    Heerlijke dag gehad vandaag!

Vanochtend een ochtendje gewerkt en dat was best wel weer leuk. Dinsdag moest ik gewoon nog ff inkomen. Al blijf ik erbij dat ik in de toekomst wat anders wil, maar wat... er komt vast wel wat op mijn pad als de tijd er rijp voor is... Volgende week 1 hele dag werken en 2 halve dagen, die week daarop 2 hele dagen en vrijdags vrij (weekendje weg) en die week erop gaan we 3 hele dagen proberen. Dus zo tegen februari weer 24 uur...

Ik had vandaag veel energie en lekker gespeeld met E. vanmiddag en met zen drietjes naar de mac geweest hihi...

Nou, tot straks?

X

4. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    ff inbreken..Silvijntje ligt in het ziekenhuis met RS virus. Arm kereltje, zo zwak en benauwd! Krijgt nu via de sonde zijn voedingen daar hij de kracht maar heeft voor een half flesje en deze komt er al snel weer uit. Wel is hij nu na de derde dag zh koortsvrij en ietsje aangesterkt. ZH ligt dan ook vol nu met zuigelingen met RS

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hehe meisje slaapt eindelijk. Die wil alleen vastgehouden worden, best vermoeiend.

Hebben jullie al idee voor 2de verjaardag? kado/thema?

morgen gaat wim waarschijnlijk klussen bij mn ouders dus weer dagje met kindjes samen. Weer even naar prenatal, ben kinderstoelverkleiner voor lydia vergeten:(

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ai:( betreschap!

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Wat een schrik meissie! beterschap voor Silvijn en dikke knuf voor jouw!

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Gup: ik heb welw at ide3etjes voor L der verjaardag qau kadootjes.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Beterschap en een dikke knuffel voor de kleine man.

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier ben ik er toevallig ook net mee bezig.
    Stijn krijgt van ons de trein van duplo en een fotoboek van zijn tweede jaar. Van Noor krijgt hij nog iets kleins, moet ik nog halen.
    Verder heb ik op zijn lijstje staan: knutselspullen, boekjes, ikeabonnen (voor een nieuw bed), duplo, puzzels, ondergoed (nu hij met zindelijkheid bezig is), dvd van cars.
    Uitnodiging doe ik via webprint, dan worden ze gelijk bezorgd bij de mensen. Taart ga bij supermummy maken ;). Verder doen we niet echt een thema of zo.

11. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Voor Benthe haar tweede verjaardag heb ik toevallig vorige week haar cadeau online en besteld; een keukentje met kookgeluiden en assesoires. Iedere avond zit ze boij me op het aanracht en heeft dan ook een pan met pollepel. Vind ze erg leuk! Deze zetten we dan al op in de kamer, startklaar dus. Daarom heen doen we dan het papier zodat ze wel een echt cadeau kan uitpakken.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wim heeft net ff zn zus gebeld. Hij is 5m naar beneden gevallen, gewoon een stom foutje gaf hij zelf aan, luikenwagen stond nu iets anders dan normaal en even niet goed opgelet. Hij kan zn tenen bewegen in vertraagde toestand (duurt even voor signaal door komt) en hij kan ook in handen knijpen dus dat ziet er wel gunstig uit. Elk 1,5u herhalen ze dit om die signalen maar te blijven doorgeven. Voor de rest staat hij stijf van de morfine. Gelukkig ziet het er dus toch nog redelijk uit, gezien zn verwondingen

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gup jeetje das idd schrikken!! Hopelijk valt t mee...

Sterkte met Silvijn!! Enn beterschap!!

Lila beterschap!! hoop dat je meisje snel opknapt!! Idd plaszakje werkt niet echt...

Hier thuis uit plopsa. Was zeer geslaagd, kids hebben zich super vermaakt... Met piet piraat op foto geweest en J. nog met mega mindy! Zo leuk... Ook D. vond het prachtig! De drukte viel overigens wel mee, de wachttijden ook... denk dat langste wachtrij ong. 10 minuutjes duurtje. Als afsluiter nog gegeten bij MAC en nu lekker thuis. D. ligt al te slapen en J. is nog ff op de bank, kan niet slapen door de wind.

Zal morgen ff spammen!!

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    kadootjes: ik zit te denken aan een voertuigde voro buitenspelen.

Uitnodiging: hij is af! ben er trots op!

Gup: gelukkig meid!

SM: klinkt als een geslaagde familiedag!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik haal gewoon uitnodigingen. Thema hier wordt Bumba... ventje is er stapel gek op dus ook de taart wordt bumba :)!

Cadeautje: treinset van duplo.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tonka beterschap met je mannetje en dat die snel opknapt en weer mee naar huis mag.

Gup klinkt iets positiefs.. De tijd zal het leren het is nu even afwachten wel fijn dat hij zijn tenen wel alvast kan bewegen ook al is het vertraagd dat zal denk zich nog moeten herstellen en alles is natuurlijk opgezet van de val.
    En een knuffel meisje zo te lezen lekker dat ze nu slaapt.

Back snap je wel en denk ook niet dat je het verkeerd bedoelde. Maar er zijn er hier een paar die ook al zo vlot zijn dus denk ergens dat het wel normaal is.

Mamamia ziet er goed uit je plan om weer te gaan werken. En idd de tijd zal het leren wat je gaat doen. Of een andere baan of wat anders neem de tijd.... Blijf alleen niet te lang op een plek als je het niet naar je zin hebt.

Nelta nog blauwe lipjes en oogjes gehad Noor. Arun had het als baby ook wel eens maar die was toen iets ouder. Wel eens de hap gebeld er voor kon geen kwaad volgens hun. Maar met alles geld voelt het voor jou niet goed altijd iemand raad plegen.

Lilalief nog urine kunnen opvangen i hope so voor je. Is lastig he die plas dingen.. Zit echt niet lekker kan me voor stellen dat Lila het er af wilde hebben..

Super m klinkt als een leuke dag.

Verjaardag k toevallig was ik er vandaag ook over aan het na denken maar ze heeft al zo veel rotzooi van de sint kerst opa.s en oma.s gehad dat ik me afvraagt of ze nog wel iets nodig heeft.???? maar ja om je kind geen cadeautje te geven staat ook zo gek.

Dus kwam ik er op uit om misschien een poppenbedje of zo te halen. Wandelwagen buggy keukentje loop auto stoel knutsel spullen heeft ze allemaal al.

Of ik moet haar een ds geven daar is ze gek op haha. :(:cool:( is grapje hoor hihi) of ik geef wat spulletjes extra voor haar keukentje pannelap en wat ikea bordjes met bestek en zo speciaal alleen voor haar. ...

We zien wel...

;)

17. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hier word het thema weer bumba (vorig jaar ook) hij word er nog steeds wilt van! (ik vind het wel jammer 2 jaar t zelfde)

Vergeet dan ook niks :p

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat fijn dat het niet zo druk was! En fijn dat de kids zo genoten hebben!!

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier

Beterschap voor het mannetje!!

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Toch een beetje geluk! Heeft hij niks gebroken? Schrikken zeg!

Deel Deze Pagina