duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Ego bericht: Gisteren express vroeg naar bed gegaan was echt moe. Werd L om 2 uur wakker. heb tot half 5 met der gezetten! en niet dat er echt iets was mevrouw wilde gewoon niet meer slapen en had hele verhalen. Elke keer als ikd er terug legde ging ze jammeren. Als ik alleen was geweest had ik het zo gelaten en de babyphone uitgezet maar nu maakt ze hier het hele huis wakker dus ja...
ow balen zeg ik kon daniel gelukkig gelijk weer neerleggen zonder problemen. Gweoon 2,5uur wakker sncahcts! Bagger zeg!
ouwe kleppen zijn jullie! moeilijk bij te houden soms donder spannend! gup lijkt me moeilijk als de kids naar internaat moeten. t ligt hier op bed maar wil niet slapen! hij was net ergggg vervelend! was draait.. wij eten spinazie vanavond..met eitje en gehakt en aardappels.. ninja wat een klote streek is je geflikt op werk! nelta je schiet echt op nu!!!! kennissen hebben een dochtertje gekregen... lief klein had t vast en kreeg nog meer de kriebels!!! erg is dat!gister avond toch maar even met vriend in bed gedoken tot straks ..
@ Back 21-12 heb ik eerste afspraak bij vk... zal t zeker aangeven! @ hier wat een gezeik met me werk zeg!! Ik moet dus vrij hebben ivm Jaylinn d'r operatie. Dus begin vrijdag, tot woensdag en dan tot zondag vrij en dan weer maandag tot zondag, omdat ik die maandag met Devin naar ziekenhuis moet voor controle. Dus ben ik die week vrij tot na de kerst. Zegt ze ja maar dan ben je te lang vrij, dus dan moet je tussendoor nog maar een paar dagen werken. WTF ik heb ook recht op mijn vrije dagen!! Ik denk dat t na diplomering voorbij is... trek t niet. Alsof het nog niet genoeg is, willen ze mijn 13de maand 750 euro (van de 800) in gaan houden, omdat ik dat zogenaamd teveel ontvangen heb ofzo, daar ben ik tniet mee eens want dan kan ik me rekeningen van jan. niet betalen!! Wat een klote bedrijf zeg!! bahbahbah!! Jaylinn vanochtend naar PSZ geweest, zit nu beschuitje te eten. Devin ligt in bed. Vanochtend begin gemaakt met Jaylinn d'r kamer op te ruimen... pffff!! Nu ff op de bank. Ben nog steeds misselijk, dus zo maar iets proberen te eten, miss helpt t nu wel. Verder gewoon moe, wat trekkerig gevoel in mijn liezen, niet veel bijzonders dus!! @ Donder whaaaaa spannend!!
Wij eten vanavond (gestoomde) bloemkool met braadworst... zit alleen te twijfelen of ik de aardappels zal koken of bakken... (heb er eigenlijk helemaal geen zin in... blehhh)
hier eten we vanavond vis wok SM: misschien gezien de rekeningend an neit zo slecht om tussendoro nog een paar dagen et gaan werken? als eht idnerdaad niet klopt dan he, niet om hen te plaesen
Dat is het probleem ook meteen, krijg achteraf betaald omdat ik leerling ben, dus krijg nu komende week pas salaris van november. Maar het klopt gewoon niet, en ik vind niet dat ze zomaar ineens 750 euro kunnen inhouden en zeker niet net voor de feestdagen. Ik ga niet extra werken omdat het mijn vrije week is daarna, en tis maar 1 dag extra omdat ik met kerst niet werk. Dus zie het probleem niet echt! Baal nu ook wel dat ik eerst 6 dagen moet werken en vervolgens 4 vrij ben, en dan 7 werken en dan ook nog extra, doe het gewoon niet, ik heb ook mijn gezin!
Ik zit ook in spanning te wachten op donder haar berichtje Super m, dat het kraambedrijf nog mensen in dienst heeft. Zo ga je toch niet met je leerlingen/ collega,s om
hahaha ik lach me een breuk hier. Jaylinn is met 3 babypoppen aan het spelen en die hebben babykleertjes aan. Zegt: nu mag je nog even de pyama van mijn babyzusje aan, maar als ze geboren is moet jij ze uit Hahaha zo grappig!! Alsof ze iets voelt!
Tja ik snap t ook niet!! Moet toch nog ff proberen door te bijten, iig tot ik mijn diploma heb... Heb net een lerares van school gemaild, zij vind ook dat ik door moet leren voor t ziekenhuis, en had me een tip gegeven om eerst als kraamverzorgende in een ziekenhuis te gaan werken. Dus heb gevraagd of ze weet welke dan ga ik dat maar proberen/doen! Lijkt me ook wel leuk.
He he K ligt op bed. Me time Even lekker op schoot in slaap gesoest heerlijk net een babytje dan op schoot en kerstliedjes zingen en weg zijn ze Kortom ik heb er van genoten even knuffel tijd. En donder ik ben ook heel nieuwsgierig.
Donder, hier nog een wachtende . Ld, ja het schiet idd op nu. Al mag het van mij best nog wel ff duren hoor, vind het allemaal best spannend worden. Hoe is het trouwens met jullie emigratieplannen? Helemaal van de baan of toch nog niet? Supermummy, balen van je werk, maar laat je er niet gek door maken. Het is maar werk, je gezin is veel belangrijker. @nacht, wat is dat met alle kids vannacht, allemaal aan het spoken volgens mij. @eten vanaaf, goulash, net al opgezet, dus dat kan lekker heel de middag stoven. Hier maar eens ff wat doen, heb nog maar amper wat gedaan. Zo maar de waterdichte molton op mn bed doen en de hoes om de mc doen, dan is dat ook weer klaar. Van het weekend maar ff kratjes meenemen bij de supermarkt om het bed op te hogen (klossen passen niet). Straks ook nog ff luiers inslaan; bij de jumbo hebben zijn ze nu in de aanbieding + bonnen, dan heb ik straks 6 pakken voor Stijn en 4 voor de beeb. (kunnen we weer even vooruit )