Goeeeeedenavond allemaal Ik heb nog niet bijgelezen, maar begreep dat guppie haar zwager 5 m naar beneden is gevallen. Jeminee zeg, het had ook helemaal verkeerd af kunnen lopen. Hopelijk knapt hij snel op met zijn breuken en kan hij straks weer normaal functioneren! @ hier: JOEEEEHOEEEEE, we hebben een nieuw tv-meubel. Ben er echt zo blij mee. Zal morgen even foto spammen. We waren gisteravond al naar de Ikea gegaan, we hadden van te voren gekeken en hadden een leuk meubel gezien wat ook op voorraad was. Afijn, ik hou altijd wel van struinen en dingen bekijken, komen we in het bedieningsmagazijn, hebben die die &*^%^#$meubel niet meer. Oh, ik was me toch een partij nijdig. Afijn, gisteravond waren Dinand en Fabiënne bij opa en oma gebleven. Dinand hoest als een malle, en begon gisteravond laat te huilen, en te piepen, en te doen. Ik de HAP gebeld, meer om te overleggen, kunt u om half 2 hier wezen? Eeeh jawel hoor... Ik onder de douche gesprongen, had ik dat ook maar gedaan want had nog zat tijd over (was toen half 1). Dinand ingepakt, mezelf ingepakt, en richting HAP. Eerst f*cking 35 min. zitten wachten... Conclusie: dubbele oorontsteking. Arm ventje. Nu kuurtje mee gekregen. Ik ga wel de HA bellen als zijn kuur af is, want als het dan nog niet weg is ga ik toch maar eens vragen voor een verwijzing voor het ziekenhuis. Het manneke heeft nu al in 3 maanden tijd 3 keer oorontsteking gehad, lijkt me ook niet echt fijn voor hem! Afijn, uiteindelijk lag ik om 3 uur op 1 oor. Slaap ik bijna, hoor ik Paul lachen...IN ZIJN SLAAP. Whaha, hij had kennelijk een erg leuke droom. Mja mannetje maakte me wakker voordat hij naar zijn werk ging, ik lag nog diep in coma. Tot ik me herinnerde dat ik naar de Ikea kon. Voorraad gecheckt, kids eten gegeven, mezelf eten gegeven, Kids goed ingepakt, en richting delft! Ze hadden hem. Ik als een stoere moeder alleen de 3 zware verpakkingen op me kar gesjouwd, ondertussen Dinand in de gaten houden en op Fabiënne letten! Als dat geen multitasken is, dan weet ik het niet meer. Dinand bovenop die pakketten gezet, Fabiënne erbij, en rijden maar. Alles in de auto gepropt, paste precies hihi. Eenmaal thuis kids maar weer eten gegeven, en op bed gelegd. En jawel, ik heb die hele kast in me eentje in elkaar gezet! Denk dan niet aan een klein kastje van 1 meter breed en 70 hoog, nee 1.85 lang en 1.49 hoog! Het heeft me echt bloed, zeet (en geen tranen) gekost. Men oh men, wat was dat zwaar zeg. Alles weer aangesloten. Naja, zodat ik iig normaal tv kon kijken, de rest was het pakkie an van mannetje! Nouja, vanavond alles weer los gekoppeld en goed aangesloten (daar heb ik dus echt de ballen verstand van, al die snoeren, en waar wat in hoort!)En ik zit nu eindelijk een half uur op me kont! Gelijk laptopje er bij en eens kijken of Ninja, d'r meisje al in d'r armen heeft, maar helaas! Was best een heeul erg druk dagje zo!
whaaaa bellie wat een verhaal. Ik moet wel lachen dinand en fabienne op de kar. En nog zelf de kast in elkaar gezet knap hoor!! En nee nog geen baby!! Ik heb wel steeds een hele erge pijn op het schaambot/stuitje echt z,n druk. Iemand een idee wat het kan zijn. Net alsof je een grote drol eruit perst haha en nee tis nog geen persdrang haha. Morgen weer een echo en controle. Guppekop sterkte met je zwanger had het effe gemist
zo me bugaboo bekleding is ook verkocht. Heb voor de blauwe en de zandkleur verkocht samen voor 92 euro!! Heb ik de mijne mooi voor maar 8 euro hihi
3 ruggewervels, schouderbladen en sleutelbeen voor zover nu bekend. Maar ze dachten vanmiddag dat ze volgende week kunnen opereren ipv over 2 weken
zit er hier aan te denken om daniel een trekker te geven voor zn verjaardag ga ook maar eens richting bed denk. Heb alleen nog geen zin, weet niet wat wim opheeft met oud&nieuw maar t lijken wel hormoonbollen
Hihi, nou ben ik geen vrouw die 2 linker handen heeft. Kan best een kastje in elkaar zetten, maar jeminee zeg, dat ding was zwaaaaar, heb ook wel een beetje last van me rug en benen nu hoor hihi. Maaaaarrr, mannetje was erg trots op me dat ik dat in me eentje zo ff gefixt had hihi Is het niet gewoon drukpijn wat je voelt? Het drukt nu natuurlijk wel op de onderkant!
ohoh gup, hormonen en mannen gaan niet samen...hihi. Misschien moetie dan ook maar een spiraaltje laten zetten *grinnek*
ja verjaardag hier krijgt sem een speelhuis voor buiten. Opa gaat het zelf maken. hopelijk is het nog optijd klaar haha en denk dat we er wat buiten speelgoed bij kopen. Hij krijgt het huisje van ons en opa en oma. Van de andere oma vraag ik denk een zandbak. Hij heeft al zoveel binnen speelgoed en het mannetje is gek op buiten spelen
hihi, ja maar ben nu ook wel moe hihi. Ben blij dat Dinand en Fabiënne als een tierelier hebben geslapen vanmiddag, anders had het denk iets langer geduurd voor ik klaar was. Oeh, ik kwam vanmiddag mijn buurman tegen. Die hebben een meisje gekregen. Ze zijn "buitenlands" maar praten best wel goed nederlands. Ze hebben hun kindje Dina genoemd. Vind het echt een leuke naam! Ze was 2 weken overtijd, maar gelukkig wel alles goed gegaan!