Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha, dan wordt het al wel een stukje moeilijker:D. Die van ikea zijn van die uitschuifdingen whaha:p.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    pffff net effe op me rekening gekeken moet het toch eens beter in de gaten houden hoor haha ik schrok wel effe. Alle vaste lasten zijn er al af enz gaat hard met het geld. Nu maar zuinig aan doen deze maand haha

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ha dames,

Vanmiddag belde de HA, of ik nog even terug wilde komen met Lila.
    ze had nog steeds niet geplast.. helemaal niets.
    Het kind is ook ZO bleek.. :(

Nu wil ze niet te snel een kuur geven omdat je dan immuun kunt worden voor antibiotica, maar dus alsnog proberen plasje op te vangen en even temperatuur in de gaten houden.

Morgen om half 12 weer naar de HA en dan beslissen we samen of we wel of niet weer aan een kuurtje beginnen..

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    beterschap voor je meisje!!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Morgen,

Hier vandaag voor het eerst alleen met twee kids, gelukkig alleen maar een ochtendje. Ze slapen nu allebei nog, dus maar ff snel douchen nu. Kom straks wel ff bijlezen, als dat lukt ;)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, ze slapen alle twee nog, dus kan toch ff bijlezen.

Bellie, knap hoor met 2 kids naar de Ikea. Ik zou denk continu achter Stijn aan het rennen zijn. En goed dat je die kast in elkaar hebt gekregen, is dat een expedit of niet?
    Beterschap met Dinand.

Ninja, dat zijn ook leuke cadeautjes, jammer dat wij geen tuin hebben.

Supermummy, klinkt als een leuke dag.

Gup, Lydia nu al in de kinderstoel? Kan ze al zitten?

Lila, hoe gaat het nu met je meisje?

Zo ik ga Noor in bad doen, ze is nu wel wakker. Lijkt me wel handig om dr te badderen voordat Stijn wakker is.
    Morgen komen mn ouders trouwens weer terug en ik ga ook samen met Noor naar Schiphol, dat verwachten ze denk niet. Het is alleen wel vroeg, ze landen 6.15, dus 5.15 hier weg. Vandaar dat ik ook samen met Noor ga, voor Stijn is het te vroeg.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    nelta: Superstoer dat je met Noor alleen naar schiphol gaat:D. Denk dat je ouders dat echt wel superleuk zullen vinden:D.

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

@ tonka:
    Beterschap met silvijn!

@ lilalief:
    Beterschap met lila!

@ nelta:
    Ohhhh, leuk! Morgen kunnen je ouders noor eindelijk live zien! Veel plezier!

@ sm:
    Klinkt als een geslaagde dag, leuk!

@ gup:
    He, wat een straf om naar de prenatal te gaan! Hihi, kan er echt uren struinen!

@ bloempje:
    Wow, naar babydump en niks gekocht! Knap hoor!

@ ninja:
    Nog geen teken van de beeb? Had echt verwacht dat jij al bevallen zou zijn!

@ verjaardag:
    Aidan krijgt het ikea-keukentje van ons en van mijn ouders een mega houten autogarage! Verder houden we hey zeer klein aangezien ik dan of net bevallen ben of ernstig op knappen sta! Dus wat slingers en klein gezelschap als visite, niet teveel poespas dit jaar!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Knor, groot gelijk hoor. Zeker als je dan net bevallen bent, sta je niet te wachten op groot gezelschap.

Ik heb me toch spierpijn van die kast in elkaar zetten. Jeminee zeg. Kon vanmorgen ook echt moeilijk wakker worden hihi:p. Zo maar even aankleden, en dan richting gamma om de stoommachine op te halen. Kan ik vandaag de bank eens onderhanden nemen...Dinand zat gisteravond met zijn danoontje te kledderen. Het zat echt overal, ook op de bank...

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo, vannacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen! Dat doet een mens goed!

Net heerlijk ontbeten en nu genieten van aidan die compleet los gaat met de little people boerderij! Hij kan daar echt zo geconcentreerd mee spelen, vind dat echt knap!

Dadelijk even langs de markt en verder rustig dagje op het programma! Ben van plan om ook rcht ff te luieren masr bedacht me net alweer wat dingen die ik nog moet-wil doen! We zien wel ff!

Jullie plannen voor vandaag?

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mn broertjes zijn er ook. En ik denk dat het met zn vieren een grotere onderneming is als met zn tweeen

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja en voetenplank/zitplank kan je ook nog verzetten dus ze kan er nog heeeel lang mee doen:) Voor nu istie wel behoorlijk breed, maar voor over paar jaar is dat wel lekker he

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    niet te snel?:$ ze is al zo lang ziek!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    begint te komen;) maar heb hem liever vast klaar staan.

of 2 tegelijk in bad doen, krijg je ook wel handigheid in;)

vroeg zeg!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lydia heeft vanochtend heel ons bed onder gespuugd:( 2 flinke golven, heel mijn buik nat, zij tot dr tenen, kussens nat:( kan dus echt alles gaan verschonen.

kelere zeg, ben nog niet klaar met typen of ik kon naar daniel rennen. Beer heeft een pamper en een romper aan, maar hij kreeg de romper niet open dus pakt de schaar en knipt zo in de romper! Voortaan toch maar gelijk de schaar opruimen...

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Herkenbaar. :)

Deel Deze Pagina