Zow... de eerste lading treden zitten weer in de verf. Ziet er gelijk weer een stuk mooier uit. Alleen oppassen dat meisje er vanavond niet op gaat zitten. hihi. Manlief is weer verder aan de opruim gegaan... onze container zit al vol. Oh oh...
@ 2e verjaardag, mijn hemel... ik zou niet weten wat en hoe! Hier heeft die meid ook al zo veel! Ik weet niet meer waar we het moeten laten! @ Weten jullie kleintjes ook zo goed wat ze bijvoorbeeld willen zien? Dora!, Barbapappa, Bob de Bouwer.... hemeltje lief....
Thnx voor de tips wat betreft Plopsa. Had al zo'n vermoeden dat ze maandag dicht zouden zijn. Dan gaan we maar in het weekend hihi... Prijs valt dan ook nog wel mee. We kijken nog wel...
Kwa huishouden absoluut noppes gedaan. Ja, wat kopjes in de vaatwasser en op het knopje gedrukt en even wat speelgoedjes van E. opgeruimd. Maar niks gestoft of wat dan ook Beetje financieen op orde gebracht en wat telefoontjes gepleegd. Nu nog ff langs de apotheek en paar boodschapjes halen en dan komt E. tussen 18-19 weer thuis bij mamaaaaaaaaaaa Fijne avond allemaal!
@ Ego: Terug, me happy bunny now. Veeel lege dozen weg en oude computers. Fijn fijn fijn! Geeft weer ruimte! Meisje opgehaald bij kdv, omg! Wat een slecht humeur! Manlief is nu aan het koken! Hij maakt zijn over heerlijke nasi. Alleen nu met vis. Ben benieuwd of dat wat zal zijn. Denk het wel. vanavond ga ik nog een muur schilderen! Heb er gewoon zin in. ik moet nu eten. Tot later!
@mamammia: broertje melde gister op hyves dat hij wijs en middelvinger 1mm kon bewegen dus het begin was er weer. Voor de rest nog geen gevoel eignelijk in zn arm, hersenschudding is ook nog niet over en hij hoort alles 2x zo hard nu. en inmiddels al wat nuttigs gedaan @donder, nee gelukkig niet, is dat gezin waar wim zn zus heeft opgehaald in frankrijk in aug. Jeugdzorgkwestie, weet je het weer? ja gaaf he nieuwe keuken! vind het zo leuk! maar nu nog inspiratie op doen in wat ik wil... Is best lastige keuken, zal zo nog wel foto's spammen, misschien dat jullie nog tips hebben Te hoog moet het voor mij ook niet, ben niet zo lang, maar wim weer wel, maarja, ik sta het meest in de keuken @sm, mooie keukenmachien! waar heb je die vandaan/merk? ennuh...als we nog in de buurt zijn wil ik wel graag taart komen maken! wim laat mij nu ook weer alleen zitten en vorige week ook dus...hij moet zn mond houden misschien neem ik dan wel lydia mee als dat mag? @donder, daniel weet alleen nijntje maar hij kijkt geen tv, af en toe keer dvd of youtube. Maar wil hem niet elke keer achter het scherm hebben @naar avonturenland geweest vanmiddag, was wel leuk maar errug druk en peutergedeelte is niet leuk genoeg
Meiden, ik ben erg stom geweest en heb per ongeluk dit shirt met traktors 2x besteld! Kan hem denk ik niet meer terugsturen omdat het opruiming is. Heb wel een mail gestuurd om het te vragen, maar misschien heeft iemand van jullie wel interesse? Het is maat 92 en kost 12,50.
@ Gup tuurlijk mag dat!! Ben er ook super blij mee! Tis een duitsmerk bomann. Echt een super ding! Moet nog meer proberen, maar de brownie is iig goed gelukt en lekker luchtig, zonder dat ik pijn in me handen heb... hihih!! @ Bloempje idd gaaf shirt! Leuk he als de kids zo trots zijn! Devin had zijn Cars pyama aan en is aan iedereen carssss aan t showen hihi @ Hier kids in bad gedaan, Devin ligt net in bed en Jaylinn gaat zo ook. Nu lekker op de bank. Zo ff lekker warme chocolademelk maken met stukje brownie jummie!!
kunnen kindjes van Luuf gaan spugen? heb dat gebruikt gisteravond en vanochtend en lydia blijft spugen nu maar ze rochelt niet meer zo erg