Whahaha! volgende week is beter... in Dort Maandag zou ik kunnen. hihi. Knor jij ook? Maar ja, het is maar de vraag wat het water doet en of jullie er kunnen komen.
ja, netjes klep naar beneden en erop gaan zitten, nog geplast ook, alleen dan wel in zn luier lijkt op zeil... Lees/hoor je dat nu pas? erg he!
Misschien moeten we via pb toch een soort van telefoonlijst ofzo gaan aanmaken..... Vind het wel leuk om soms met andere mama's af te spreken....dichtbij of ver weg.... Idee???
@ Ja, hij is grappig he die foto... Manlief heeft ook een filmpje weten te maken toen ze in slaap aan het vallen was. Zo schattig. hihi En waar zijn die van jullie wel eens inslaap gevallen?
maandag moet ik eerst naar mondhygiëniste smiddags tijd zat denk ik hm, voorlopig kunnen wij hier nog wel weg en kunnen we wel in dordt komen, alleen bedenk ik net: kunnen we daar nog wel fatsoenlijk liggen nu er zoveel water is... Morgen toch maar eens vragen aan wim
Ok, linoleum is best een logische zet. Is ligt kwa gewicht en kan het water goed tegenhouden. Als "ze" het er goed tegenaan plakken. En je hebt prachtige soorten linoleum. Jammer dat je dit spul niet al even wit(ig) kan maken.... hihi. Zou al schelen.
dank je Daarom wilde ik eigenlijk ook eerst badkamer doen, maar de keuken moet zoooo nodig dat we die toch maar eerst doen. Dan maar tijdje langer lelijke badkamer
Nog geen gekke plekken.... Daar wachten we nog op.....Heb wel een uberleuke foto van manlief die in slaap is gevallen op zijn hobbelpaard....zo schattig!!! Heb Aidan van de week wel goed moeten leggen in bed...Hij lag met zijn benen over de zijkant van zijn bedje (valbeschermer).....Zag er lief uit, maar lijkt me erg oncomfortabel liggen.....
prima, volgend jaar kerstkaartjes opsturen. hihi. Zolang het maar niet hier op het forum geplaatst wordt.
Mijn oom vaart.....MS Carla B Mijn schoonvader woont er allemaal maar op (Arnhem)...Is geen beroepsvaart. Is kunstenaar en dat is zijn woonhuis + atelier (= een spits) Is een sluis die het dorp beschermt vanaf de kade.....(bij Arnhem) Dorp ligt namelijk lager en als het water op de kade staat stroomt het zo het dorp in......
tja, het zit overal vast, laten we het zo zeggen. Alleen jammer dat ze het bij het bad niet goed hebben bijgewerkt en er dus allemaal water tussen bad en muur is gelopen waardoor daar ook alles kaal moet tzt. Hebben ouwe mensen voor ons hierop gezeten die geen smaak hadden. Kamer was oranje/zalmkleurig geverfd, gewoon over behang heen. Gaatjes werden vakkundig weggewerkt met stikkers enzo