@sorry bloem, ik maak binnenkort geld over, kan je het opsturen. Heb hoofdpijn! @zwager:vandaag verder onderzoek gehad: ook nog gebroken ribben en iets met zn longen, maar daar ben ik nog niet helemaal achter. Schoonzus belt/smst schoonouders die het dan weer verder vertellen omdat schoonzus gister helemaal gek werd van telefoontjes. @weer weg, hoofdpijn en huilend meisje, heel de dag al jengelig
Etienne heeft van kwart voor 2 tot kwart voor 4 op bed gelegen, waarvan 1,5 uur geslapen. Dus prima Hij was zoet vandaag!
@ Lady tijger, geen tips sorry. @ Bel, leuke kast. (dat stoeltje er naast hebben we hier in het rood. hihi. Leuk. @ Ikea stoel, ELLENDE ding. Ik struikel ALTIJD over die poten! hihi. Triptrap bij de buren gezien. Best handig, ook als ze ouder worden. @ Expedit, heb ik niet. vind m wel leuk. @ Gup, oh oh... jengel meisje. Hoop dat de rest van de dag beter is gegaan. @ Hier de muur afgeschilderd.... helaas verf op en het moet nog een keer. ARG! Ik dacht dat doe ik ff... Maar mijn hemel! Wat een gedoe. Zo'n pukkel muur beschilderen is echt Prrrrt! Manlief even naar dierentuin geweest met meisje. Maar ze waren alweer snel terug. Meisje tegen 14 uur in bed gelegd en ze werd pas om 18 uur wakker gemaakt door haar pap's (ik was boodschappen doen) En om 19.30 ging ze weer vrolijk naar bed. Mama tandenpoetsen en naar bed (zegt ze tegen mij. hihi)
Tot half 10 is wel lekker ja, dan kan ze de hele middag zonder slaapje. Hopelijk aankomende week wel weer een dutje, is ook wel lekker voor je. en nog lekker genoten van je 24 uur 'vrij' ?
@ Iemand trouwens goede tips voor mooie eetkamer stoelen? En niet te duur wel te verstaan. Ikea ben ik nu al aan het bestuderen. Ze sneuvelen hier bij bosjes.... We zijn nog al gewichtige personen... hihi en niet alle stoelen zijn daar heel blij mee. hihi.
Jaaaaaaaaaaaa! Heb prachtige/lekker zittende gezien bij de Leen Bakker! Zal ff plaatje zoeken of het jou smaak is! Ik vond ze helemaal geweldig. en wat versta je onder niet te duur? Deze waren volgens mij 59.95 p.st
http://www.leenbakker.nl/DBimages/Artikelen/10/103/10301382_Portrait_XL.jpg http://www.leenbakker.nl/DBimages/Artikelen/10/103/10301383_Portrait_L.jpg Ze zijn volgens mij erg goed voor je rug, ik vond ze erg lekker zitten!
@ Mammamia, ik vind ze er wel aardig uit zien. Wij gaan maandag naar Leen! Thanks! Gister bij de Gamma op zo'n soort (wiebel) stoel maar dan van stof en een lage rugleuning. Deze lijkt mij lekkerder zitten. En de prijs vind ik erg mee vallen. Toppie!
Ja, valt mij ook op... en er is ook geen ruk op de tv. Misschien liefhebbers van Hans Teeuwen? Mooi dat de stoelen er goed uitzien en de prijs ook
Zat nog ff verder te kijken. Maar... OH! ik kan ook nog ff op de Hema site kijken. hihi ... staan wel dan geen stoelen... maar... hihi
Zow... zit me te vervelen... ik zou natuurlijk mijn boek kunnen pakken... ik zou op kunnen gaan ruimen.... ik zou van alles kunnen doen... maar ik heb geen zin. hihi