Oh ja, die is wel lekker groot. Zat ook bij de puckababy te kijken, maar vind het aan de ene kant ook weer zonde om er veel geld tegen aan te gooien, als ik niet weet of het wel helpt...
Tis idd hoop geld, ik heb er eerst eentje via mp gescoord en toen het bleek te helpen, heb ik een nieuwe bijkocht.
Das ook wel een goed idee. Zal morgen ook ff mn schoonzusje bellen, wat die heeft gebruikt, misschien heeft ze dat ook nog wel liggen. Maar doe je een hydrofiel luier nrt als een wikkeldoek vouwen? Dus hoofdje in een punt en dan zo dichtvouwen?
Ja puntje naar binnen vouwen, dan schouders op die lijn, armpje naar beneden, dan ene kant zo strak mogelijk en onder lichaampje, dan andere armpje naar beneden en ook zo strak mogelijk, event. vast zetten met stukje tape uit kraampakket. Zo 'begrenzen' wij baby's die onrustig zijn of veel krampjes hebben.
Hier nooit zo een ding gebruikt. Slapen ging eigenlijk altijd goed gelukkig! ik blijf hier roze , bruinige afscheiding houden .. gekke is dat ik me er niet echt ongerust over maak! .. Volgende week maandag gyn + echo ik zie het wel! ik kom later wel even koekeloeren moet even naar de appelmoes kijken...
Tjee, dan ben je wel verwend hoor Nelta. Het is niet heel gewoon dat zulke jonge kindjes doorslapen als ze nog geen maand oud zijn. Het gebeurt natuurlijk weleens, ik krijg weleens de indruk dat fv wat 'vullender' is en dat het daarom sneller gebeurt met kinderen die fles krijgen, maar ik ken ook zat verhalen van mensen die tot na het eerste half jaar hun kindje op een nachtvoeding hadden. Kindjes zijn verschillend qua ritme en hoeveelheid voeding die ze per keer ok vinden. Ik sta er misschien anders in dan de meesten, ik heb er nooit een issue van gemaakt, gewoon borst gegeven of naast me getroost (samen slapen). Renske slaapt nogsteeds niet vaak door, maar wel regelmatig, maar ik heb er nooit slecht van geslapen. Ze wordt maar 1 keer wakker en is na een minuut aan de borst weer heerlijk in slaap en slaapt dan door tot 7 uur. Ik vind dat prima, als ze doorslaapt word ik alsnog wakker en ben ik net zolang wakker tot zij wakker wordt (duh). Ik vind het zelf met zo'n heel klein frummeltje (zeker als je bv geeft!) echt geen doel. Nachtvoedingen zijn erg belangrijk voor de bv. Misschien drinkt ze anders dan Stijn, krijgt ze minder per keer binnen, en heeft ze dus om de bv goed op peil te houden en om genoeg te krijgen, vaker bv nodig. Ik zou daar in meegaan, en het jezelf zo makkelijk mogelijk maken. Slaapt Noor op jullie kamer?
Ja, dat kan, maar het is niet enorm gewoon, zeker niet bij bv. Het helpt bij jullie vast ook dat je op een boot zit (Renske slaapt als een roos in alles wat rustig beweegt, auto's, fietsen, mijn rug...).
Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Samen slapen - Borstvoeding, nachtvoeding, slapen en ouder worden
Wil ff een leuk filmpje met jullie delen die manlief gemaakt heeft voor Etienne: Van papa voor Etienne - YouTube
@slapen: hier nooit ingebakerd. Na 6 weken sliep hij door. Alleen tussen de 10-18 maanden bijna elke nacht nog wakker geworden en na een flesje ging hij dan gelijk weer slapen... nu gaat het al maaaaaaaanden goed (ff afkloppen) @taartenworkshop: jammer dat ik er niet bij kan zijn! @evenstar: respect voor jou dat je het goed volhoudt, ik zou het niet kunnen... @ninja: tis rustig bij jou... ben je al aan het bevallen?
@ld: vervelend van je roze/bruine afscheiding. Probeer idd maar rustig te blijven, meer kun je nu toch niet doen... Knuf!
weet het, had ook verwacht dat lydia wel meer zou spoken snachts omdat daniel dat niet deed. maar het valt mee Zou kunnen ja dat dat ook meespeelt