Whaaaaa, herkenbaar!!! Laatst een keer zin gehad, manlief helemaal blij....Dag erop hele dag pijn gehad.....En constant dat gekraak daaronder.... Tja, niet echt romantisch!!! hihi.....
Wat een jonge ouders!!!..... Mijn ouders zijn 57......dus valt ook nog wel mee..... Jullie zijn zeker de jongste in de rij???....Ikke ook, maar jullie komen uit wat grotere gezinnen als ik het goed begreep.....
Ik denk dat ik op zo'n moment geen maaginhoud heb Zal wel snel m'n eten verteren denk ik. Ben op dat moment wel echt misselijk ja. Vanaf 16 weken gedurende de dag gelukkig niet meer misselijk, tot die tijd de hele dag ook medicijnen voor gehad.
Zeker jong nog jou pa en ma wel leuk jonge ouders hebben. Mijn moeder word dit jaar pas 60 en mijn pa word 63 in maart. Sommige ouders van jullie zitten gewoon in de zelfde generatie als mijn vriend vind wel grappig eigenlijk.
Geloof dat je het wel kunt hebben!!!.... Ennnuhhhhh je mag jezelf wel verwennen....!!! Zeker in het weekend!!! (al overtuigd)....?
Pfff, heftig hoor!..... Hoop voor je dat het snel voorbij is.....Maar kan me idd voorstellen dat je het erbij vind gaan horen...En uiteindelijk kan je er weinig aan doen.... Kan je verder wel eten dan gedurende de dag? Kom je wel aan??? Meen me te herinneren dat je slank was....
Ouders zijn 52 en 55, dus ook nog best jong vind ik. Nelta, jouw ouders zijn echt nog jong zeg! Ik ga ook even een cracker met kaas en een beker melk maken, hopelijk zakt m'n maagzuur dan ook een beetje.