Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jak, stijn is ook weer mega aan het snotteren e met van de vieze ogen erbij. Echt drama om schoon te maken.

Qua maten, stijn doet meestal een maat per seizoen, maar door 86 gaat hij echt hard, dat heb ik pas van het najaar gekocht en meerdere broeken e shirts zijn nu al te kort.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die ogen heb ik hier gelukkig nog niet echt gehad. Daniel is ook helemaal van zn verkoudheid af, maar lydia blijft maar rochelen. Echt snotteren doet ze niet meer, zit allemaal vanbinnen nu.

Tegen de tijd ddat het warmer word buiten ga ik wel op zomerkleren uit want die moet daniel nog wel echt hebben.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm, maar goed dat ik mn mail nog ff nakeek. Dacht dat ik om 11.10 bij mondhygieniste moest zijn maar dat is om 15.30. Woensdag heb ik om 11.10 bij de tandarts afspraak staan. Hoop maar dat timmerman dan morgen komt, of vanochtend

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Das wel handig idd. Anders was je iig op tijd geweest :D

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik ga voor nu toch nog wat dingen 92 kopen, maar probeer ook wel dingen te kopen die hij van het voorjaar ook nog aankan.

(wordt een dure maand zo, ook nog verjaardagscadeautje kopen enz :))

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maar het staat wel stom, zeker als je persoonlijk bij de balie afspraak heb gemaakt, een kaartje met tijden meekrijgt en dan ook nog eens een mail:D

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ach het gebeurt vaak, ik heb wel eens mensen die zich een hele maand vergissen. :(

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik wacht nog even met de zomerkleren. Heb wel paar dingen liggen die hij aankan als het warmer word maar dat verwacht ik voorlopig toch nog niet.

Ik ga denk trekker kopen voor hem, voor buiten. En dan nog iets kleins van lydia

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    das erg!:D

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wij gaan die duplo trein kopen en idd nog wat kleins van Noor.
    (ik heb ook nog zo'n digitaal fotoboek, dat tikt ook nog wel aan)

Ach, geld moet rollen, we moeten toch wat doen om de economie een beetje draaiende te houden ;)

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier uitgeslapen tot kwart voor 9! Was wel ff lekker!! Gisteravond nog filmpje in bed gekeken en daarna gaan slapen.
    Devin is nu lekker aan t spelen en Jaylinn zit in d'r mega mindy pak naar nieuwe dvdtje van mega mindy te kijken. De schat! Ben een echte super held, roept ze steeds!

Verjaardag: Wij kopen voor Devin ook de duplo trein, taart maak ik zelf: bumba, en voor de rest slingers ed van bumba. Voor de rest vragen we duplo, omdat hij daar zo gek mee is, of Cars hihi!

Taarten decoreren: geen idee, suggesties voor tijd?

Plannen vandaag: boekenkast woonkamer vullen, slaapkamer omzetten, miss nog ff naar ikea kasten en rolgordijnen halen voor de slaapkamer.

Net al 3 canvasdoeken besteld in zwart/wit, erg gaaf!! Voor boven t bed hihih!

Romantisch: hier vriendlief wel hoor! Kaarsje aan, lekkere dingetjes, regelmatig bosje rozen hihih!

12. @sm dat telt niet, bij jullie is het opnieuw pril geluk, dan zijn ze nog allemaal heel attent. :D Toen liet ik mezelf ook meer van m'n goede kant zien trouwens, met lieve briefjes e.d. doe ik nu ook nooit meer...:cool:

@nelta, hoe heeft noor geslapen vannacht?
    @gup, nog een frikandel met bitterballen gevonden gisteren? :D
    @mammamia, mooi filmpje knap gedaan zeg!

Hier zit mannetje heerlijk te kleuren. Vanmorgen zelf meteen na de boterham de kroonluchter boven de tafel schoongemaakt. Ben er wel een half uur mee bezig geweest en heb op 3 plaatsen m'n hand verbrand aan die *** lampjes! Zat me al een hele tijd te irriteren aan die vetspetters na de laatste keer gourmetten. Maar nu blinkt ie weer! Oh ja en net een nieuwe anti virus geinstalleerd, moest ook al mega lang gebeuren maar kwam er maar niet van.

Vandaag van plan allerlei nuttige dingen te doen, heb nog een stapel adminitratie liggen en een stapel strijk ...

13. Hier trouwens ook de duplo trein voor z'n verjaardag! En verder weet ik het nog niet. Hij heeft al zo veel!

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Met Lila gaat het een stuk beter, ze knapt lekker op.
    Ik ben zelf nog verkouden en slaap slecht, voel me nogal depri.. :(

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh oke, daar had ik nog niet van gehoord :)

Hebben ze daar ook een apart gedeelte voor kids onder de 5?

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben op pagina 448 *zucht*

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo net Noor gebadderd en voor het laatst gwogen; ga zo de weegschaal terugbrengen. Groeide ze eerst niet zo hard, de laatste 8 dagen zit er een pond bij :$

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zoeken hoefde niet, wim zat mee te lezen:);)

lekker werkje, kroonluchter schoonmaken.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan hoop ik alleen dat daniel daarin blijft...vrijdag wilde hij het echt niet, alleen op het grote klimding;) misschien dat het scheelt als er meer kindjes van eigen leeftijd zijn?

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat gaat goed!:)

Deel Deze Pagina