Ik ben zelf pas één keer bij Ballorig in Zutphen geweest hoor, dus weet niet of Houten hetzelfde is. Maar was wel mooi dat er een gedeelte onder de 5 jaar was, ook met een ballenbak, glijbaan, klimtoestellen en springkussen, maar zonder kinderen van rond de 8 jaar die je kind omver rennen. Is er al iemand bij kidzcity geweest? Want volgens mij zit er qua afstand bijna geen verschil of het Houten of utrecht is toch?
Dankjewel! Ik denk dat ik me zo depri voel omdat ik nog ziek ben, ben zo aan huis gekluisterd, voel me alleen.. En dan steeds hongerig maar ook misselijk, dus weet niet wat ik moet eten. Bleh!!! Wil het huis wel ff uit maar heb er ook weer geen energie voor.
weet ook niet meer hoe het in houten precies zat. Maar volgens mij hebben ze overal wel een deel voor kleintjes
Ola! Hoest hier? Hier vanmorgen met Fabiënne naar de HA geweest. Ze hoest, roggelt en piept. Arm kind heeft een beginnende oorontsteking, en zit vol met slijm. Nu dus aan de ventolin 4x per dag een puffie. Nog geen AB kuur gehad omdat de HA dat zonde vond van haar afweersysteem. Moet vandaag/morgen haar temp in de gaten houden. Als ze koorts gaat krijgen, dan toch morgen even terugbellen voor een AB kuur. Maar ze had net 37,3 dus denk niet dat het nodig zal zijn! Plannen voor vandaag...Straks stofzuigen en dweilen als Dinand op bed ligt, en zijn zooi opruimen
Bel beterschap met je meisje!! Hopelijk helpen de pufjes en hoeft ze geen ab!! Gup wat fijn zo snel!! Nelta jaja kleine meisjes worden ook groot! Helaas gaat die echte baby tijd veel te snel... hihihi!! Dus genieten, genieten enn genieten nu ze nog zo klein is. Hier vanochtend ff papieren weggebracht en boodschapjes gedaan. Net broodje gegeten met de kids. Die gaan zometeen naar bed, dan slaapkamer opruimen/omzetten en nieuwe boekenkast vullen, dan misschien vanmiddag nog even naar ikea om kast/bedlampjes te kopen. Drukdrukdruk maar begint al aardig vorm te krijgen hihihih. Devin viel met zijn hoofd tegen de tv kast, jawel weer een rode streep op zijn hoofd! Arm ventje! Hij is nu trots zijn bumba dvdtje aan de hond aan het laten zien, de schat!
Ja he, het echte pasgeborene is er eigenlijk al af nu. Maar genieten doe ik zeker hoor. En wat komen gaat is ook heel leuk, lijkt me zo leuk al ze straks gaat lachen. (alleen jammer dat de babytijd niet meer terugkomt) Succes met de boel verbouwen. Hier ook een beetje verbouwt. Andere kinderstoel, gisteren mijn oude tafeltje en stoeltje meegenomen. Die heeft mijn vader nog gemaakt als opdracht voor school, echt heel gaaf dat die nu hier staat.
Lees dit net op hun site: Ook aan de allerkleinsten is gedacht! Voor de spelende peuters hebben wij een speciale zone met een eigen ballenbak, speelhuisjes, softplay en een echt verkeersparcours met loopauto's en loopfietsen. Rondom deze 'pamper' hoek zijn verschillende terrassen vanwaar de ouders onze minibezoekers op een ontspannen manier in de gaten kunnen houden. Gaat u gerust met de kleine nog even in de balloonride of maak een ritje in de safaritrein of de paardencaroussel. Voor de sanitaire verschoning heeft KidZcity een volledig ingerichte babykamer.
Ja, denk dat die site op je mobiel het idd niet zo goed doet, maar het ziet er wel leuk uit. Ze hebben ook nog een draaimolentje en zo.
nelta, dat klinkt wel goed, zoals hun het beschrijven! bellie, beterschap met fabienne! Keuken: ja is heel snel! vrijdagmiddag timmerman gebeld, en nu komtie al!
Zo ff lekker geslapen net. Straks ff oud papier wegbrengen en ff langs de Action en daarna Stijn ophalen. Lees net op facebook dat mensen bij ons uit de kerk een dochtertje hebben gekregen, Norah (en 1,5 maand is er ook al een meisje geboren die als een van de doopnamen Ellenore heeft). Deze drie zullen straks ook tegelijk gedoopt worden, hoe toevallig. Zo hoor je Noor nooit en zo ineens een paar keer.