en het wordt hier weer steeds drukker nu Ninja ons weer voor de zoveelste keer in spanning houdt Meid, ik hoop echt dat ze snel komt... Ik ga zo op bed, morgen gaat om 6.10 het wekkertje weer... pffff... Weltrusten allemaal en Ninja zet em op. Ik lees hier morgen hopelijk goed nieuws XxX
Om de 5 min als het 1 uur aan houd de krampen zijn een beetje van dezelfde kracht. Was dat bij jouw ook?
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (9 leden en 1 gasten) ‎belliebel, ‎Bloempje83, ‎boni001+, ‎guppekop+, ‎laura28, ‎mammamia+, ‎nelta, ‎ninja2+ Dag gast! Gup, misschien is dit wel je meelezer!
Ninja spannend meis!! Hier net qauterpounder op... jummie!! Hihihi echt ff trek in! Nu nog ff snel tv op nieuwe kast in slaapkamer zetten en dan zo lekker in bed tv kijken. Morgen weer verder!! Genoeg te doen! Slaap lekker alvast!
Hier een uur om de 7 minuten die een mi uut duren Ik heb uiteindelojk gebeld toen ik een uur gemiddeld om de 7 min had (tussen 4 en 10 min), was maar goed ook want na een uurtje aan de ctg had ik al 6cm
Spannend Ninja! Lekker onder de warme douche springen. Worden ze heftiger van als het echte zijn toch?
Hmmm, ninja, maak het huis een beetje schemerig. Ik heb ook gehoord dat gedempt licht er voor zorgt dat je lichaam meer ontspant en er dus voor kan zorgen dat de weeën beter doorzetten. En eeeh liters bitterlemon drinken, en eeeehm...vraag je mannetje voor een voetmassage
Bij sem was het zo overduidelijk toen braken de vliezen en kreeg gelijk hele pijnlijke weeen om de 5 min. Nu twijfel ik zo erg maar die steken in me vagina pffff dat doet zeer
Nu is het weer rustig. Hopelijk zet het in de nacht door maar het zal wel niet.. Ik ga wo toch maar eens aangeven dat ik die voorweeen enz niet echt langer trek. Ik zit op tlc een bevallingsprogramma te kijken jeetje de ruggeprikken vliegen je om de oren haha