Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    :$:$ Ach jeetje zeg! Dat moet een flinke klap zijn geweest! Arme Bram! Het zal waarschijnlijk wel snel herstellen omdat hij nog klein is, maar jeetje zeg, wat enorm zielig voor je kleine ventje!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat moet zeer gedaan hebben!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, dinsdag met meisje weer naar het cb. Liggen paar dagen in leeuwarden dus net maar even gebeld voor afspraak. Ben benieuwd wat ze nu weegt! En hoe hard ze daar kunnen zeuren:p

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Middag!

Ladyt wat schrikken! En arme bram! wat een rot dag voor jullie!!!!

donder nog geen zekerheid!

Nelta ik heb een schat van een schoonmoeder en wil het liefst de hele dag 24/7 oppassen! Maar mijn oma is erg .. een psz is slecht en ik ben moeder en ik mag niet zeggen als die kleine een dag stierlijk vervelend is ... En ik had mijn bos niet weg moeten zetten daar kan hij voorlopig nog in! en zo kan ik nog lang doorgaan!
    Lekker choco kruidnootjes :p!

bel leuke spam! wat een stralende oogjes heeft ze toch!!!

pnir fijn dat kdv zo goed gaat!!

T gaat hier ook niet naar kdv.

Hier weinig .. het is echt bagger weer!
    Hier vieren wij zaterdag avond met z`n 3e sinterklaas! Misschien met wat vrienden maar alleen kadootjes voor T ..

later!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    de box nu al weg, dat kan ook echt niet hoor! daar kunnen ze goed tot 3jaar in! box voor daniel staat nog in de hut maar hij klimt er zelf in en uit...;)

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje wat schrikken voor Bram! Ladytijger, dikke knuf voor jullie. Hoelang moet hij totaal in het gips?

Donder, balen van de omotest. Maar idd, geen bloed geeft moed. Ik blijf duimen!

Mammamia, hopelijk gaat het snel weer beter!

Belliebel, leuke foto van Fabienne. Wat gaat het hard, alweer ruim 5 maanden.

Sinterklaas: hier vieren ze het morgen gewoon op de groep op het kdv, ze doen het niet meer in één keer omdat het zo'n grote groep werd en dus heel onrustig was. En zaterdagmiddag vieren we het thuis, de oma's en opa komen ook. Gezellig!

Nelta, succes in de laatste weken. Hopelijk gaat alles goed en kan jullie kleintje snel geholpen worden na de geboorte. En ik ben ook benieuwd naar je naaiwerk...

Schema hier:
    's ochtends: 1 boterham, 1 of 2 bekertjes Yomild (drinkyoghurt), sinds ze niet meer uit een fles met speen drinkt weigert ze melk te drinken
    tegen tien uur: fruit (banaan eet ze zelf, mandarijn pelt ze zelf of ik maak stukjes appel, peer of kiwi), bekertje ranja
    soms nog een tussendoortje, klein koekje, rozijntjes o.i.d., soms een snoepje
    Tegen 12:15: 1 boterham, bekertje Yomild, soms eten we dan wat erbij zoals een gekookt eitje of een paar knakworstjes. Of krentenbollen ipv een boterham.
    Na het slapen: wat ranja, thee oid met soms nog een klein tussendoortje
    Vaak eten ze net voor het eten, als ik aan het koken ben samen wat lekkers, stukjes komkommer of dunne plakjes harde worst (zoals J dan zegt: mama ik heb worstjeshonger haha)
    Het warme eten gaat er altijd goed in en na de tijd eten we nog een toetje. Ze eet volledig met ons mee.
    En voor die zuivel telt ook kaas e.d. mee hè. Hier trouwens heel gevarieerd broodbeleg. Soms smeerkaas, smeerleverworst maar ook gewone kaas (jong belegen) of zoet: vruchtenhagel, k3-hagelslag, appelstroop, jam o.i.d. Ik probeer het wel op een dag zo te doen dat ze de ene keer hartig en de andere keer zoet krijgen.

Bellie, heb je dat al lang van die jeuk? Misschien ligt het aan je shampoo/cremespoeling of ander spul voor je haar?

Oh, M huilt, even naar boven...

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ladytijger, ach wat zielig voor Bram. Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken ben. Geef hem maar extra veel knuffels vandaag.
    (ik vind het straks al eng als het bed op klossen staat...)

Hier trouwens net een kaartje van Sint en Piet in de post voor Stijn, maar ik heb geen idee van wie het is. Stempel is uit Zwolle en het handschrift komt wel bekend voor, maar verder geen idee.

Zelf ff een uurtje geslapen en nu nog bezig met wakker worden, maar het was wel ff lekker zeg.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jeetje ladytijger das schrikken!! Geef hem maar extra knuffels vandaag!! Sterkte met je ventje!!

Hier net zorg door gekregen en ja zoals verwacht moet ik weer eens naar Den Haag... pffff!! En betaald parkeren, lekker duur weekje.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Balen dat je weer zo ver moet Supermummy... Krijg je het parkeergeld niet terug dan?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja een maand of 2 later pas weer. Het probleem is dat ik dat geld gewoon nu niet heb... dus opzoek naar een oplossing!

11. Beterschap voor Bram! Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!
    S is ook wel eens van bed gevallen maar gelukkig niets gebroken, moet je kijken wat er al niet kan gebeuren waar je gewoon bij staat. Heftig hoor.

12. 13 weken wave voor mij!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ff snel wederom negatieve test

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Boni hij moet 4 tot 6 weken in het gips.

Meiden ik ben echt gesloopt ik kan gewoon niet helder nadenken. Ik heb net even een dutje gedaan op de bank en werd wakker van de telefoon. Dus vrag snel aan mijn man neem je tel even op anders word Bram wakker. Bleek het mijn telefoon te zijn:)

Bloempje gefeliciteerd met je 13 weken of te wel de magische grens heb je bereikt.

Sm werkze in den haag.

Sorry de rest is niet blijven hangen

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeej Bloempje! Wave!

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    :(:(:(

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ wave voor Bloem!

@ het is nu officieel, ik vond mijn lichaam al niet leuk maar nu helemaal niet meer!
    Rot lichaam! Mijn laten voelen dat ik denk zwanger te zijn! Rot op! Doe normaal!
    ik haat dit.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dikke knuffel meid!!

19. Je moet ook niet 's middags testen he? Echt nergens een tuurlijntje te bekennen?? Kan het niet geloven met al je klachten.

Het is gewoon stom :x

20. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    donder wat klote en wat rot dat het lichaam je zo voor de gek houd!

bloem 13 weken!!! Gaat ook al zo hard!

Deel Deze Pagina