Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Super mooi lila!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    *grinnek*, het mag wel hoor, alleen als 'ie helemaal doorbakken is, en laat het dan juist niet meer lekker zijn hihi:p. Nog even geduld meis! Dan mag je je helemaal vol eten met filet american, biefstuk, carpaccio en eeeeeeh, naja alle dingen die je nu niet mag hihi:p.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Evenstar!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Supermooi lila! Gaan we binnenkort bij jou meeten, en dan geef jij ons een huiskamerconcert hihi:D.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Manlief heeft al opdracht om na de bevalling een broodje filet te halen :D

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lila, mooi zeg.

Hebben jullie trouwens nog tips voor een handig badje. Stijn zit nu nog in het babybadje, maar die kan niet meer op de standaard omdat de stop weg en er een klein barstje in zit (hij staat nu in de douchebak, dus dan loopt hij amper leeg).
    Maar wel willen morgen gaan kijken voor een nieuwe badje, waar ze ook evt alle 2 in kunnen.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Yeah.. heb in een half uurtje 7 major akkoorden geleerd.
    Hoeveel tijd heb ik nog?

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh en alle kleine Freggles zeker aan mijn mooie witte piano zitten hè?!?

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Zo'n Bibabadje??

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is op zich wel wat, zeker voor Stijn, maar voor de eerste tijd misschien niet heel handig. (alhoewel we hebben ook een tummytub)

11. Ik ben tijdens mijn weeen nog naar de slager gelopen om een bakje filet te halen, en bij elke winkelruit stond ik even stil om een wee weg te puffen hahaha echt idioot als ik er bij nadenk...:D

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    :)
    Thanks, vind mezelf nu ook wel een beetje zielig.

Heb ff goed over de foon tegen manlief aan zitten janken. Moest door naar een cursus (half uur te laat... zucht). Nu ben ik kapot moe.
    Pizza staat in de oven.

@ Ninja, Gecondoleerd ivm de oma van je vriend.

@ Mammamia, fijn dat je een goede dag hebt gehad! en ook erg leuk dat de intake leuk was! meid, ga door met genieten!

@ Bel, ik ga stemmen!

@ Super M, SOW! die kleine schatjes van jouw zijn goed verwend. hihi.

@ Evenstar, die soep ziet er echt erg lekker uit... :D

@ Lilalief! WOW! Die ziet er MOOI uit!! OH!!! Gaaf! (wanneer komen de filmpjes op youtube met jullie duetten! hihi!)

@ Nelta, Badje, ik heb dat opvouw badje, erg handig in een kleine badkamer. En om mee te nemen op reis. Schoonzus gebruikt het voor de 2 kids. Beetje krap, maar het gaat.:)

@ Pizzzzaaa! ARG! moet uit de oven! Doeg!

13. Controle VK was goed. Bloeddruk 110/60 was prima zei ze en bm 2 vingers boven schaambod. Hartje gehoord en op de weegschaal gestaan, er zit al 4 kilo bij! Slik...

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik durf niet meer op de weegschaal :):):)
    (gelukkig hoeft het bij de gyn niet)

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Is dat een flexibath? wij hebben niet zoveel ruimte, dus dat misschien ook wel handig.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Wij hebben ook een flexibad, wel handig, kan hem na gebruik invouwen en zo aan de kant zetten ;)

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Zit daar een stop in dat je hem evt hoger kan zetten??

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Geweldig :D

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo eindelijk mn fotoboek van Oostenrijk klaar. Werd ook wel tijd, is al meer als een half jaar geleden. Nu nog eentje maken van het tweede jaar van Stijn.

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat is dat toch met filet americain? Ik heb dat werkelijk nog NOOIT gegeten :) Maar goed, ben al sinds mijn tienertijd vegetarier...

Jammer Donder, wat een tegenvaller :( Ik ken een stel waar de man ook geen tweede wilde. Zij is per ongeluk toch zwanger geraakt. Dat wil zeggen, zij is heel duidelijk geweest - hij moest zelf voor bescherming zorgen en dat heeft hij niet genoeg gedaan. En nu is hij helemaal in de gloria. Ik weet niet waarom je man geen tweede wil. Maar ik vind het wel echt superkut voor je, het is zoiets waar je liever geen verschillende ideeen over hebt :( Hoe dan ook, geen bloed, moed... Is het echt zeker dat hij er een knoopje in gaat laten leggen, als in de afspraak staat? Sorry ik ben misschien niet 100% op de hoogte.

Deel Deze Pagina