Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zit wel een stop in maar je kunt hem niet hoger zetten omdat het badje verder vrij flexibel is.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    *grinnek*, we kunnen er ook een mama meeting van maken zonder kindjes:p.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja das miss ook weleens leuk, ff meiden onder elkaar ;)

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik vind de tummytub echt superhandig voor Fabiënne. Is voor mij minder belastend voor me pols, verbruikt minder water, en je hoeft niet met zo'n immens zwaar badje te gaan lopen slepen. Dinand gaat gewoon onder de douche!

Zo'n bibabad, is dat zo'n flexibad ofzo?

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wij hadden de tummytub op de wasmachine in de badkamer staan. Dus dan hoef je ook niet te sjouwen.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, hier moet ik ook nog fotoboeken maken van eeeeeeh 3 jaar geleden italië - gardameer, en barcelona 2 jaar geleden!

Het fotoboek voor Dinand zijn 2e jaar ben ik al mee bezig geweest, maar kon niet verder omdat ik geen foto's meer had hihi:p. Toen had ik de slag te pakken en ben ik meteen door gegaan met het fotoboek voor Fabiënne hihi:p.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou nu ik er zo over nadenk is dat best wel eens een leuk idee. Even het huis uit zonder constant op kinderen te hoeven letten!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja toch, helemaal geen slecht idee ;)

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Klinkt goed idd

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi.

Badjes hier een badje van de Ikea 8 euro of zo prima ding geen gehannes met doppen en standaards. Hier ging k op de grote tafel in bad in het oude huis vlak voor de gaskachel lekker warm. Had ook geen ruimte voor een babybadje met standaard daar was de douche veels te klein voor.

Donder het is best lastig zo te lezen allemaal zou het als ik jou was toch nog eens goed met je man er over hebben hoe hoog het bij je zit, Hoe diep je verlangen naar een tweede kindje je hebt.

Lilalief mooie piano. Kan met een hand ook een beetje piano spelen maar niet zo goed als jij. Hihi. Kan wel noten ( bladmuziek)lezen dat is mooi mee genomen, Ooit een soort dwarsfluit best speelt daar door kan ik ook blokfluit spelen daarna heb ik een paar jaar in een fanfare gelopen en daar speelde ik althoorn maar kan dus ook bariton spelen en een trompet al met al toch ook wat muzikaal hihh.

Hoe is het met de rest?

Tijgerlady hoe is het nu met Bram en met alles eigenlijk. Kan me voorstellen dat je helemaal compleet van slag bent.

Hier vriend is met zijn werk bowlen en uiteten dus ik had de kids alleen het is prima gegaan en K is zelfs een half uurtje eerder naar bed gegaan wat ze niet helemaal leuk vond maar rond 20.15 gaf ze het op en is gaan slapen. Arun ligt ook net.

En nu is het weer even mama pret.;)

Even nu iets grappigs nou ja grappig.

Ik heb me aller eerste bekeuring ooit te pakken. Begin november had ik beneden een paar dozen neer gezet bij de containers en daar stond me adres ook op. Kreeg vandaag van de milieuambtenaar een brief van overtreding blablabla.

Ik moet dus 70 euro betalen:x:x:x:x Nooit meer een doos zo maar neer zetten naast de vuil containers dus. GRRRR schrok me rot.

:x

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @lilalief, mooie piano!
    @nelta: bibabad? die zet je in de douche (vind het op zwembad lijkeN:D)
    @bloem, fijn dat controle goed was!
    @tummytub: ik hou er niet van! geef mij maar gewoon badje. Hoef nu ook niet te sjouwen, staat boven het bad dus gewoon met douchekop vol laten lopen en daarna stop eruit...
    @pnir, ja dat is duur!
    @zo, bijgelezen:D

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gewoon badje is te klein voor 2 kids. Bibabad lijkt me wel handig en dan met zo'n badinzet voor de kleine en in het begin gewoon de tummytub, alleen stijn ging daar elke keer in "staan". Wel jammer dat die bibabaden zo duur zijn...

Pnir, 70 euro valt toch nog wel mee, als je al die nieuwe boete bedragen hoort. Maar balen is het wel.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier is het tot nog toe gelukt met zn 2e in het babybadje, maar lydia word nu echt te groot. Volgende week ff zo'n zit/ligding halen, dan kunnen ze in het grote bad samen

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga ook naar bed op hoop van slapen. Heb daniel al 4x op bed gelegt vanavond, lydia slaapt nu ong uurtje dus hoop dat ze nu weer de nacht doorgaat. Al moet ik er om half5 toch uit als ik pech heb

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, maar das toch best netjes gup, dat Lydia al zolang door slaapt! Hier wilde Dinand vanavond ook eerst niet naar bed, maar in de pauze van gtst issie toch lief naar bed gegaan!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze slaapt al weken door, maar daarom valt het des te harder tegen als ze 2nachten achter elkaar komt:) heb medelijden met de mama's die maanden elke nacht eruit moeten...
    Nou, dat is het gekke, hij gaat eerst heel lief liggen, net of hij supermoe is en dan na kwartiertje/halfuur komtie er weer uit

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

IK KLOP HET HEEL HARD AF MAAR KARISHMA SLAAPT DE LAATSTE 1/5 WEEK DOORRRR:D voor hoe lang?????;)

Maar balen is het wel idd gup.

Nelta nou vind 70 euro een hoop geld. En dat net voor de kerst:(

Belliebel fijn dat Dinand tijdens gtst is gaan slapen. Ik keek eens een keer wat anders wat ik normaal nooit kan zien bevallingsverhalen haha is eens wat anders dan gtst wat ik ook wel leuk vind hoor;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fabiën had vorigeweek ook een paar dagen dat ze opeens 's nachts weer kwam. Ik vermoed tandjes in combinatie met een sprongetje. Maar nu slaapt ze weer als een malle hihi:p.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tip: Zet het voortaan in heule kleine letters neer dat K. doorslaapt. Mijn ervaring is namelijk altijd als ik zoiets op schrijf, dat Dinand dan 5 minuten later wakker wordt hihi:p.

Deel Deze Pagina