Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ hoi, kwam ff spieken.

@ pnir, hoopjes geld

@ gespr gehad met man. Hij vind t moeilijk dat ik het er zo moeilijk mee heb. Maar hij wil het echt niet.Hij denkt dat hij het niet aan kan. Om al te kiezen voor de 1e was voor hem al over een grens stappen. Heeft hij toen gedaan voor mij. Ik had toen gezegd; met mij blijven is kind, zonder mij geen kind. Hij heeft toen voor onze relatie gekozen en dus en kindje. En hij zou bier meer zonder willen. Maar een 2e zit er echt niet in voor hem. Trauma aan zijn eigen jeugd.
    Ook al zeg ik zo zal dat bij ons niet gaan... Nee.
    Ik moet er vrede mee zitten te vinden dat het bij onze ene kleine schat blijft.
    (ik zit nu echt heel hard te huilen. Het spijt me. Mijn gezever hierover. . Ik weer

2. Donder, ik zou willen dat we je man konden ompraten! Vind het echt verschrikkelijk voor je en zou willen dat ik iets voor je kon doen, behalve een dikke knuffel geven.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Weet t gewoon ff niet meer. Ik vind t zo moeilij. Ik had nooit verwacht dat ik het zo graag wilde.

Als ik hier een tijdje niet kom hoop ik dat jullie mij niet kwalijk nemen. Ik vind t ff te moeilijk.

4. Snap ik donder, al die zwangere vrouwen om je heen en gepraat over een 2e. Even afstand nemen laat je misschien weer even tot rust komen. Het van je af zetten zal niet lukken denk ik. Wens je veel sterkte. Knuf

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve knuffels. Deze doen mij goed. En ik vind t fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan.
    Dikke knuffel terug.

6. Ik duik nu m'n bedje in. Slaap lekker!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Balen meis en het is zo oneerlijk.

Hij doet het nu toch al anders dan zijn eigen jeugd. Is een therapie niet iets voor hem om hem er toch nog eens goed over na te laten denken.

Jij zit met je rammelende eierstokken daar kan je niet om heen. Dit kan twee kanten op gaan., Of je kiest om het er bij een te laten of je gaat hem als nog het kwalijk nemen zo werken emoties. Ook al zou je dat niet willen., Je word voor een keuze gesteld die je zelf niet zou kiezen en daar zou ik het persoonlijk ook heel moeilijk mee hebben.

Kiezen uit twee kwaden. Er is geen simpele oplossing maar een diepe wens is zo moeilijk om op zij te zetten tussen hoop en vrees.

Een dikke dikke knuffel.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Donder dikke knuff meis!! Wou dat ik iets voor je kon doen...

@ Hier vroeg op... bahhh!! Ben misselijk en heb geen zin om te werken... hopelijk komt t nog als ik er ben.... *zucht*! Zometeen eerst kids naar kdv brengen, daarna snel langs kantoor (parkeergeld ophalen... heb t zelf gewoon niet, 2,50 per uur, ong. 6 uur dag en dat 4 of 6 dagen lang) en dan richting Den Haag... pokke eind zeG! Bah!

@ Pnir ik vind 70 euro ook een hoop geld!! Nu heb je iig je lesje geleerd... hier zijn ze ook vrij streng als er iets naast de container staat..

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Donder, dikke knuffel. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Supermummy, hier was de misselijkheid vaak wel minder met werken. Je bent lekker bezig enz.

Pnir, ik zeg ook niet dat 70 weinig geld is, ik zou het ook liever voor wat anders gebruiken. Maar in verhouding met andere boetes valt het mee. Onnodig toeteren is bijv volgend jaar 350 euro en ik dacht dat milieuboetes sowieso altijd vrij prijzig waren.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nelta ik hoop ook dat de misselijkheid minder is als ik bezig ben... Ben ook erg moe en omdat zo nu en dan ook dizzy ben vind ik t best een eind rijden... Tis voor mij 60 km heen en 60 km terug...

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gaat vast goed komen.
    Ik zorg ervoor dat ik altijd iets van een sultana of zo bij me heb, om als ik me echt flauw voel, dat ik wat te eten heb dan.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Ze wil ook vaker drinken, zit nu al 2dagen op 6flessen ipv met moeite 4;) Ach ja, over 18jaar slaapt ze wel door:D

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    donder dikke knuf voor jou! moeilijk! Maar wat als hij geen knoop erin laat leggen en het gaat weer een keer mis en dan raak? (ingewikkeld zeg:D)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    een zeer onderbroken nacht gehad zeg. Bahbah! Lag rond half 11, duurde ff voor ik sliep, begon L om 1u en 2u te miepen maar was ze na 3minuutjes weer stil, om 3u wilde ze een fles, kwart voor 4 kon ik dr weer in de wieg leggen, half 5ging wim zn wakker (hoefde er gelukkig toch niet uit:)) kwart over 5 D wakker, maar die heb ik gewoon naar wim laten gaan, had echt geen in om eruit te gaan. Maar hij kwam niet verder dan de keuken, slingerde te hard voor zn slaapdronken koppie:D toen heeft hij nog halfuur bij wim op schoot geslapen en die heeft hem toen bij mij neergelegd "want hij word niet voor niks wakker";) en om half 8 was lydia weer wakker, echt zeiknat van boven tot onder dus die kon ik gelijk gaan wassen en aankleden:(

plannen vandaag: varen en vanaaf ff naar mediamarkt en toys xl etc, ff kijken wat er nog meer daar zit. En moet nog 2surprises maken voor morgen. Althans, ik 1 en wim 1 maar die doet het niet zegtie

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm das idd een brak nachtje zeg.
    En succes met je surprises.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nogal ja. Maar goed, komen de dag wel weer door.
    Dank je. Voor zusje (16) heb ik wel idee. Ga een klok maken voor op dr nieuwe kamer (ze moeten per 1feb uit dit huis zijn) en heb 2 riemen voor dr liggen. Maar wat ik voor mn zwager moet doen....pfff Hebben er nog geeneens kadootje voor:D maar ja, die had wim getrokken dus die mag nadenken

ow bagger, daniel is ook weer wakker

17. Goedemorgen meiden, thuiswerkdagje vandaag maar toch al vroeg uit de veren om S klaar te maken voor het kdv (mannen kunnen dat schijnbaar niet ...) Dus m'n 2 mannen waren om 7:10 al de deur uit. Vind het wel zielig dan is S het eerste kindje vaak wat gebracht wordt en is hij nog helemaal alleen terwijl andere kindjes nog in hun bedje liggen. Met mama begint z'n dag op kdv pas om 8:00 uur maar als ik thuis blijf zal hij toch met papa mee moeten.

Gup, wat een rotnacht zeg! Succes vandaag.

Nelta, een hele fijne verlofdag voor jou. Heerlijk he, dat woord. Kijk er nu ook al naar uit!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Verlof is idd echt heerlijk. ;). Vandaag is manlief als het goed is ook lekker op tijd klaar, dus dan eind van de middag ff badje shoppen.
    Straks lekker zwemmen met Stijn, voor de laatste keer babyzwemmen. Want straks met 2 kids zie ik dat niet zitten, dan gaan we gewoon regelmatig op zaterdag vrijzwemmen.

Hier brengt manlief Stijn vaak weg en kleedt hem aan s morgens, maar dan moet ik wel s avonds de kleren al klaar leggen, anders pakt hij gewoon het bovenste van de stapel.

19. Dat doet mijn man echt niet, of ik moet echt doodziek zijn...
    Brood maken en met hem ontbijten doe ik ook altijd zelf. Manlief brengt hem gerust zonder eten en drinken naar opa en oma en vraagt het dan aan hun om te doen. Maar verder is ie wel lief hoor.

Het is bij ons op het moment thuis wel een apart sfeertje, weet niet goed hoe te omschrijven. Manlief heeft er moeite mee dat ik zo weinig in het huishouden kan doen nu ik me niet fit voel en dat irriteert hem. Hij wil continue zijn moeder vragen om te komen poetsen en dat wil ik niet! Vind het prima zo, we moeten maar even roeien met de riemen die we hebben hoor.

Daarbij is het erg stressvol op z'n werk en heeft daar dagelijks buikpijn van. Ook is hij extra aan het werk (zwart) ivm het extra geld wat we goed kunnen gebruiken, dus zaterdag en zondag weer werken. Ik ben bang dat we straks samen overspannen op de bank zitten. Ik begon me namelijk net wat beter te voelen in m'n koppie maar vandaag voel ik me weer wat depri.. Ik zou niet weten hoe ik deze situatie kan verbeteren. Jullie ideeen?

Het liefst zou ik een weekendje weg gaan met z'n tweeen even flink uitrusten, maar hij werkt alle weekenden.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Meisie toch, gooi lekker alles eruit hoor! En je weet dat je niet zeurt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt (en dat is nog zacht uitgedrukt).

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het gewoon heel erg voor je dat jij er zo'n verdriet van hebt. Dikke knuf wijfie!

Deel Deze Pagina