Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tuurlijk nemen we je dat niet kwalijk. Je weet dat je welkom bent hier! En je weet ook dat als je even gal wilt spuien, je dat hier kan doen!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, dan worden ze boos als we ze wakker maken:D. Ik hoor ze al roepen:

Neeeheee mam, laat me slapen!!!:D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook wel een brakke nacht gehad. Kon de slaap maar niet vatten, manlief had zijn elektrisch deken aan laten staan, waardoor ik uit bed dreef. Uiteindelijk hem op zijn rug getikt dattie dat ding uit moest doen! Uiteindelijk was het half 3 dat ik in slaap viel ofzo. Afijn, en toen besloot Fabiënne om half 6 maar wakker te worden. Fles maar gegeven en tussen ons in laten slapen.

Ondanks alles voel ik me eigenlijk best energiek hihi:p. Zo nog maar even een bakkie koffie zetten voor mezelf!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Anders krijg je de meest vreselijke combinaties whaha:p.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, weer een beetje verstand erbij:D mn vrstandskies is eindleijk door, zat al weken te irriteren, zo'n heel gezwollen gevoel

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik snap dat een weekendje weg best lekker zou zijn, maar je kunt natuurlijk ook een avondje uit gaan. Lekker samen uit eten, filmpje pakken, daarna nog wat drinken.

Dat je je depri voelt is niet gek hoor meid. Een eerste zwangerschap is zo anders. Dan heb je dat onbezorgde nog. Je hoeft nergens aan te denken, kunt alles op je dooie gemakkie doen, terwijl je nu een dreumes rond hebt lopen die aandacht vraagt, een man die "zeurt" om het huishouden, Een man die continu aan het werk is, daarbij komt veel van het huishouden en je kleine boy op jou schouders terecht. Dan is het niet zo raar hoor dat je af en toe even de pest erin hebt.

Het huishouden is het minst belangrijke. Ik denk altijd maar, als de vloer maar schoon is, vind ik het goed. Alle andere klussen zoals de was kan wel een paar dagen wachten.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, verstand komt met de jaren zeggen ze toch altijd:p.

Dat wil wat over mij zeggen, ik ben ze alle 4 al kwijt hihi:p.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Men oh men, heb last van me darmen, nie normaal zeg!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :( Ik vind het echt heel k*t voor je :(

Je moet het echt samen willen, natuurlijk.

10. Ja zou leuk zijn, maar probleem is dat we allebei 's avonds geen energie meer over hebben. Liggen om 22:00 vaak al in bed. En de dag erna moeten we gewoon weer werken natuurlijk. Plus oppas in het weekend is makkelijker te vinden voor ons dan door de weeks.

En dankjewel voor je opbeurende woorden. Het is idd ook niet gek dat ik me zo voel toch? Ik probeer alles draaiende te houden maar loop op m'n tenen. Komt vast goed, als ik maar eens wat meer energie kreeg ;)

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Mag ik even jullie mening? Ik ben deze januari 'paranimf' bij de promotie van mijn collega. Dat is zoiets als getuige/ceremoniemeester. De collega gaat in het bruin :)$) en zijn broer (de andere paranimf) ook. Dus kan ik niet in het zwart komen aanzetten. Nu vind ik bruin echt poep voor een sjieke gelegenheid, maar hem staat het heel goed, dus ik heb er geen protest tegen gegeven :D. Het probleem is dat ik ten eerste maar heel weinig nette positiekleding heb (dan +/- 20 weken zwanger), en ten tweede dat het zeker geen bruin is.

Nu dacht ik aan iets dat gewoon wel aardig oogt bij bruin, en dacht aan grijs met groen of bruin met groen. Ik heb groene ogen en blond (beetje rossig/honing) haar. Toen zag mijn oog dit:

Marktplaats.nl > Positietuniek merk Noppies - Kleding | Dames - Positiekleding

Daaronder kan een antraciet maillot als hij lang genoeg is, of een antraciet broek (helaas moet ik die dan ook nog kopen). Ik heb zwarte pumps maar vind het geen probleem om bruine laarzen oid te kopen. Die kan ik altijd nog aan, maar qua positiekleding vind ik het gewoon doodzonde om veel geld uit te geven aan kleding die ik misschien maar heel weinig aanheb.

Het leuke aan dit dingetje is dat die groene kleur precies de kleur is van een bolero van Prenatal die ik heb (Bellie had die volgens mij ook :D).

Ga ik er op bieden?

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb er nu 3 van de 4 maar verwacht dat er weer uitgetrokken moet worden maar heb zo'n hekel aan de tandarts dat ik al3 jaar niet ben geweest. Maar hij heeft dan ook nog eens een vreselijke naam: schuwer:cool: Heb alleen laatste weken wel veel last van 1 kies dus zal toch x moeten binnenkort

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    als het jouw maat is en je vind hem leuk, waarom niet? Vind het wel een leuke!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik denk toch dat het meeste op de schouders van de vrouw terecht komt. Kijk vroeger was dat normaal, de man werkte en de vrouw zat thuis voor de kinderen.

Mja, in deze tijd is dat niet meer mogelijk. Of je vent moet een enorm goede baan hebben. Dan mag je als vrouw zijnde al blij zijn als je part-time kunt gaan werken en wat meer thuis bent bij je kindjes.

Ik heb hier ook zo'n man die altijd wilt dat het huis schoon is. Ik vind dat zelf ook wel belangrijk, maar als ik een paar dagen geen puf/zin/energie heb, dan is het jammer. Ik probeer elke dag te stofzuigen en de afwas weg te werken (meestal doet mannetje dat en ruim ik het op), en op "mindere" dagen vind ik het daarna wel prima!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vind het een leuk ding! Ik vind het ook altijd zonde om geld uit te geven aan positiekleding. Daarom vond ik het bij Fabiënne ook wel fijn om in de zomer uitgerekend te zijn. Kijk, in de winter kom je er vaak niet onderuit om kleding te moeten kopen, maar in de zomer kun je het vaak met tuniekjes en legging's oplossen. Ik heb echt 0,niks aan positie kleren gekocht bij Fabiënne. 1 spijkerbroek, en that's it.

Die bolero kan er inderdaad prima op!:D Ik heb hem ook nog steeds boven liggen hihi:p.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi, dat ken ik, geen geld aan positiekleren willen uitgeven:D

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ah, ik hoor me meisje...

Ga d'r maar even een fruithap geven en daarna me kerstboom halen hihi:p.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben er vandoor Moet echt nodig wat gaan doen beneden

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling

Ooooooh dank je!!! (volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak - ik heb onlangs hier gewoon in een winkel die broek met iets uitlopende pijpen van Love2wait gekocht :)).

Die tweede vind ik echt prachtig...

Je hebt gelijk, ik ben misschien te smal hiervoor. Vooral in de borsten nu, helaas. Heb al wel een redelijke buik. Maar ben magerder begonnen dan met Renske, en woog toen ook al niet enorm veel (wel gewoon, gemiddeld goed).

Deel Deze Pagina