Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Die tweede vind ik ook het mooist, maar was wel wat duurder dus denk zet er ook een goedkoper alternatief bij. Je kunt deze wel heel de winter doordragen en voor de feestdagen gebruiken. En als het niets is kun je het terugsturen, met MP gaat dat niet.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ga hem denk ik bestellen. Ik vind hem niet overdreven duur hoor. En dat vestje past hier dus ook boven, en idd, leuk voor ook de kerstdagen alvast!

:) thanks!

3. Graag gedaan!!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bloempje, brood maken voor Stijn doe ik meestal en tasje klaarzetten ook , want anders zit de helft er niet in. Aankleden nu ook vaak, omdat ik toch verlof heb en toch meestal wel wakker ben dan al.
    Hier helpt hij me gelukkig wel met het huishouden nu, maar normaal ook. Maar ik herken dat ook wel van druk op het werk, enz. Hij heeft nu bijna een jaar een nieuwe baan en had gisteren beoordelingsgesprek, hele week zenuwachtig voor, slecht slapen, maar uiteindelijk ging het gewoon goed en waren ze tevreden over hem. Hij moet gewoon leren wat positiever over zichzelf te zijn.
    Hier hoeft hij gelukkig het weekend niet te werken, kijk ook echt altijd uit naar het weekend. Heerlijk met zn drietjes.
    Avondje samen weg is idd wel een goed idee van Bellie.

Evenstar, die tweede uit de link van Bloempje is ook wel gaaf.

Bellie, fijn he als je uit bed drijft. Wat dat betreft zal ik blij zijn als de kleine er straks is.
    (en wat betreft kleren, manlief is ook nog eens kleurenblind, dus dat helpt ook niet mee, zn ma legde totdat hij het huis uit ging zn kleren bij elkaar, gelukkig weet hij nu wel van zn eigen kleren wat wel en wat niet kan)

Gup, jij ook bezig met kiesjes :D. Hier ook pas sinds een klein jaar de laatste door en die is nog niet helemaal doorgegroeid. Nu maar hopen dat ze er niet uithoeven…..

Hier net lekker gezwommen. Stijn heeft zn pietendiploma gehaald en ligt nu alweer lekker op bed. Hij was helemaal moe van het zwemmen. Zelf nog ff Bones van gisteren terugkijken en dan ook lekker slapen.
    Oh nog ff twee spams:
    Stijn zn pietendiploma en onze voorraad pampers (ik heb geen last van nesteldrang hoor :p)

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja, in Ballorig, alle kindjes in de ballenbak en het hekje dicht.
    Serveren ze ook wijntjes?

:D

Nou weet je, we zijn hier de tuin in orde aan het maken, ik zou het wel leuk vinden als jullie van de zomer alsnog bij mij komen.
    Kunnen de kindjes lekker spelen buiten en wij kletsen.

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou ik moet het ook nog leren hoor, ik kan alleen in slow motion spelen hahaha.. ( met akkoorden) en anders ook alleen met rechts.

Maar wat grappig, ik heb ook 2 jaar dwarsfluit gespeeld.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ah meis :(

Het is ook moeilijk, jullie hebben beide recht om te krijgen waar je je het best bij voelt maar helaas gaan jullie wensen niet samen.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat hij zich tegen laat houden door zijn eigen jeugd, dat is zijn pakkie an en niet die van jou en Ylva.
    Dus hij kan er voor kiezen dat aan te pakken, voor zichzelf en voor jullie!

Maar goed, ik sta er sowieso anders in denk ik, ik ben zelf enigst kind en heb daar veel last van (gehad) in mijn leven.
    Dat hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook hebben, maar broers en zussen hebben is wel een voorrecht, ook al kun je misschien niet altijd even goed met elkaar opschieten.

Ik hoop niet dat ik het met mijn tekst moeilijker voor je maak Donder, heel veel sterkte, praat erover zo lang jij dat nodig hebt!
    Ook met hem, want dit is iets van jullie samen, dat hij besloten heeft betekend niet dat jij het daar dan maar mee moet doen..

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee, want dat is bij lange na jouw maat niet meissie!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ah kijk, ik had eerst verder moeten lezen, hihi..

Mijn vorige reactie is omdat ik me herinner dat jij jezelf dikker zag dan je bent (toch) en dat is zonde!
    Positiekleding is altijd gewoon in je eigen maat, ze berekenen wat er aan extra ruimte bij moet, dus je hoeft niet groter te kopen.
    (tenzij je mega aankomt natuurlijk)

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik vond die tweede ook het leukst!
    Waarschijnlijk kan je die als je hem hoger draagt en laat blouzen ook gewoon aan als je niet meer zwanger bent.

(maar ik denk alsnog dat maat 36/38 beter past?)

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb de laatste 2 weken iets heel raars..
    Bijna alles wat ik eet of drink smaakt raar, er zit een soort parfumsmaak aan.

Ik ben wel verkouden maar dat is bijna over, hoe zou zoiets nou kunnen??

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ben ik de enige hier??? Iedereen slaapt :D

Nadat ik het hier getypt heb heb ik toch de assistente van de huisarts maar even gebeld.. ze gaat met de dokter overleggen en ik moet vanmiddag terugbellen.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, jij kan een winkel beginnen in pampers hihi:p.

Zal straks ook even Dinand zijn pietendiploma spammen!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lijkt me gezellig:D.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @nelta: ja ik ben ook bezig met mn kiesjes. Gelukkig geen spuitpoep en luieruitslag:p:D

wat!? 12pakken!:O dacht dat ik een voorraad had met 5 voor lydia maar jouw stapel!:O

@muziek: kan beetje orgel, beetje dwarsfluit, blokfluit, beetje gitaar:p van alles beetje:p alleen les gehad in blokfluit, op basisschool

@lila: dat had ik bij daniel, alles smaakte en rook naar shampoo. JAKKES!

@zo, strijk gedaan, zo even eten en dan daniel op bed gooien. ROnd half4 zijn we klaar met varen en gaan we nog ff winkelen! met nog 3sinterklaaskadootjes en een matrasje voor lydia dr ledikant, dan kan ze volgende week over

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Had van die bonnen van lekker in het leven en die zijn maar tot het eind van het jaar geldig, dus maar ff ingeslagen (is ook voor de baby hoor :)), maar voorlopig kunnen we er idd tegenaan.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik moet zeggen dat ik dat alleen tijdens de zwangerschap had! Dussuh, wie weet hihi:p.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Grrrrrrr, heb nog geen kerstboom. Heb 3 kwartier bij de Gamma rond gehobbeld. Naja, meer achter Dinand aan gelopen, die vond alles maar wat prachtig. Bij alles zei hij: ooooh mama, mooi he! Ja lieverd, mooi is dat he! Mannetje (grote) was druk druk en nog eens druk. Na 3 kwartier was ik het zo zat om met Fabiënne aan me arm achter Dinand aan te lopen. Ben naar manlief toe gelopen en gevraagd hoelang het nog ging duren. Ja kan nog wel even duren want de bezorgdienst was er net.

Nou, dan zoek je zelf die boom maar uit, ik ga naar huis. Had ondertussen pijn in me rug en arm van Fabiënne meeslepen. En moet zeggen dat dat nu behoorlijk op mijn humeur werkt. Zeg dan niets, dan waren we morgen die rotboom wel gaan halen en had ik niet heel mijn hebben en houden mee gesleept naar die winkel. Bij thuiskomst wilde me jas niet blijven hangen aan de kapstok en die heb ik uiteindelijk lekker laten liggen.

Zo, heb een beetje last van me hormonen nu!:x;):D

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben.. en heb dit al ruim 2 weken!
    Mijn NOD is rond 11 december dus het zal toch ergens anders vandaan moeten komen..

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    *grinnek* Voordat ik positief testte van Fabiënne dacht ik ook: Nee, dat kan niet, ik kan gewoon niet zwanger zijn. Ik zal wel gewoon de griep hebben ofzo. Temeer ik van die knal positieve test schrok.

Maar we zullen het afwachten, zal voor je duimen meid!

Deel Deze Pagina