AAAARG, kan er ook nog wel bij. Heb welgeteld nog 1 snee brood! Naja, die is dan voor Dinand, dan eet ik wel soep ofzo!
Hoi hoi even rust. K ligt in de wandelwagen te slapen. Was even een bakkie doen bij me zusje op de terug weg viel ze gelijk in slaap. Dus zal het een kort middag dutje worden ach ja maakt niet uit hihih. Evenstar heb niet gekeken maar de andere zeggen de tweede en ik ga met ze mee. Lilalief weet niet wat je hebt. Ik heb suiker en zo nu en dan heb ik van die rare smaak en geurtjes dus misschien je suiker na laten kijken. En leuk dat jij ook dwarsfluit hebt gespeeld. En jammer meis dat je geen broer/zus hebt kan idd denk eenzaam zijn maar je mag ruilen met mijn zusje nee hoor je hebt gelijk ook al hebben we nu nog regelmatig bonje dat krijgje met twee zussen die de zelfde persoonlijkheidsstoornis hebben. Dus wij kunnen behoorlijk tegen elkaar uit vallen. Zij is een hele grote eigenwijs en zal nooit haar ongelijk bekennen ze valt dan nog liever dood. En ik bied altijd me excuus aan bij haar zo als altijd al geweest is haha twee tegen polen. Maar we hebben ook een ijzersterke band samen we kunnen lezen en schrijven met elkaar en soms zelfs therapiesituaties. Toen zij 18 was en al in het ziekenhuis lag om te bevallen ben ik midden op de dag in eens weg gegaan van mijn werk. Ik zeg tegen me chef ik voel dat ik NU naar me zusje moet. Viel gelijk met me neus in de boter ik kom binnen de gyn stuurt me weg en vijf min later is me nichtje geboren als dat geen toeval is. Maar soms o wat ik haar haten oeps maar aan de andere kant hoop ik dat we samen het bejaarde tehuis zien. Wel ieder een eigen kamer haha kunnen we na het ruzie maken naar onze eigen stekje haha. De rollator zusjes Nelta geen nestel drang hihi wat heb jij een berg luiers in voorraad haha en leuk stijn zijn pietendiploma. Gaaf. Bloem mannen en de kinderen aan kleden tja haha hij doet het hier wel maar ik heb hem ook regelmatig terug geroepen van ze is geen clown haha. Belliebel lekker in de kerstwinkel om een kerstboom uit te zoeken een kind in de maxi een die door de winkel heen banjert dan zou je me ook kunnen opvegen haha. Dat zou mijn humeur ook ter niet doen.
Oeps jou vergeten schaam je pnirmal. Jij had een woelig nachtje balen meis. en hoop niet dat Lydia deze gewoonte blijft voortzetten om s nachts wat te drinken en spoken.
effe spammen!! 33 weken zwanger. en ik heb VERLOF!!!!!!!! Ik heb gebeld dat ik het gesprek uit wil stellen omdat ik nu teveel aan me hoofd heb enz. En gevraagd ofdat ik za en zo niet thuis mag blijven. en nu voel ik me schuldig pffff hun zetten me aan de kant en nog voel ik me schuldig
mooie buik en een 33 weken wave voor jou. en je niet schuldig voelen. Je zet je zelf nu op de eerst plaats en dat is het belangrijkste voor nu.
ff snel een hallo tussen de bedrijven door Geen laptop meer en dus alleen de pc wat ik een vreselijk apparaat vind. Druk met de kindjes, Benthe is een lieve grote zus voor Silvijn maar naar ons....pff wil weer baby zijn en alleen maar gedragen worden, op schoot. Zoniet, krijgen we een brulserenade eerste klas! Nu ja, gaat wel weer over hoop ik Silvijn groeit goed maar vermoed een lichte kma naast de verborgen ruflux. Een minuut of 10 na de fles is het krijsen, krampen en overstrekken. Moet nu eerst een week infacol gebruiken om te kijken of dit helpt. Zielig hoor..
goed zo ninja! aan je eigen denken! tonka, al 44weken? Hopelijk gaat het snel beter met beide kindjes. Dat "babygedrag" herken ik wel, daniel wil weer fles etc
Tonka, fijn dat het gaat met jullie. Ik ben ook zo benieuwd hoe Stijn straks gaat reageren, ook wel een beetje spannend. En krampjes zijn idd zielig. Hopelijk helpt de infacol goed. Ninja, geniet van je verlof. Bellie, zoiets had ik gisteren, zo ongeveer al mn beleg op. Lila, heeft de dokter nog teruggebeld? Gup, das fijn geen spuitpoep en luieruitslag Hier lekker uurtje getukt, nu nog half aan het wakker worden. Stijn ligt er ook alweer 2,5 uur in. Zo ff een wasje aanzetten en als het goed is manlief straks lekker op tijd thuis en dan ff shoppen.
Tonka: Fijn dat het goed gaat met de kids. Dinand was hier eigenlijk net te jong om het allemaal te beseffen. En nu snapt hij het allemaal wel, maar is het eigenlijk voor hem al heel normaal om een zusje te hebben! Ai, lastig, KMA en verborgen reflux! Wat voor voeding geef je hem nu? Laat hij wel gewoon boertjes enzo? Ik ben met Fabiën ook na een week of 5 naar de HA geweest omdat ik vermoedde dat ze last had van reflux. Na een aantal testjes te hebben uit geprobeerd dacht de HA het ook wel. Voornamelijk het optillen, en dan weer neerleggen gaf bij haar "pijn". Ik ben toen nutriton door de fles gaan doen, en vanaf toen ging het perfect. Ben nu al een maand met die nutriton gestopt, en het gaat goed zo. Ze geeft nu wel eens een klein mondje melk terug, maar dat vind ik niet erg. Ennuh, als je er een keer tijd voor hebt...foto!
Nou, kindjes liggen op bed, ga toch maar even brood halen denk ik. Soepje alleen was niet genoeg. Ben even snel heen en weer naar de winkel!
hallo! wat praten jullie veel! Bel lekker humeurtje?? donder het is moeilijk en ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen nelta wat een pakken luiers! en stijn een echte piet! ninja mooie buik! en groot gelijk dat je voor je zelf kiest! ik ben der rest kwijt sorry kan het niet onthouden! hier weinig nieuws...
Zo lekker brood op, net meteen nog even de speelgoedwinkel binnen gelopen. Was wel weer tijd voor een nieuw spel! Mannetje en ik zijn beide altijd erg van de spellen van 999 games. Ik zag nu een nieuw spel staan, lijkt me erg leuk, zeker om met vrienden te spelen hihi. 999 Games - Ring L Ding
Zo hebben we ook fazantenbal, ook een geweldig leuk spel! Oeh en stef stuntpiloot (is niet van 999 games, maar geloof van MB) blijft ook zo leuk hihi.