Goedenmorgen k is even naar het kdv. Rond 11 uur weer op halen wel lekker een uurtje extra voor me zelf hihi. Zo nu ook even spammen. En Nelta wat een lieve foto van jou en Stijn zo lief een kusje op je buik smelt. Me moeder had een pietentaart mee genomen hij smaakte prima.
Cadeautje uit pakken samen met oma. Ik heb niet een cadeautje met k uit gepakt me zusje en moeder hadden k in gepikt
Ik koop ze ook meestal in de winkel hoor, alleen hebben ze op dit moment voor meisjes niet veel soeps. Lila vind passen erg vervelend dus koop ik schoentjes en pas ze thuis, kan ik haar er binnen even op zien lopen en als ze niet goed zitten breng ik ze terug. Ik had nu een paar schoentjes bij Scapino gekocht, maar die gaan terug! Ze waren 49,99 en ik om ze op internet voor 27,- tegen! Maar goed, ik weet nu in ieder geval dat ze passen..
Ik ben vanmorgen naar de HA geweest en GELUKKIG!! mijn bloedsuiker is prima.. Ik weet dat er goed te leven is met diabetes maar goed, niemand kiest ervoor natuurlijk. Nu even afwachten nog of die rare geur en smaak weg gaat! Wij vieren vanavond sinterklaas hier thuis. Vandaag nog even hard werken, ik kwam even checken of Ninja nog geweest is?? Fijne dag allemaal!
Op facebook las ik dat ze gisteravond/vannacht weer aan de ctg heeft gelegen omdat ze weer krampen had! Hoop zo dat die kleine nog heel even binnen blijft!
hoi meiden, Ik zie allemaal mooie foto,s voorbij komen. Nelta mooie buik meid! Sem geeft er ook altijd kusjes op dat vind ik z,n smelt moment haha. @hier vanacht weer weeen gehad om de 5 min maar de ctg wees niets uit. Na 1,5 uur zakte het ook weer. Heb net wel een rondleiding op de cuveuseafdeling gehad gelukkig wo alweer 34 weken. Morgen gaan we afbouwen met de weeenremmers en dan iedere dag 30 mg minder en kijken hoe me lichaam daarop reageert
Ik heb foto's gemaakt met mijn telefoon en met de digicam, maar kan het niet zien op de foto! Ik geloof het nog niet echt
Hahaha, ik ga lekker wel, het is nog voor mijn NOD.. Pfff.. ik zat te werken en kreeg ineens zo'n ingeving; ik moet ff testen, dan kan ik de test inpakken voor pakjesavond vanavond. Stom hè? Maar ik weet niet, het streepje is erg licht, wel zichtbaar maar licht, en de Kruidvat 2v5 geven weleens vals positief toch?
Ik heb al wel 30 keer gekeken, maar er staat écht een streep. (Nu weet ik waarom m'n neus ineens verstopt zit en ik zo moe ben..)
haha logisch dat ie dan nog zo licht is!!! spannend meid. Ik ga je alvast voorzichtig feliciteren!!!! Hopelijk is morgen de streep wel zichtbaar op de foto