Heb zelf ook een beetje zo'n voorgevoel. Heb ik wel gelijk een origineel cadeau voor verjaardag van manlief Kans is ook vrij groot dat we of kerst of oud en nieuw in het ziekenhuis vieren. Raar idee.
Ja idd, die hoopt op een 'normale' dag rond die tijd, zodat hij dan ook gelijk zn verjaardag kan vieren. Nu doen we het meestal gewoon op de 25e. En wat we dit jaa doen, geen idee nog of we het gaan vieren.
Hoi ld, hoe is het met jou vandaag? Btje afgekoeld na gisteren? Wel vervelend hoor... Lekker eens met een vriendin dagje naar de sauna of shoppen ofzo? en manlief voor T. laten zorgen...
Ja dat kan ook natuurlijk.. hmm, aan de ene kant denk ik dat ik maar even moet wachten tot de NOD, aan de andere kant, nu zit ik in spanning. Ik denk er even over na!
mamamia het is weer goed! Lila ik hoop zo voor je dat het raak is!!!!! Duim! kv2voor5 geven wel valse streepjes.. had ik vorige maand! Dus doe nog een andere test ook!! Ik denk dat het bij je raak is ik had van de week al zo`n gevoel... IK WIL OOK! ik heb geen idee wanneer ik precies ongi moet worden... ik wacht tot 31 dec met testen als ik niet eerder ongi ben! nu ga ik weer verder aan de ruim!! doegggg!!
Er zit er alweer 1tje wakker te worden volgens mij. Had wel wat langer verwacht. Gisteren maar 3 kwartier geslapen van 4 tot kwart voor 5 en daarna helemaal uit zijn plaat, super sjagrijnig. Na een poosje juist weer heel actief en enthousiast... Nu heeft ie maar een uurtje geslapen. Ik kijk het nog ff aan... Haal hem uiterlijk om half 3 eruit om ons klaar te maken voor het Sintfeestje, wel zin in...