Oh die ken ik helemaal niet.. Ik kijk wel ff. Dank voor jullie medeleven haha, wat een muts ben ik toch ook.
Lilalief spannend. Ninja sterkte meis. Knuffel. Hier heb niet verder gelezen. Ik heb me toch een koppijn een micrane aan val al vier paracetamol genomen van 500 gram en het wil maar niet zakken heb geen inbrufen in huis balen.
Ach, ik denk dat we dat allemaal wel een btje zouden hebben, je bent echt niet de enigste... het is ook zo spannend allemaal! Ja, google maar ff op sensitest, weet niet of ze in de winkels verkrijgbaar zijn? Vast wel...
Dan maar gewoon een clear blue test? Maar ja, die zijn en duur en ze geven volgens mij niet gelijk aan dat je zwanger bent, zijn minder gevoelig...
Ben een btje naar kerstjurkjes aan het koekeloeren. Zag net wel een leuke, wat vinden jullie ervan? en niet duur: C&A - jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl
Ja, denk dat ik morgen maar ff in de stad ga kijken. Vindt het zonde om te bestellen en als ie dan niet mooi zit...
Argh! Ik zie wel.. (heb ook ff bij NOD gemeld maar daar wordt ik meteen overvallen door "zo vroeg getest???" opmerkingen. *zucht* mijn cyclus is dus nooit normaal, ik weet niet precies wanneer m'n eisprong is..)
Gewoon een kv2v5 test? Hoever zit je voor NOD dan? Ik heb nog nooit voor NOD getest, maar had op NOD wel superdikke strepen met de goedkope kv test. Sensitest moet je online bestellen, heb je pas morgen in huis op zijn vroegst.
Ik dacht zelf eenrst dat de 11de mijn NOD was, maar de calculator hier geeft de 9de aan. Dus 4 dagen voor NOD. (Mammamia eisprong is denk ik al wel geweest)