Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Weet je, ik ga ff douchen en naar de apotheek hier om de hoek.

Tot later!

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

hihihihihi... Succes meis!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier nu ook op mn NOD mega positief, dus ik denk dat je 4 dagen ervoor ook wel wat had gezien.
    (bij Stijn pas na 4-5 dagen licht positief)

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dames, kga ff wat anders doen en daarna moppie eruit halen en op naar het kdv...

Doeiiii

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik testte bewust nooit voor NOD, je hoort toch vaak dat het dan alsnog misgaat. Is wel lastig als je niet weet wanneer je NOD is, ik had dat met deze zwangerschap ook, ik dacht dat ik mijn ei later had gehad, maar omdat ik zo'n korte LF had ben ik 10 dagen later gaan testen (dat was voor mijn doen al een lange LF, maar gezien mijn termijn nu moet mijn ei eerder geweest zijn ;)).

Spannend hoor Lila :D

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemiddag! we zijn er weer, leuk weekend gehad. Ga nu bijlezen!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Testen.

Met Arun testen ik een week voor dat ik ongesteld moest worden. En die was negatief. Diep van binnen zij een stem mij van nee klopt niet. Week later als nog getest en ja wel hoor positief. Kon het niet geloven.

Met k testen ik pas met zes weken omdat ik er niet meer aan gedacht had zwanger te worden en me niet bezig hield meer met mijn ongesteld heid. Een knal streep wederom.

Spannend wel lilalief.

Maar wat betekend nod?>????? blond ik weet.

Ninja lekker aan het kletsen hier. Word je goed verwend?;) En hoe is het met de weeen. actiefietijd. En dankje voor beterschap eindelijk is die shit hoofdpijn aan het zakken.

Was gewoon misselijk van de pijn de tranen sprongen in me ogen. Me vader was hier wat kan ik voor je doen ik zeg niks. Dacht diep van binnen nou K mee nemen dan kan ik me overgeven aan die koppijn pffff.;)

Gup welkom terug en ben benieuwd hoe jou sint weekend was.

Littel d succes met klussen en mag het deze maand raak zijn. Je wacht er ook al een tijdje op toch?

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De apotheek had Predictor, en die geeft nog geen positieve uitslag.

Ik heb nog een Kruidvat 2v5 gebruikt en die geeft wederom heel licht positief.

Conclusie; ik moet wachten en eind van de week nog maar eens testen ;)

(Pnirmal, NOD is niet ongesteldheids dag)

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Maar het kwan wel met zo wel k als met Arun ben ik een weekje terug gezet blijkbaar heb ik mijn ei niet rond de 14 dagen maar pas later in de cikelus wat een rot woord weet niet hoe je het schrijft.

En toch tijdens de bevalling waren ze bijde voldragen en was ik toch over tijd. Bij beide kinderen geen smeer meer te bekennen. En de nageltjes al aardig lang dat is ook vaak een aanwijzing dat ze toch overtijd zijn.:)

Arun met 40+2 Karishma met 40+6

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd maar snap dat het nu helemaal dubbel is de ene zegt ja de andere zegt nee?:) maar ik hoop voor jou op een hele mooie ja.;)En voor de andere die bezig zijn met zwanger worden zo als ld.;)

En weer wat geleerd nod;)

11. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    oh lila wat spannend! ik ga duimen...

hier ne terug van de echo en alles zag er goed uit..alles compleet!

en het word....een meisje!!!!!

we zijn helemaal in de gloria!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd. Een meisje leukkk:D

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Leuk Laura, gefeliciteerd!!!

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Laura wat fijn dat alles goed is met jullie meisje.

Ik moet nog even ruim 2 weken wachten en dan mag ik ook eindelijk weten wat er in mijn buikje groeit.

Lila lief wat spannend ik zal voor je duimen. Oh meid wat zou het toch geweldig zijn dat je na al die rottigheid. Je hebt het zo verdient

Ninja. Word je nu nog vaak aan het ctg gehangen en gecontroleerd op ontsluiting?
    Wat moet het toch spannend en stressvol zijn maar gelukkig ben je op de goede plek en mocht je meisje wel eerder komen heb je toch maar de 34 weken gehaald en zijn haar kansen ook goed. Maar hopelijk mag ze nog even wat langer in je buik blijven.

Mamamia leuk filmpje.

Loontje hoe is het bij jouw?

LD ik hoop datje ook snel positief mag testen.

Pnir leuke foto,s van je goed verwende kinderen ;)

Nelta die buik zou ik posten voor buik van de maand. Echt cute

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    predictor zijn ook niet z,n geweldige testen. Gewoon effe afwachten hoe moeilijk dat ook is.

Laura gefeliciteerd meid dat alles goed is en een meisje!!! lekker shoppen nu

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    lady jij weet ook bijna wat het is spannend

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    laura gefeliciteerd met jullie meisje!

ninja, dikke knuf voor jou en hopelijk blijft ze nog ff zitten.

pnir, sint was leuk, alleen lydia is helemaal van slag nu:( komt wel wer goed. Daniel erg blij met zn duplotrein en nog een auto. Lydia dekbedovertrek+hoeslaken, tril-leeuwtje voor aan de mc en een pop voor aan de mc maar die past niet:D ze vind hem (haar:D) wel heel leuk! en een woezelknuffeltje. Wim vnl kadobonnen en ik heb 3 taartvormen (1hart, 1 kasteel en 1 met 6hartjes cc's) voor de rest kleine dingen

vanochtend aquarium gekocht, nog geen vissen

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    echt iedereen krijgt een dochter die al een zoon heeft en andersom!
    ik ga nu echt stofzuigen!

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoe is het met Bram. Nog twee weken dan weet jij het ook spannend.. Zou leuk zijn een meisje hihih. Toch idd wat lt zegt wie een jongen heeft gehad kreeg een knul en wie een meid kreeg kreeg een knul. Spannend.

Maar alleen de jongens mama.s zijn tot nu toe zwanger geweest de meisjes mama.s volgen rap,

Deel Deze Pagina