Nou, de tweede (onderste) viel iets donkerder uit en aangezien Ninja de speurneus is hier.. (jammer dat ik het niet goed op de foto krijg, in het echt is vooral de tweede toch wel goed zichtbaar)
Nou meis ik zeg toch echt zwanger hoor!!!! ik zie duidelijk een streep!!!! Ik ben zo blij voor je!!! Ik ga zo hard duimen voor je dat dit goed mag gaan.
jammie krijg ik zomaar een chocoladeletter bij het eten hier hahah erg goed voor de maagzuurproductie haha
@ ninja Hoest nu met je meid? @ lila Wow, wat gaaf! Blijf maar lekker plakken beeb! @ laura Gefeliciteerd met de goede echo! Een meid, leuk! @ nelta Wow, nog max 3 weken komt nu echt dichtbij! Reageer van de week wel beter, maar zit te typen via telefoon, das toch lastiger
lila, ik zie ook 4 strepen! al is die op de eerste test wel erg licht... ninja, leuk, chocoletter bij je eten! zo, net even visjes wezen kopen! 20 kardinaaltjes, 1 algeneter en 1 kikkertje Kunnen er nog veel meer in, maar dat komt nog wel.
Ninja, lekker zon chocoletter. Lila, ik zie ook een streep hoor. Laura, mooi dat alles goed was en leuk een meisje. Lekker gaan shoppen nu. Gup, jullie zijn ook lekker verwend. Hopelijk is Lydia snel weer in dr ritme. Knor, hoe is het daar? Ook al bijna verlof toch? Ladytijger, tja als ik meedoe kan je zwangerschapsshirts winnen. Daar heb ik voorlopig niks aan. Hier weer alle drie geknipt. Stijn werkte echt goed mee. Zo lekker risotto eten en vanaaf weer naar naailes.
Lila ik zie ook een streep hoor!! Laura gefeliciteerd!! Een meisje wat leuk! Hier weer gewerkt, ben ontzettend moe... Vandaag maar pizza eten een lekkere quatro formaggi (kaas kaas en kaas ) Nu eerst de kids ff pizza geven! Nog 2 daagjes werken dan echt ff goed mijn rust pakken!
Lila ik zie ook een tweede streep hoor. Dus ik zeg zwanger ( wat geweldig oor jullie) Sm hier staat ook een zelfgemaakte pizza in de oven.
Whaaaaaahaha, geweldig en zooooo herkenbaar! Dinand zat mee te kijken net, pakt mijn mobiel en zegt Haaallloooo mama, dooooeeeei! En dan op het eind met vader jacob hihi, doet Dinand ook whaha.
MEEEEISIIEEEEE, ik zeg voorzichtig HARTSTIKKE ZWANGER!!! Mijn test zag er ook zo uit bij Dinand! Ik ga je gewoon feliciteren hoor hihi.
* ego bericht* Krijg ik net een mail van mijn advocaat met de griffiekosten voor het hoger beroep dat meneer heeft ingediend: 285 euro!!! Kan ik zo even ophoesten natuurlijk! *einde ego bericht*
Laura: Joehoeee een goede echo. Wat enorm fijn voor jullie. En een klein meisje, hoe leuk is dat!! Ga er lekker van genieten meid! @ eeeehm...jahaaaa @ hier: Pfff ben moe. Moest vanmiddag naar de psychotherapeut toe. Was de eerste keer, dus had geen idee wat voor enge vent ik moest verwachten. Komt er een jonge gast (denk een jaar of 35) binnen lopen a la look a like ruben nicolai (lama's). Ik moest in het begin echt proberen me lach in te houden whaha. Mja, lachen werd al heel snel huilen. Ik weet niet meer wat voor vraag hij stelde, maar ik brak. Voelde me lullig en opgelucht tegelijkertijd! Afijn, is wel een teken dat hij de juiste snaar heeft weten te pakken in de eerste 10 minuten al! Vind ik toch best knap van zo'n vent. Hij gaat gewoon zitten graven en haalt de onderste steen boven, und tadaaaaaaa, daar is het probleem! Afijn, zo'n gesprek kost me een hoop energie. Ik kwam echt helemaal bek en bekaf thuis! Mannetje had al lekker eten gekookt, en na het eten ben ik even lekker op de bank geploft. Ook ik ga mijn AD tijdelijk verhogen, Heb het overlegd met de HA, en die zei meteen, ga maar omhoog met een half tabletje. Hoewel ik weet dat het het probleem niet weg haalt, wil ik gewoon beter in me vel zitten dan dat ik nu zit. Hij zei ook dat de mensen die deze AD hebben meestal 150 mg krijgen, en ik zit maar aan de 50, en ga nu naar 75 mg. Het was dus wel te verwachten dat het er een keer doorheen zou breken! Al met al voel ik me nu wel opgelucht. Zelfs een soort leeg van binnen, heerlijk om al je gal te spuien tegenover iemand die je niet kent hihi.
??? Die ex vanjou heeft hoger beroep ingediend, en jij moet daar kosten voor betalen? Was dat dan voor iets vaags?