Zo, ik doe aan planking vanavond! my god, wist niet dat me lichaam zo sterk zou reageren op een half pilletje meer! Lig als een stijve maloot in bed! nou ga ik echt slapen!
Goedemorgen Hier al vroeg eruit... Jaylinn is vannacht paar keer uit bed gekomen, toen is papa eruit gegaan, maar opeens stond ze toch bij mama. Dus maar naast me in bed genomen. Daar viel ze gelukkig snel in slaap. Alleen toen me wekker ging weer wakker. Ze wou ook niet naar school en had ook beetje gespuugd. Dus beddengoed in de wasmachine, zometeen werken. De kids worden straks opgehaald door opa. Want ze wou niet naar school... denk dat de spanning er een beetje uit komt, eerst jarig, toen overal sinterklaasviering en donderdag operatie. Heel spannend allemaal dus voor een meisje van 3! Maare niet bij gelezen, sorry! Lila ahhhh zo leuk!! Gewoon morgen miss in de ochtend testje dan moet ie duidelijker zijn! Om de 2-3 dagen verdubbelt je HCG! Ik ga zo richting Den Haag... file rijden blehhh!! Nog vandaag en morgen en dan ff 4 dagen vrij. Fijne dag en tot later!!
Goedemorgen, Supermummy, logisch dat Jaylinn het spannend vindt. Hopelijk valt het allemaal mee donderdag en werkse voor vandaag. Bellie, dikke knuffel. Gup, nog extra visjes gevangen Back, wat raar idd dat jij ook moet betalen. Hier zijn de mannen net weg. Vandaag maar een rustig dagje; gisteren een beetje teveel gedaan en dat merk ik nu wel aan mn bekken. Vanmiddag wel nog een keer naar naailes. In principe de laatste keer, want ze gaat er eind van het jaar mee stoppen (over 2 weken heeft ze ook nog een keer les, maar dat wordt wel erg kort dag). Hoop vandaag eindelijk die bekleding voor de fietskar af te hebben, wat een dramaproject, maar gisteren een aardige slag gemaakt gelukkig.
nou, daniel sliep pas om 00.23, kroop om 2u bij ons in bed tot 3.30, toen ging hij zelf naar zn eigne bed, lydia kwam om 6u weer en om half 7 kroop daniel weer tussen in. Maar al met al toch nog best redelijk geslapen. Vanochtned maar eens hoop opruimen en doen, vanmiddag cb en boodschappen Sm; werkse! nelta: lekker rustig aan doen dan! en nee, heb geen vissen gevangen
oorzaak gevonden, meneertje heeft 39,7! dus niet gek dat hij slecht sliep. Net even in bad gezet en schone pyama aangedaan. Ja moet voor lydia gelukkig dus hoef niet af te bellen
Oh ja, dat slaapt idd niet zo lekker. Hier bezig met het fotoboek van Stijn zijn 2e jaar. (net begonnen met zn verjaardag, maar wat een verschil met nu zeg. Toen had hij echt nog een beetje een babyface en nu is het echt een jongetje)
Goedemorgen, sm: werkse gup: beterschap met Daniel en succes op het cb met Lydia nelta: rustig aan doen jij vandaag. en veel plezier op naailes en je drama project hihi. en leuk een fotoboek voor Stijn's 2e verjaardag. Moet ik ook maar weer aan beginnen hier. bel: hoe is het met de stijfheid? Lekker geslapen? lila: nog getest vanochtend? hier: Kga de kerstboom opzetten!!! Heb er al een paar dagen zin in, dus hup naar zolder om de boel naar beneden te halen. Ik ben weg.... doeiiiiiiiiiiiiiiiiii Fijne dag allemaal! XxX
Ja, ik wil hem idd af hebben voor zn verjaardag. Vorig jaar heeft hij van ons ook een boek van het eerste jaar gehad. En het lijkt me straks super leuk als hij van elk jaar een boek heeft. (maar het is wel een hoop werk ). En gezellig een kerstboom. Jammergenoeg heb ik hier niet echt de ruimte ervoor en ik heb ook weinig puf ervoor dit jaar.
Ik wil ook een kerstboom zetten pffff de vk is net geweest vanavond nog 90 adelat en dan geen weeenremmers meer. Dan zullen we het zien wat er gaat gebeuren
ninja, spannend! pfff waarom snappen mannen niet dat het gewoonweg niet fijn is om met een baby boodschappen te gaan doen en al helemaal niet als je net prikken op cb heb gehaald!
Heel idioot! Want wat menig iemandf ook zegt: hij dient het in! maar geloof me, ik krijg die kosten op een of andere manier wel weer terug hoor Mijn vader heeft me nu even zonder problemen geholpen En wat betreft regels: ik heb het niet goed uitgekiemd zullen we maar zeggen. Als L nog in 2009 geboren was, was het een stuk makkelijker geweest met regels. Dan had ik urgentie gehad met een huis ect. Niet dat ik het anders had gewild ten aanzien van mijn lieve meisje hoor
lilalief: ben echt blij voor jullie! en een mooier sinterklaas kado had Frank niet kunnen hebben denk ik! Bellie: ik vind je een kanjer en je komt er wel hoor! mamamia: thanks voor de knuf, hoe gaat het met jouw?
SM: werkze! Nelta: laatste loodjes! en ik denk ook een rond de kerst kindje Guppie: succes bij de CB en je doet je naam wel eer aan nu Mamamia: veel plezier! Ninja: pb je adres van je ziekenhuis even, krijg jij van mij een mini kerstboom om daar naast je te zetten!
waaaaaaaaaaaaah, krijg net een telefoontje van mijn moeder dat mijn schoonzus in het ziekenhuis ligt om mogelijk vandaag al een keizersnee te krijgen!!! Ze was gisteren de hele dag heel erg beroerd en veel overgeven. Ze heeft diabetes, dus ze moeten het goed in de gaten houden! Het was al de planning dat het binnen nu en 2 weken zou komen, maar vandaag had ik nog niet verwacht hihi... Ooooh, ik ben zo zenuwachtig...
Het gaat dus goed hier Maar dat ging het vorige week ook al, elke dag een stukje beter. Die medicijnen doen wonderen met me hihihi... ach ja, beter zo dan van die rot stemmingswisselingen, want daar word je echt niet vrolijk van!
erg vervelend dat het allemaal zo lastig gaat met je ex en regelgeving enz. ik hoop echt dat voor jouw snel finacieel betere tijden gaan komen. Dikke knuffel meid