Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

dat snappen ze pas als je in het zh oid ligt en ze alles zelf moeten doen:$:$

2. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    spannend!

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ja, ik vind het ook heel spannend. Ze was afgelopen zondag 37 weken en alles was goed met het kindje, maar ze wilden verder geen risico's nemen, dus vandaag wordt de keizersnee gepland... haar moeder was er al het hele weekend en zou vanavond weer naar huis gaan, maar die blijft dus nu mooi om op mijn neefje te passen. en mijn ouders gaan er dan waarschijnlijk ook vandaag of morgen heen en blijven een paar nachtjes in een hotel (ze wonen in Maastricht)...

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Goed zo! dikke knuf voor jouw!

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Thanks lieverd!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mammamia, oeeeh spannend meid:D. Mag je straks weer op babybezoek hihi:D.

Ninja: spannend meid! Hou je het nog een beetje vol daar in het zh?

@ hier: Niet heel goed geslapen, maar dat had ik ook wel een beetje verwacht. Afijn, voel me vandaag wel goed, alleen een erg gespannen lijf. Mja, dat zal met een dag of 5 ook wel voorbij zijn!

Hier morgen de kerstboom opzetten. Hij staat al 2 dagen te acclimatiseren, Dinand morgen naar het kdv, heb ik mooi even me handen vrij!

7. mammamia

Grrrrr, heb ik net alle lampjes in de kerstboom en al wat slingers, houden de lichtjes ermee op!!! Krijg ze met geen mogelijkheid meer aan. Overal aan zitten draaien, nou dan maar naar de winkel nieuwe lichtjes halen... pffff. best een werk zo'n kerstboom hihi...

Doeiii

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    :D

Ik wacht nog even met nog een test, tot vrijdag denk ik, net voordat ik met m'n ouders mee ga naar Duitsland.

Maar goed, sinds ruim een week veel pukkels, m'n borsten zijn gevoelig, als ik nies doet 't pijn onderin (had ik de vorige keer ook), m'n neus is droog van binnen en als ik snuit krijg ik een bloedneus.

Duh..

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Donder...

Een hele grote dikke knuffel voor jou.. ik ben blij voor mezelf en verdrietig voor jou.
    Er zijn wel meer meiden hier die graag nog een kindje willen, dat weet ik, maar jij zit in een heel lastige situatie en ik voel met je mee..

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmiddag.

Hoe is het met iedereen goed zo te lezen.

Lila spannend toch wel he.

En ik leef ook met je mee donder. knuffel.

Ninja ook spannend voor jou zo te lezen? of die weeenmiddelen hun net hebben gehad hoop dat ze toch nog even mag blijven zitten.

Gup woelig nachtje zo te lezen en nu is Daniel ziek beterschap.

Nelta nog twee weekjes dan ben je officieel uit gerekend spannend. En veel plezier met naailes.

Belliebel ook jij komt er wel meis.

Mamamia leuk de kers spullen naar beneden halen. Hier vandaag andersom ik ga ze naar boven halen ze staan in de kelder en moet nog een boompje kopen ook.:(

Ninja als je het leuk vind ik zou ook jou adres willen hebben Nelta voor/van jou ook;)

Trouwens wil van iedereen wel zijn adres als hij of zij het wilt geven. ;) Kerst kaartjes versturen:D dus bij deze.;)

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Goed verwoord! ik sluit me aan bij jouw woorden!

12. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoooooi

kom later reageren!

daaaagg!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @back: wim wil alleen geen guppen in het aqurium:D
    hm, zal dat het zijn, dat mannen het niet snappen omdat het mannen zijn? maar goed, net ff matrasje voor lydia wezen kopen en gelijk door naar de ah dus boodschappen zijn ook weer binnen. HOef ik dat niet meer te doen met lydia. Heerlijk even alleen geweest

@ninja, mag ik ook pb met je adres/ziekenhuisadres?
    nou, dan gaat wim het hopelijk nooit snappen hoe dat combinatie kinderen-boodschappen/huishouden is:D

@mamamia, spannend!

@zo, schrik me naar! dr valt ineens geld uit de bank:D

@pnir, ik zal zo wel pb-en:p vind het luek idee:) mag ik dan de jouwe? En van iedereen graag:D

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, ben er weer. Lydia is weer door de keuring. 6030gram en 62 cm:) Voor de rest scoorde ze ook op alles goed, behalve naar links volgen, dat vertikte ze. Even later lag ze omgedraaid (voeten naar mij ipv hoofd) en toen deed ze het wel.

15. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gup dat is lekker een bank waar geld uit valt :D

bel hopelijk voel je je snel wat beter!

mamamia Spannend?

Donder Knuf!

lila ik vind het zo spannend voor jou!!

Hier al de hele middag een zeurend gevoel in mijn re lies.... doet geen pijn maar is wel irritant aan het worden nu!

Ohhh ik hoor T!

later!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey gup, als Wim alleen guppen in het aquarium wilt hebben, dan ga jij er toch gewoon inzitten *proest* hihi:p.

Nou eeeeh, ik heb hoofdluis:(. Heb al een tijd last van jeuk op me kop. Naar huisarts geweest, zag niets, maar wel rode huiduitslag. Nou mooi dat ik vanmiddag een volwassen luis uit me haar haalde. FIJN...Dinand net ook gecontroleerd, en jawel, bij hem haalde ik er ook 1 uit. Dus nu aan de lotion, shampoo en kammen maar. Best vaag, want ik haal vooral lege neten uit Dinand zijn haar, en ook bij hem maar 1 volwassen luis. Dus hopelijk blijft het hierbij.

Nu alles aan het wassen, bedden afgehaald, jassen in de was (hoewel mijn jas niet in de was kan) straks kleren die we aanhebben in de was, en dan hopelijk er vanaf!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellie, nou, dan ga ik toch liever in bad zitten:p
    Heb je de luis dan neit van sinterklaas of zwarte piet gehad?

bah, bij jullie ook van dat baggerweer? hier heel tijd hagelbuien:(

18. mammamia

Zooo, de kerstboom staat eindelijk naar mijn wens! en nog wat ander gefreubel, op de salontafel een winterstukje met kaarsjes en boven de eettafel takken met dingetjes eraan... Heb er wel een foto van op facebook staan:D

@bel: gat, ben je mooi klaar mee, met luizen. Hopelijk is het gauw weg. Paul zal er wel geen last van hebben met zijn korte coupe:p

@gup: grote meid die Lydia!

19. mammamia

Facebook

Hier de link naar de foto van het stuk boven de eettafel...

20. mammamia

Kga nu de aardappels eens schillen en nog ff de vriendin lezen. Over uurtje mijn moppie ophalen, ben benieuwd wat ie van de kerstboom vindt...:D

X

Ps. Nog geen babynieuws hier. Het kan ook vanavond laat worden, dus dan zullen we morgenochtend wel gebeld worden... pffff wachten duurt lang...

Deel Deze Pagina