Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia, ik kan de foto niet zien?

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik zie de foto wel!

bel lekker alles wassen! als de dokter heeft gekeken en je zei laatst ook al dat je vriend een paar keer had gekeken ... dan zal dit van kort geleden moeten zijn.. lijkt mij! Hopelijk werkt de lotion!!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, nou vermoed dat dit al wat langer aan de gang is, gezien ik al eeeeeeh 3 tot 4 weken jeuk op mijn hoofd heb. Best vaag, want dan had heel me hoofd vol moeten zitten onderhand. Tenzij die ene luis die ik net gevonden heb een mannetje is. Die zuigen alleen bloed op en leggen geen eitjes. Dan heeft dat kleine rotbeestje wel voor verdomd veel jeuk gezorgd. Dinand is voor zover ik nu kan zien schoon, vanavond gaat paul mijn haar uitkammen en controleer ik paul. Straks als Fabiënne wakker is haar ook even controleren, maar daar verwacht ik niet veel van. Het kind heeft amper haar op d'r koppie hihi:p.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, dat lijkt mij haast ook wel. Hoewel ik 2 weken terug wel dacht een lege neet in me haar gevonden te hebben.

Ach we weten het nu, kunnen we er tenminste iets aan doen. Heb het kdv al gebeld, dus die zijn ook op de hoogte, schoonouders gebeld, schoonzus gesmst. Moet alleen nog even vrienden die gisteravond geweest zijn even op de hoogte brengen.

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jeeeeeeeeeej, we hebben er een nichtje bij!!!

Om 12.20 geboren met keizersnee, 4000 nog wat gr. en ze heet Lise en doopnaam Jodi! Ben zooooooooooo blij!

Alles gezond, ze heeft donkere haartjes hihi... Kan niet wachten om haar te zien!!!

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gefeliciteerd mamamia!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gefeliciteerd mammamia! Wat een leuke naam:D. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om d'r te zien:p.

8. mammamia

Hmm, komt misschien omdat je geen facebook hebt?

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mammamia, gefeliciteerd met je nichtje.
    Ik ben benieuwd wanneer ik hier weer tante wordt (schoonzusje is morgen uitgerekend)

Bellie,das balen van die hoofdluis. Pas heerste het bij Stijn op het kdv ook. Gelukkig had hij toen een lekker kort koppie, dus heeft hij ze niet gehad. En idd alles in de was gooien.

Hier is eindelijk de fietskar af. Moet er nog wat haakjes aan zetten en er moeten nog van die drukknopen aan, maar dat mag manlief regelen. Gelijk nog ff wat boodschappen gedaan en wat laatste dingetjes meegenomen.

Oh ja, trouwens balen. Had via HM nog een nieuwe pyjama besteld voor in de kraamweek. Zou laatste week dec binnenkomen. Log ik net in, zie dat hij pas tussen 16-20 jan komt...
    (en vanmiddag ook al mn pakketjes van Noppies en fotoboek misgelopen)

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Mammamia gefeliciteerd!!

@ Lila gelijk heb je!! Spannend!! Hihihi

@ Hier weer thuis, ging goed. Controle gehad, maar totaal geen op of aanmerkingen en gezin is zeer tevreden over mij... hihih!! Doet me wel goed! Verder gebeld door manager, blijk vanaf okt. al loonsverhoging hebben moeten krijgen, maar dus niet doorgevoerd, nu krijg ik het deze of volgende maand erbij + een hoger uurloon dus meer salaris! Eindelijk!!
    Daarna ff snel boodschappen gehaald en nu thuis... Eten staat op... Verder gesloopt en steeds misselijk...

11. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    mamamia gefeliciteerd!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Elkerliek ziekenhuis.
    Locatie helmond
    Wesselmanlaan 25
    5707 HA helmond.

Afdeling A1 kamer 142 mevr van den broek
    effe zo haha

Ik ben verhuisd ligt nu met een andere zwangere op de kamer. maar die mag morgen naar huis als het goed is.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jullie mogen je adres ook wel pben. Kan niet beloven dat ik een kaartje kan sturen maar ga me best doen haha

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mammamia gefeliciteerd meid.

sm lekker dadelijk een nabetaling.

Ld hopelijk is het deze maand raak voor jullie

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zou kunnen maar filmpjevan E kon ik wel zien

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat klinkt goed!

17. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: hier ook nog even van harte!

SDM: kijk dat is betere werk!

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    als iedereen zijn adres even pbt, reageer ik daarop, is even iets makkelijker

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoezo wil je adres dan :p

20. mammamia

sm: adressen voor een kerstkaartje!

Deel Deze Pagina