Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Mijn dag kan niet meer stuk. Ben helemaal happy!

Vandaag nog eens met manlief over het dopen van Etienne gehad en hij staat er ook achter en de dominee komt binnenkort langs voor een afspraak om het 1 en ander te vertellen over de doop en hoe dat in zijn werk gaat voor Tom (als niet gelovige)... Ben er echt heel erg blij mee! Zo bijzonder:D

Sorry, wilde ik ff met jullie delen...;)

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wel bijzonder zeg... :) lijkt me best moeilijk om op dit vlak niet 'samen' te zijn. Ik kom uit een christelijk (evangelisch) nest, weet wel hoe zoiets kan liggen... Heel fijn dat hij daar achter kan staan - het is zo belangrijk voor jou. In de kerk waar ik in opgegroeid ben was er geen 'kinderdoop' (alleen opdragen), maar ik vind het wel iets moois dat ouders hun jonge kind bij wijze van zegen meegeven. Uiteindelijk is het de keuze van het kind zelf om te kijken wat hij vindt binnen het geloof, een kerk of niet. Kunnen jullie daar een beetje over uit? Dopen is 1... zondagschool en bijbelverhalen zijn natuurlijk dingen die pas spelen als je kindje wat ouder is, hoe denkt Tom daarover? Neem je Etienne mee naar de kerk? Sorry, je hoeft uiteraard geen antwoord te geven op mijn vragen :) Deze dingen hebben lange tijd een enorme rol gehad in mijn leven (ik hoor nu niet meer bij een kerk en voel me hooguit thuis bij de Taize gemeenschap, maar ook daar ben ik niet actief mee bezig op dit moment).

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Super mammamia!

Iemand interesse in een bijna peuter die niet wil slapen? Oh, heb ook nog een klein meisje in de aanbieding whaha:p. Nee hoor ze zijn erg lief, maare slapen ho maar! Dinand dartelt nog steeds beneden rond...

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Angst slaat toe, voor weer een miskraam, voor weer teleurstelling..

Ik probeer m'n hoofd koel te houden maar helaas laten emoties zich niet sturen. *zucht*

(ben niet panisch ofzo hoor, gewoon zo'n onbehagelijk gevoel..)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Okeee... Wie wil mijn adres dan allemaal?

Zal vanmiddag sturen ;)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Maar tis toch logisch dat je wat angstig bent.... Ik hoop dat je je emoties een beetje kwijt kan en daardoor beetje je hoofdje koel kan houden...

Dikke knuf!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

hier net wakker geschrokken... Me wekker is op de een of andere maniet niet gegaan, of heb hem niet gehoord. Dus net snel gedoucht, nu ff broodje eten en dan zo de kids ff aankleden, pap geven en naar kdv brengen. Vandaag laatste dagje werken in Den Haag... wat een rotweer zeg, blehhh!!

Vanmiddag even ziekenhuis bellen voor de tijd van morgen, en vanmiddag nog ff ijsjes halen voor me meisje.

Morgen krijgt de auto ook zijn winterbanden, dus dan ben je weer een stuk veiliger op de weg.

Fijne dag!

Xxx

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Supermummy, oh dat is niks zo haasten s morgens. Was je nog op tijd?

Lila, dikke knuffel. Het is ook allemaal spannend.

Mammamia, fijn dat jullie beide achter het dopen staan. Vind het altijd wel mooi, om hoe klein ze ook zijn, ze er toch al bij mogen horen.

@kerstkaarten, jullie mogen best mijn adres, maar ik doe zelf niet aan kerstkaarten dit jaar.

Ff een vraagje. Sinds gisteren is de baby ineens behoorlijk rustig, wel 10 keer gevoeld, maar echt van de zachte schopjes, vanmorgen ook al 2 zachte schopjes, maar normaal is het echt een druktemakertje. Ik dacht ik blijf lekker lang in bed liggen tot ik goed voel, maar Stijn is al wakker. Zouden jullie bellen? Ik heb het wel gevoeld, maar het is wel een stuk rustiger dan normaal.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Net toch maar ff gebeld, moet om half 11 in het ziekenhuis zijn voor ctg enz denk ik. (trouwens ook wat last van krampen en harde buiken, niet regelmatig)

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oeh Nelta, spannend!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Kan me niet voorstellen dat het nu al komt hoor.
    Stijn was pas met 40+3 en iedereen in mijn fam loopt overtijd. Maar wil gewoon ff zeker weten dat alles nog goed gaat daar binnen.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sterkte en succes voor dadelijk.

Een alvast een dikke knuffel.

Goed dat je gebeld hebt altijd als je iets niet vertrouwd.

Gm k is naar het kdv. Arun naar school. Lekker wat dingen regelen.

Verder niet veel te vertellen.

Een fijne dag allemaal.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het kan altijd wel natuurlijk maar het hoeft niet zo te zijn.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen! heb er al halve dag opzitten zo ongeveer;) daniel kroop rond 4u weer tussen in en sliep erg onrustig, en toen moesten we leeuwarden nog naar buiten, erg smal met 2 bruggen en moest achteruit omdat we niet rond konden. Maar het is gelukt.

@mamamia, fijn dat tom het goed vind!

@bellie, ik niet:D ben blij dat die van mij wel goed slapen nu:D Ga lydia zo maar wakker maken, die ligt al vanaf gister hafl 10 te pitten (wat een genot, varen, dan slapen ze zo goed:D)

@lila, maar je heb toch ook een dochter rondlopen! pak die dan als voorbeeld ipv je miskraam! knuf!

@nelta: geboortekaartje is ook goed:p
    en zou wel even bellen ja! beter te vaak controle dan x te weinig! Ow, je hebt al gebeld, succes!

@daniel nog steeds ziek, kwam nu met 39.9 uit bed:( Gaat nu al voor de 2de keer vandaag slapen.

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Rot Gup, Renske heeft net ook zo'n griep achter de rug. Heeft alleen koorts gehad en wilde niks eten (hoefde gelukkig niet te spugen en ook geen diarree of anderzins nog-misselijk-makender dingen voor arme mama :)), maar het was zo zielig! Ze was zo witjes en stil. Ook rond de 40 graden koorts, echt niet leuk. Met 3 dagen was het over, toen nog een dag goed uitgeziekt en vandaag weer naar het kdv. Sterkte met Daniel!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Na alles wat jij hebt meegemaakt is dat heel normaal... wel heel naar natuurlijk, het is ook nog zo pril en abstract. Alleen de tijd zal je op den duur helpen. Hoe langer zwanger hoe minder die angst (maar ook dan kan er nog van alles misgaan, zodat ik zelf iig nooit helemaal onbezorgd ben, was met Renske ook, zeker toen Bien haar kindje verloor met 19 weken... :().

Heb je al een vk gebeld of wacht je eerst je NOD nog af ofzo? Misschien helpt het om met iemand te praten, of mag je een vroege echo. Hier op ZP zijn er ook dames die meerdere mks gehad hebben die een topic hebben hier. Maar misschien triggert dat je angst juist en moet je vooral hier kletsen en niet teveel in een pijler over miskramen (dan ga je je misschien juist nog meer in je hoofd halen).

Sterkte!!!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier gelukkig ook alleen koorts. Eten wil hier ok niet maar hij drinkt wel heel veel. Wil alleen maar taksi in een fles, dus nou maar vermengt met water. En een zetpil gegeven want hij kon alleen maar huilen

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ctg en bloeddruk zijn goed. Voel het ook alweer een stuk beter nu. Nu alleen nog wachten op een echo.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee ik heb nog niets gedaan, het is zo pril..
    Maar net op 't toilet waterig bloed bespeurd :(

En je hebt gelijk, ik kan beter hier kletsen dan ergens waar het alleen over angst en nare dingen gaat..

20. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Fijn dat jullei tot een gezamelijk, tevreden besluit hebben kunnen komen.

Deel Deze Pagina