Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Ik begrijp wel een beetje wat je zegt. Ik ben van huis uit katholiek, gedoopt, communie egdaan maar dat is het. Ik ga niet meer naar de kerk en doe er verdetr ook niets mee. Voor L en mijn eventuele andwere kinderen vind ik dat ze zelf moeten beslissen wat ze willen. Dopen, dus het begin in mijn ogen, kan op elk tijdstip.

Maar voor de duidelijkheid: zo denk ik over mijn situatie.

2. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Begrijpelijk lieverd. Heb je de VK al gebeld? je zal eerder een echo mogen hebben he, anders in het ziekenhuis straks?

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: werk ze!

Nelta: spannend!

Kerstkaarten: Het makt mij niet uit of je wel of niet stuurt maar ik zal het leuk vinden er jullie eentje te sturen, indien gewenst. Dus indien aangesproken, pb je adres maar en geef daarin dan maar even aan of je mijn adres wel of niet wilt :D

4. Voor je nod is er op een echo nog niet veel te zien, een vruchtzakje volgens mij, maar nog geen vulling. Die cellen zijn dan nog te klein. Vroegst is denk ik 6 a 7 weken?

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Gup: sterkte dan met de dag doorkomen en beterscvhap voor Daniel!

Evenstar: hoe is het verder met jouw? minder misselijk?

lilalief: hoever zal je nu moeten zijn? waterig bloed hoeft niets te zeggen meis.

6. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Met 5 weken kan het al in het ziekenhuis met een inwendige echo. Vandaar mijn idee om dit voor te stellen.

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    bloempje: hoe gaat het trouwens met jouw?

He ninja: hoe gaat het met je meis?

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Rondom NOD pas dus echt veel te vroeg, maar wat ik nu allemaal voel komt gewoon nog door mijn miskramen..
    Ik ben eerder bang voor alle gevoelens die het met zich meebrengt dan de werkelijke miskraam.
    De teleurstelling is zo pijnlijk, en de onzekerheid.

Maar ik zal er toch mee moeten dealen als we nog een kindje willen!

9. Al een stuk beter :D Nog wel af en toe overgeven, maar voel me overdag wel beter.

Alleen wel ontzetten druk op m'n werk waardoor ik vandaag op m'n vrije dag ook moet werken :(

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Ik zal het wel open houden om over te kunnen praten. met je mannetje, met de vk of met wie dan ook, zoals hier. knuf!

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    gelukkig en blijf wel aan jezelf denken he ;)

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe een kort berichtje ik ga zo effe rusten.

Maar vandaag zijn de weeenremmers gestopt gisteren vanaf 18 tot 2.00 harde buiken om de 4 min gehad. De ctg laat ook een onrustige buik zien. Ik moet vanacht nog blijven en vandaag mag ik meer gaan lopen(dat doet zeer johhh pfff net of de baby er uitvalt en harde buiken) en als alles goed is mag ik morgen naar huis toe.

13. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    sterkte ninja! en de kerstboom komt hoor, heb nog geen goede kunnen vinden :D

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hopelijk word het weer rustig ninja!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Gup, Beterschap voor Daniël!

Lila, ik begrijp je onzekerheid meisie. Waterig bloed, hoe moet ik dat zien? Gewoon bloed zoals bloed hoort te zijn? Dikke knuffel!

Geloof: Hier ook katholiek, maar doe er verder ook niets mee. Mijn vader is nog zo schijnheilig dat hij met kerst in de kerk zit! Vind het jammer dat ik zelf niet heb mogen kiezen. Ben gedoopt, heb mijn communie gedaan en mijn vormsel. Niet omdat ik het zelf wilde, maar omdat het moest! Beetje jammer weer! Ik geloof echt wel dat er iets is hoor, maar wat het is, tja das een goede vraag!

@ hier: Ben de kerstboom aan het opzetten! Het huis is meteen 1 grote takkebende whaha. Naja kerstboom is bijna klaar, deco spulletjes staat er allemaal al, daarna alles opruimen, stoffen, zuigen, dweilen en dan aan die enorme berg was beginnen. Echt als ik er al naar kijk wordt ik niet vrolijk. Het is echt VEEEEEUL!

16. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Whaaaaaaaaaaaaaaaa, streep is streep!! Van harte meissie!!

Ninja, schrikken zeg! gelukkig ben je in goede handen!

Lees ik nu dat Renske ook een brusje gaat krijgen? Meid, jij ook van harte!!

En supermum weer bij de papa en ook zwanger? hahaha Nou meid, laat drie keer scheepsrecht zijn en jij ook van harte, dubbel in jou geval dus.

Nou eens verder lezen, wellicht nog meer zwangeren??? Of is Nelta soms al bevallen? Hahaha Babyboom hier zeg!!

Nu mijn baby heeft duidelijk kma hoor, heb sinds ik de pepti gebruik een ander babytje, 1 die ook blij is en geen pijn meer heeft!! Super!! De verborgen ruflux blijkt dus een bijverschijnsel te zijn geweest van de kma, ja zelfde symptomen en Benthe had dit ook. Maar goed, hij spuugt nu niet meer veel en zeker niet meer met een straal nu hij de juiste melk heeft.
    Hier verder een leuke sint gehad, gewoon bij ons thuis met mijn ouders. Eerst samen erwtensoep eten daarna de cadeautjes. Benthe vond het super spannend!! Vooral toen halverwege ook er ineens twee buurt pieten voor het raam stonden te zwaaien!! hahaha Ze was er gewoon stil van:) Nu eens gauw verder lezen nu alles nog stil is hier.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Bellie, nee waterig als in niet knalrood.

Maar gelukkig, het is alweer weg!

@ Tonka; dankjewel!

Fijn dat het beter gaat met je kleintje!!

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak

19. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    tonka: fijn te horen dat het allemaal goed gaat nu! wel even foto's spammen he ;)

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ninja, duimen dat de weeën verder afnemen en je morgen lekker naar huis kan.

Benthe, wat fijn dat jullie ventje het een stuk beter doet op pepti. Hoe vindt Benthe het trouwens?
    Ik ben ook wel een benieuwd naar een fotootje.

Lila, heb je de vk al gebeld. Lastig he dat afwachten, je kan niet veel anders, maar het is toch lastig.

Beterschap voor de zieke kindjes.

De kleine is hier inmiddels weer de boel lekker aan het verbouwen. Zul je natuurlijk altijd zien ;). Enige wat ze gezien hadden waren wat kalkplekjes op de placenta, maar dat schijnt normaal te zijn voor dit termijn en als je in de stad woont.

Deel Deze Pagina