ik geloof in me zelf nee ik gedoopt .. protestant... mijn vriend is katholiek... en Thijs hebben we open gelaten! We doen verder hier niks mee met het geloof! Ik doe ook niet aan kerstkaarten maar als je sturen wilt pb me maar. nelta fijn dat de ctg goed was! Bij T voelde ik hem niet goed en 2 dagen laterwas hij er... stilte voor de storm! Iedere keer als jij het over de baby hebt lees ik tussen door ..ze.. heel vaag! ben benieuwd! Heb ik iedere keer! en dan lees ik terug en dan staat dat er helelmaal niet!!! bloem wat rot dat je op je vrije dag moet werken! hopelijk is de misselijkheid snel weg! sm succes morgen! Tonka foto!! lila ik kan me goed voorstellen dat je het eng vind!!!! bel staat de kerstboom!? ninja spannend! hopelijk mag je morgen naar huis!
Ik wil soms wel hij of zij tikken, maar zie het dan net op tijd . Sowieso moet ik steeds meer op letten, ook omdat we thuis de naam van de baby al gebruiken.
Ja, hij vroeg nog of ik rookte, maar dan schijnt het vaak nog verkalkter te zijn. Dinsdag moet ik weer voor controle en dan ga ik vragen hoe de placenta er dan uit ziet. Vruchtwater had ik nog wel genoeg.
Nee, ik vind het nog te vroeg.. ben zelf zo stom dat ik zo vroeg getest heb dus ik moet nog maar even wachten van mezelf.
Weet iemand waar ik een leuke kerstbanner kan vinden, die ook nog eens de datum an L aan kan geven zoals nu? Geen zin om het zelf te maken dit jaar
Pfffff gaat lekker vandaag, zit hier ships te eten op de bank, ik eet nooit ships! Geloof dat ik maar even in bad ga liggen of zo, dit schiet niet op Vanavond bandrepetite, zal wel goed zijn er ff uit te gaan.
@tonka: fijn dat jullie er achter zijn wat het was/is @nelta, fijn dat kleintje weer actief is! @hier: verplicht stil. Het waait zo hard dat we niet meer door de sluis mogen. Hadden we anders ok niet gedaan hoor, moeten ijsselmeer/markermeer nu op en aangezien het kanaal al niet goed gaat... Morgen kunnen we waarschijnlijk ook nog niet varen.
balen gup! hier waait t ook erg hard! ik moet om 17.00 werken tot 18.00 nu twijfel ik of ik om half 5 ga eten en na werken gelijk lekker onder douche spring .. of om 18.00 eten en daarna douche.... waar kan ik me mee bezig houden
leuk bel! ld, tja, kan wel gaan balen nu maar daar gaat de wind niet mee liggen, daarvan krijgen we alleen maar binnen ook storm
Zo, hehe ben d'r klaar mee. Heb werkelijkwaar alle was weg gevouwen/gestreken. Het was me een berg, mijn hemel. Afijn, hopelijk zijn die rotte beestjes ook weg nu. Ik moet zeggen dat ik de hele dag al geen jeuk meer heb, dus heb goede hoop. Zal voorlopig wel blijven kammen en volgende week mijn haar nog eens doen met die luizenzooi. Alles ruikt iig wel lekker fris hihi.
Gup: veiligheid voor alles he. het waait inderdaad heel hard. mijn mannetje stond op 9 hoog, open! Bellie: leuk! Zal morgen even L der kamer spammen in kerstsfeer LD: nu eten en straks douchen ik ga mijn meisje halen, tot later!
Jakkie, wat doet jouw mannetje voor werk dan? Krijgen ze met zulke dagen geen vrij? Ben benieuwd naar L haar kamertje.