Februari mama.s 2010 deel 11!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door pnirmal, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi, kijk op mn rekening en word vrolijk, dat is ook niet vaak:D dacht dat uitkering al klaar was maar heb nog een keer gehad:)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, kga me kleine manneke ophalen. Ben benieuwd hoe hij op de kerstboom reageert:p.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo vandaag laatste dagje gewerkt in het gezin. Waren erg blij en tevreden over mij :D En hebben dat ook op evaluatie ingevuld, dat ze het bedrijf bedanken omdat ze mij gestuurd hebben.
    Daarna naar huis en net ff met vriend boodschappen gedaan, alles weer in huis. Zo me schatties ophalen van kdv.

Ziekenhuis gebeld, moeten ons om 7.30 melden en om 8.15 staat ingreep gepland... dus kunnen ons niet te lang druk maken...

Heb van het gezin 2 cadeautjes gekregen voor de kids, omdat het zo'n moeilijke periode is en met de operatie morgen. En een tijdschrift voor mij, wel over het geloof enzo... Ze werken voor Johan Maasbach wereldzendig, zit bij hun om de hoek... ben dus stiekum wel nieuwsgierig naar de cadeautjes... hihihi!!

@ Nelta oeeeee spannend!!

@ bel leuke boom, hier t weekend ff neerzetten!

Uhhhhh nu kiddies halen!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sm, suc6 morgen!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin wou z'n nieuwe dvdtje kijken... stond helemaal te springen in de woonkamer hihih

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En toen werd mijn chocoladebrownie toetje buitgemaakt... (ik werd er misselijk van... blehhh)

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi, lekkere foto van devin!

Daniel had net 40.2:( voor hij naar bed gaat maar een zetpil erin. Hij kan alleen maar hangen en piepen:(

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ahhh beterschap met je ventje!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gup, das altijd lekker. Hier krijg ik in me verlof weer over 4 dagen betaald ipv over 3, omdat mn ouderschapsverlof nu tijdelijk stil staat. Ook erg lekker.
    En beterschap met de kleine man. Lydia was toch ook pas ziek? 5e of 6e ziekte?

Bellie, dat ziet er gezellig uit zeg.

Ld, wie weet idd stilte voor de storm. Al was er nu nog geen weeenactiviteit, dus ik denk het niet.

Supermummy, succes morgen.
    Bumba vindt Stijn nu ook helemaal leuk, gaat dan ook meeklapen, zwaaien enz. Echt schattig.

Hier heeft Stijn net weer een keer op de wc geplast, voordat hij in bad ging. We gaan hem nu belonen met stickertjes die hij op de kast mag plakken. Helemaal trots was hij.
    Verder vanmiddag nog langs een vriendin geweest. Zij heeft een zoontje van 4 maanden oud, dus ik zeg tegen Stijn in de auto: we gaan naar een baby. Zegt hij: in buik. :D.
    Sinds een week zegt hij dat de baby in de buik zit ipv weg is.

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee...

Lila komt net uit bad en wil GEEN pyama aan, GEEN luier aan.. dus ik denk, bekijk het maar, als je het koud krijgt bedenk je je vanzelf.

Een half uur heeft ze in haar blootje gespeeld!!
    Blote bips van de glijbaan, blote bips op het houten stoeltje en blote bips op de stoffen stoel, die nu voorzien is van een plasje.

Even later wil ze toch (eerst niet) op het potje, perst er een minikeutel uit, draait zich razendsnel om.. grijpt het keuteltje en schreeuwt; "hallo poepje"!!

*zucht*

Ze ligt nu in bedje.. gelukkig..

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    '

Wel goed dat ze op het potje heeft gepoept. Hier is Stijn de laatste dagen weer regelmatig in bad aan het poepen. Gisteren werd hij boos toen we het door de wc spoelde. Isse mij :$. Raar kind.
    Maar die stickertjes vindt hij reuze interessant.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb op mijn opleiding (leidster kindercentra, lang geleden) geleerd dat een kind serieuze problemen kan krijgen (verlatingsangst) als je daar niet voorzichtig mee om gaat.
    Het kind ziet het als een deel van zijn/haar lichaam en dat spoel jij "zomaar" door de plee.

Tip; laat hem afscheid nemen, zwaaien terwijl jij het poepje wegspoelt, daag, poepje!! (dat helpt, echt!)

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok weer wat geleerd. Nooit geweten.
    Als hij op de wc zit, mag hij wel zelf doorspoelen.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Nelta, dat is wel lekker dat je 4dagen betaald krijg.
    Ja lydia was vorige week ziek, en nu heeft ze weer 38,2 Van de prikken gister denk/hoop ik.

hihi, die lila, leuk he, peuterpubertijd:D

zo, daniel ligt op bed, had 39,8 nu dus met zetpil op bed gelegt. Is echt heel hangerig vandaag, slaapt vaak en wil weinig eten en superveel drinken.

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Issie nu duidelijker?? :D:D:D

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gup beterschap met Daniel en Lydia.
    Lekker toch nog loon gekregen ook. Lekker zo voor de kerst.

Lilalief hihih die Lila. Soms hier ook hoor maar ik pak haar toch wel snel, ze is al zo snel ziek dus dan maar bleren.

Nelta lastig dat Stijn in het bad poept. Maar idd wat Lilalief zegt klopt even samen het drolletje weg zwaaien.

Back vervelend van die eigen bij dragen gerechtelijke kosten. Rot bedragen zijn het bah.

Mamamia gefeliciteerd met een nichtje toch?
    En fijn dat Etienne gedoopt word. Dat je man er ook achter staat nu lijkt me het beste.

Ninja wat fijn dat je misschien morgen naar huis mag? Je bent nu 34 weken en dan rekken ze het niet meer dacht ik.
    Met Arun was ik ook eens met voortijdige weeeen( dacht ik) en moest toen ook twee nachten ter observatie blijven. Was net 34 weken toen zijnde ze we gaan het niet uit stellen als de bevalling zich aan dient.

Geloven. Tja hier ik geloof niet maar vriend is natuurlijk een echte hindoe dus hier soms wat met geloof. Het scheelt met het hindoe geloof daar heb je meer goden die ze vereren maar ook rare gedachten gangen soms. vind ik persoonlijk.

K is ook aardig bezig met zinderlijkheid terwijl ik er nog helemaal niks aan doe. Wilde beginnen rond haar 2 de verjaardag. Maar ga denk in januari een opzet bril voor de wc kopen met een trapje( had ik met arun toen ook ideaal die dingen) en dan kan ze gelijk mee op de wc. Potjes begin ik niet aan.
    Ze roept vaak bah en dan gaan we kijken geen bah maar wel warm van een plasje dus ze voelt wel iets. Als ze gepoept heeft gaat ze zelf al een luier halen van mama bah. Dus denk als ik me goed kwaad maak ze snel zindelijk is alleen ben ik er nog niet aan toe haha. Het is toch intensief zindelijk maken. Maar het komt goed.

Fijne avond allemaal.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Duiderlijker kan niet. Gefeliciteerd meis en ik hoop op een plak baby voor jou.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Zeker duidelijk!!! :D

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bah ben echt moe nu. Eerst al vannacht niet zo denderend geslapen en vanochtend met wim er mee uit omdat ik buiten moest meekijken/afstanden doorgeven. Daarna waren kindjes weer wakker. En vanmiddag moest ik ineens naar buiten rennen omdat er luiken omhoog waaide, bleken niet vast te liggen. Gelukkig bleven ze wel op het schip en heb ik ze nog vast kunnen maken. Daarna moesten we vastmaken bij de sluis, mochten en wilde niet naar buiten schutten omdat we dan helemaal veel wind vangen (leeg, dus licht en hoog op het water = veel wind vangen = snel verwaaien). Maar we konden geeneens tegen de wind op komen, zo hard waaide het! Nu liggen we op recreatievaartplek, waar je eigenlijk niet goed kan vastmaken maar door de wind blijven we op zn plek liggen. Door alle stress behoorlijk uitgeput nu

Deel Deze Pagina